Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech G700s registreerd beweging niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Genosha
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-02 21:22
Sinds een maand of 2-3 heb ik een Logitech G700s, hij werkte altijd prima (iets wat opstart problemen door gewenning aan hoge DPI) tot ongeveer afgelopen zaterdagavond.

Ongeveer zaterdagavond begon de muis te haperen. Zo beweegt de muis (ingesteld op 1600DPI) prima over het hele scherm zonder moeite en opeens doet hij niets meer. Ik kan hem in de richting duwen die ik wil, kleine bewegingen, niets. Een aantal seconden later beweegt hij weer zonder problemen. Ook merk ik soms wel dat hij weet waar hij uithangt maar geen input verwerkt van een muis- en/of macro knop.

Aangezien de muis eigenlijk permanent bedraad gebruikt wordt was het geen batterij probleem. Echter toch even de kabel los gehaald, accu-pack (of batterij hoe je 't wil noemen) eruit en de muis opnieuw gesynct. Helaas, geen oplossing. Toen de muis maar direct verbonden met een 'echte' USB poort en niet de USB poort op mijn G710+ keyboard, zelfde resultaat. Een muis die werkt zonder problemen en opeens even niets meer doet. Toch ook maar eens mijn bureau en muis nog eens goed schoongemaakt (bureau is gewoon zo'n mooie eind-90's witte gelamineerd spaanplaat), want misschien toch een vuiltje wat er voor zorgt dat er iets hapert/blokkeert. Geen positief resultaat.

Ik las al even snel op T.net en via Google dat meerdere mensen blijkbaar dit probleem hebben, maar niemand heeft er een oplossing voor. Het enige wat de oplossing lijkt te zijn is een RMA. Ik dacht, misschien een driver issue, maar geen (nieuwe) drivers beschikbaar. Ook geen Malware/Spyware of andere op de achtergrond draaiende meuk. Virusscanner, Adwcleaner en Malwarebytes gaven aan dat er niets te vinden was.

Ik heb geen idee meer wat het kan zijn. Iemand een idee en of oplossing voor ik de telefoon pak en de Logitech CS bel?

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:42
Het poortje op je tobo is ook een aparte op je moederbord (daarom ook 2 stekkers aan je tobo). Denk dat het power saving settings zijn oid :)

Inventaris - Koop mijn meuk!

• Genosha
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-02 21:22
chaoscontrol schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:52:
Het poortje op je tobo is ook een aparte op je moederbord (daarom ook 2 stekkers aan je tobo). Denk dat het power saving settings zijn oid :)
Ik heb geen instellingen gewijzigd en voor dit weekend nooit problemen gehad. Maar vandaar dat ik toch andere USB poort heb geprobeerd, misschien was er toch iets wat blokkeerde, maar zoals gezegd zonder resultaat.