Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk programmeren. Zowel programma's volledig zelf programmeren als programma's als MATLAB (bij studie Econometrie) gebruiken. Af en toe game ik ook, echter hoef ik de nieuwste games niet per sé op z'n hoogst met 60 fps te spelen.
Verder wil ik in de toekomst twee (en evt. drie) monitors op het systeem aansluiten, dus het systeem moet dit aankunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst tussen €800 en €900, hoogstens €1000 als dit een significant beter systeem oplevert.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een krachtige processor lijkt me handig voor het programmeren. Een redelijke videokaart voor zowel simulaties als een beetje gamen. Verder vind ik een SSD belangrijk voor de snelheid van de computer.
Verder een adapter, gezien ik via WiFi zal werken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij voorkeur een relatief stille computer. Grootte en uiterlijk van de kast maakt me niet veel uit.
Ga je overklokken?
Nee.
De set-up die ik tot nu toe heb bedacht is de volgende. Echter heb ik geen idee of deze onderdelen compatibel met elkaar zijn.
Ik wil voornamelijk programmeren. Zowel programma's volledig zelf programmeren als programma's als MATLAB (bij studie Econometrie) gebruiken. Af en toe game ik ook, echter hoef ik de nieuwste games niet per sé op z'n hoogst met 60 fps te spelen.
Verder wil ik in de toekomst twee (en evt. drie) monitors op het systeem aansluiten, dus het systeem moet dit aankunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst tussen €800 en €900, hoogstens €1000 als dit een significant beter systeem oplevert.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een krachtige processor lijkt me handig voor het programmeren. Een redelijke videokaart voor zowel simulaties als een beetje gamen. Verder vind ik een SSD belangrijk voor de snelheid van de computer.
Verder een adapter, gezien ik via WiFi zal werken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij voorkeur een relatief stille computer. Grootte en uiterlijk van de kast maakt me niet veel uit.
Ga je overklokken?
Nee.
De set-up die ik tot nu toe heb bedacht is de volgende. Echter heb ik geen idee of deze onderdelen compatibel met elkaar zijn.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4770K Boxed | € 294,90 | € 294,90 |
| 1 | MSI H97M-E35 | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Club3D Radeon R9 270 '14 Series | € 137,90 | € 137,90 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Closed | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Intel Dual Band Wireless-AC 7260 Plus Bluetooth | € 23,45 | € 23,45 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 71,50 | € 71,50 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 52,03 | € 52,03 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 90,50 | € 90,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 880,23 | |