Omdat ik onlangs aan een nieuwe deeltijdstudie begonnen ben, moet ik weer regelmatig printen. Ik heb echter een gloeiende rothekel aan printers, ik denk dat ik in de afgelopen jaren een max 100 velletjes A4 per printer heb geprint, voordat de printer de prullenbak inschoof. Inkt cartridges die leeg zijn na 20 velletjes met een beetje kleur, dat soort geneuzel. Als ik wil printen, moet de printer kunnen printen.
De huidige printer heeft ook weer last van dat soort problemen, net nieuwe kleur-cartridges erin, omdat ze "leeg" waren, maar in kleur printen, dat werkt nog steeds niet goed. Tijd voor een nieuwe dus. Ik heb de volgende wensen/eisen:
Eisen:
• Printen
• Scannen
• Wi-fi
• fatsoenlijk printen
• Niet elk papiertje een andere melding, inkt op, papier op, etc.
• Dubbelzijdig printen
Wensen:
• A3 is een pre, maar valt vaak snel buiten budget. Minst zware wens
• Een printer die het doet
• Kunnen printen, ondanks dat er een cartridge leeg is (huidige printer (Epson) en vorige (Canon) konden dit niet, als ik a4 met tekst wil printen, intereseert het mij niet dat de magenta op is)
Wat hoeft hij niet te kunnen:
• Foto's printen (laat ik altijd doen)
Dan komen we bij de punten waar ik nog niet helemaal uit ben, moet het een Inktjet worden of een Laser/Led printer. Omdat foto's niet boeien komen laser/led-printers in the picture, naar waar ik hoop minder gezeik met lege cartridges etc.
Printers waar ik o.a. tussen zit te twijfelen:
pricewatch: Brother HL-3150CDW
pricewatch: Brother MFC-J5910DW (MFC-J5910DWH2)
pricewatch: HP Officejet 6700 Premium e-All-In-One
pricewatch: HP Officejet Pro 8600A e-All-in-One
pricewatch: Epson Workforce WF-3520DWF
Wat is nou de beste? Welke printers ben ik vergeten naar te kijken. Etc.
Budget, max is zo'n 200eur, liever zo rond de 150.
De huidige printer heeft ook weer last van dat soort problemen, net nieuwe kleur-cartridges erin, omdat ze "leeg" waren, maar in kleur printen, dat werkt nog steeds niet goed. Tijd voor een nieuwe dus. Ik heb de volgende wensen/eisen:
Eisen:
• Printen
• Scannen
• Wi-fi
• fatsoenlijk printen
• Niet elk papiertje een andere melding, inkt op, papier op, etc.
• Dubbelzijdig printen
Wensen:
• A3 is een pre, maar valt vaak snel buiten budget. Minst zware wens
• Een printer die het doet
• Kunnen printen, ondanks dat er een cartridge leeg is (huidige printer (Epson) en vorige (Canon) konden dit niet, als ik a4 met tekst wil printen, intereseert het mij niet dat de magenta op is)
Wat hoeft hij niet te kunnen:
• Foto's printen (laat ik altijd doen)
Dan komen we bij de punten waar ik nog niet helemaal uit ben, moet het een Inktjet worden of een Laser/Led printer. Omdat foto's niet boeien komen laser/led-printers in the picture, naar waar ik hoop minder gezeik met lege cartridges etc.
Printers waar ik o.a. tussen zit te twijfelen:
pricewatch: Brother HL-3150CDW
pricewatch: Brother MFC-J5910DW (MFC-J5910DWH2)
pricewatch: HP Officejet 6700 Premium e-All-In-One
pricewatch: HP Officejet Pro 8600A e-All-in-One
pricewatch: Epson Workforce WF-3520DWF
Wat is nou de beste? Welke printers ben ik vergeten naar te kijken. Etc.
Budget, max is zo'n 200eur, liever zo rond de 150.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?