Ik zoek een?
Camera voor de (carnavals)vereniging die geschikt is voor meerdere zaken.
- Partyfotografie (weinig licht)
- portetfotografie
- snelle autofocus
- klein van formaat
Helaas zijn een aantal eisen wel tegenstrijdig.
Wat is je budget?
Ongeveer 400 tot 600 euro
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit te denken over een systeemcamera. Vandaag zag ik toevallig de Nikon1 V2 bij ibood. Zelf heb ik een Canon 650D + objectieven voor thuis/prive, maar vind dit door het andere formaat sensor moeilijk te beoordelen.
Voordeel van deze Nikon lijkt me de prijs, kleine formaat, snelle zoom. Echter vraag ik mij wel af of deze goed genoeg is in donkere omstandigheden. Iemand hier ervaring of advies over?
Welke vragen heb je hier nog over?
Is de Nikon1 V2 geschikt voor bovengenoemde zaken (partyfotografie, portretfotografie, snelle autofocus, klein van formaat) zonder dat ik elke keer van objectief moet wisselen. Of zijn er betere alternatieven in deze prijscategorie?
Camera voor de (carnavals)vereniging die geschikt is voor meerdere zaken.
- Partyfotografie (weinig licht)
- portetfotografie
- snelle autofocus
- klein van formaat
Helaas zijn een aantal eisen wel tegenstrijdig.
Wat is je budget?
Ongeveer 400 tot 600 euro
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit te denken over een systeemcamera. Vandaag zag ik toevallig de Nikon1 V2 bij ibood. Zelf heb ik een Canon 650D + objectieven voor thuis/prive, maar vind dit door het andere formaat sensor moeilijk te beoordelen.
Voordeel van deze Nikon lijkt me de prijs, kleine formaat, snelle zoom. Echter vraag ik mij wel af of deze goed genoeg is in donkere omstandigheden. Iemand hier ervaring of advies over?
Welke vragen heb je hier nog over?
Is de Nikon1 V2 geschikt voor bovengenoemde zaken (partyfotografie, portretfotografie, snelle autofocus, klein van formaat) zonder dat ik elke keer van objectief moet wisselen. Of zijn er betere alternatieven in deze prijscategorie?