One Plus One invites

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-10 13:34
Loopt die handel in OnePlus One invites nu niet een beetje de spuigaten uit in de V&A? Er staan inmiddels 125 advertenties van de OPO waarvan er nog geen 10 daadwerkelijk om het toestel gaan. Wellicht een idee om een apart topic aan te maken waar mensen invites aan kunnen bieden? Om dit te voorkomen zegmaar:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ykJNRY2C0gQYK0OVzyNUAtJi/full.jpg
Dit is overigens niet gesorteerd op OnePlus One advertenties, gewoon de algemene advertentielijst.

[ Voor 15% gewijzigd door MiBe op 06-10-2014 12:35 ]

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Er staat toch duidelijk Invite in elke naam? Ik snap je punt wel hoor, maar het zijn advertenties. Dat jij ze niet wil zien is m.i geen reden om ze te weren uit V&A. Filter gewoon op prijs (hoogste bovenaan), en je invites staan onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 15:08
Ik ben het wel met MiBe eens. Het overzicht in nieuwe V&A advertenties is wat mij betreft een beetje weg.
Tevens wordt het niet meer gewaardeerd om Humble Bundles aan te bieden in V&A, maar de OPO invites (welke je krijgt bij aankoop van) worden wel gewoon getolereerd? Voor het Gratis / weggeven is al een topic op GoT, dus die advertenties zijn wat mij betreft al helemaal een vraag naar Positieve Feedback...

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:39

John Doos

ClaudZaque

Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic

Die is er al ;)

Maarja, als ik die van mij binnen heb hoop ik ook nog wel wat te verdienen ermee hoor!

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Er staan ook invites in waarbij uit de titel niet duidelijk wordt dat het om een invite gaat, maar eerder een toestel. Walther heeft al twee meldingen afgehandeld zonder daadwerkelijk iets te doen.

http://tweakers.net/aanbod/zoeken/?keyword=oneplus in dit overzicht slechts 3 toestellen, de rest invites of gaat het over andere merken.

V&A gevraagd: OnePlus One 64GB Zwart [Besteld / Close] -> invite
V&A aangeboden: OnePlus One 64GB Zwart -> invite

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:18
Het goede nieuws is dat er nu ook diverse invites gratis worden aangeboden in V&A. Dat drukt de overige prijzen flink. De tijden van 25 euro voor een invite zijn over.

En verder... ach, het waait wel over binnenkort lijkt me. Zo dramatisch is het toch niet?
John Doos schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:12:
Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic

Die is er al ;)

Maarja, als ik die van mij binnen heb hoop ik ook nog wel wat te verdienen ermee hoor!
Ja? Voor die paar euro? Maak er een andere Tweaker blij mee.. een beetje community spirit is toch mooi.
Ik heb een gratis invite gescoord via V&A, als ik er een krijg geef ik die gewoon weer weg.

[ Voor 48% gewijzigd door Xtuv op 08-10-2014 20:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbhc
  • Laatst online: 04-10 17:33
Van mij mag het verkopen van gratis gekregen invites wel verboden worden. Ik vind het een beetje treurig en niet echt community waardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Het lijkt er op dat er steeds meer gratis invites op V&A worden gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theJB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-06 19:25
Dat komt omdat de invites binnenkort niet meer nodig zijn om te bestellen. Persoonlijk zou ik ook graag zien dat tweakers deze invites met mensen op community basis uitwisselen (lees gratis aan gelijk gestemde mensen).

Maar dit is in de praktijk natuurlijk niet houdbaar omdat de invites zo gewild waren dat men er wel voor wil betalen en het ook niet direct tegen de V&A regels is. Waait dus wel weer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

E-Jungle schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 03:02:
Maar dit is in de praktijk natuurlijk niet houdbaar omdat de invites zo gewild waren dat men er wel voor wil betalen en het ook niet direct tegen de V&A regels is. Waait dus wel weer over.
Het probleem is inderdaad dat mensen zo gek werden dat ze er voor willen betalen. Daarmee maken ze het de handelaren makkelijk om geld voor iets te vragen wat het niet waard is.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
  • Laatst online: 04-10 17:33
In mijn ogen is het niets anders dan mensen die concertkaartjes kopen (bv van Madonna) om ze vervolgens met winst door te verkopen. Dit soort praktijken zou dan wat mij betfeft dan ook verboden mogen worden in de v&a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister ben ik ook weer opzoek gegaan naar invites, dit leverde me in eerste instantie gelijk wat op maar deze was blijkbaar aan 2 personen vergeven dus kon ik er niks meer mee. wel kun je op de site van oneplus zelf in het forum kijken, hier worden zo ongeveer aan de lopende band invites geplaatst en ik had er na 10 minuten gelijk één gekregen en ditmaal ook direct geclaimed.

https://forums.oneplus.net/forums/invites/ als je deze link gebruikt kom je direct op de goede pagina, je moet natuurlijk wel een account hebben bij Oneplus anders kun je geen reactie plaatsen op een invite.

Ik hoop dat ik mensen hiermee een beetje verder help :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejaylethal
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-08 09:15
Ik ben er ook helemaal klaar mee, je wordt gewoon naar van al die mensen die gratis zaken voor een paar stuivers proberen te verkopen. Invites zijn om gratis weg te geven, niet om aan te verdienen. Daarbij vervuilen ze het aanbod op V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 14:47

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

deejaylethal schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:52:
Ik ben er ook helemaal klaar mee, je wordt gewoon naar van al die mensen die gratis zaken voor een paar stuivers proberen te verkopen. Invites zijn om gratis weg te geven, niet om aan te verdienen. Daarbij vervuilen ze het aanbod op V&A.
Ik snap niet waarom dat soort mensen het aanbod op v&a vervuilen. Als je er netjes INVITE o.i.d. voor zet is het voor iedereen duidelijk. Bovendien als je geïnteresseerd was in de telefoon zelf veranderde je het "prijs" schuifje toch een beetje zodat hij van €20 > €1000 gaat?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-10 12:41

Mimiix

Professioneel Prutser

Frozen schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:24:
[...]

Ik snap niet waarom dat soort mensen het aanbod op v&a vervuilen. Als je er netjes INVITE o.i.d. voor zet is het voor iedereen duidelijk.
Omdat er mensen zijn die er doorheen scrollen om te kijken naar leuke dingen. Dit Is dan, net als Steam keys, irritant.

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie het eerst komt wie het eerst maalt, 3x een gratis invite:

https://account.oneplus.net/invite/claim/GLHY-9BF1-UISE-WCEL

https://account.oneplus.net/invite/claim/GLTQ-PZK3-CU05-FB4L

https://account.oneplus.net/invite/claim/GLCU-KVFL-8L31-QEM4

Graag even melden in het forum als je er 1 gebruikt hebt.
Veel plezier er mee! Groeten, Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Het netste is om deze in dit topic te zetten, want dat wordt gevolgd door mensen die er graag een willen:
Het nieuwe grote & tijdelijke OnePlus One invites topic

Verder: Bedankt, ik was ook al het kijken voor een invite en heb zelf de GLHY geclaimed.

edit:
Is nu ook tijdelijk zonder invite te bestellen vanwege black friday

[ Voor 12% gewijzigd door Kixtart op 28-11-2014 14:09 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liptonicee
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-10 00:21
Ondertussen zijn de meeste invites gratis bij V&A, maar je wordt gewoon depressief als je naar de aangeboden telefoons wil kijken: op moment van schrijven staan er 258 advertenties met alleen invites. Kan hier niet ingegrepen worden en wellicht de huidige advertenties laten staan, maar aub geen nieuwe invites toe te laten bij V&A?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-10 11:20

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zet gewoon de slider voor de prijs een stukje omhoog, dan vallen de advertenties voor invites er van zelf tussenuit toch?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-10 12:41

Mimiix

Professioneel Prutser

Orion84 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:26:
Zet gewoon de slider voor de prijs een stukje omhoog, dan vallen de advertenties voor invites er van zelf tussenuit toch?
Nee, gezien er ook NOTK gevraagd wordt...

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijz98
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-10 10:14
Mensen ik krijg zomaar allemaal e-mails van one plus dat ik een invite heb ontvangen,
En ik bedoel niet in mijn acount maar iemand deelt ze met mij.
Is dit raar is het spam of wat is het.

Matthijs Zondervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-10 14:56
Het is nu ook weer om helemaal moedeloos van te worden.
De tip van Orion84 werkt voor mij niet. Ik wil ook de ad's met ruiling of notk zien.

Ik zoek op een smartphone met specifieke filters op besturingssysteem en afmetingen, en toch blijf ik digitale vouchers met een nummertje vinden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Dan zet je bij de zoekwoorden dit neer: -invite -invites Ineens verdwijnt alles waar "invite" of "invites" in de titel staat. Zo zie ik dat er op dit moment nog een échte OPO aangeboden wordt.

Scheelt een boel rommel in de Smartphone-afdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard1988
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:56
Twee invites voor de liefhebbers:

GL0Q-KNCT-D6DM-ZS?R (Vervang het vraagteken door een 7)
GLDC-QQUA-H8QW-HUS? (Vervang het vraagteken door een 1)

Bedankjes zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Gerard1988 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 21:56:
Twee invites voor de liefhebbers:

GL0Q-KNCT-D6DM-ZS?R (Vervang het vraagteken door een 7)
GLDC-QQUA-H8QW-HUS? (Vervang het vraagteken door een 1)

Bedankjes zijn welkom.
Die mogen dus hier :)

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-10 12:15
Hoewel het nu minder erg is voor de TWO lijkt het me nog steeds handig om een categorie "Invites" voor VA te hebben. Vooral ook om de zoekresultaten in de andere categorieen niet te vervuilen.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Jogai schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:40:
Hoewel het nu minder erg is voor de TWO lijkt het me nog steeds handig om een categorie "Invites" voor VA te hebben. Vooral ook om de zoekresultaten in de andere categorieen niet te vervuilen.
Er is een topic voor de inviters toch? Waarom V&A vervuilen. Nu valt het nog mee maar als die staks eenmaal uit is en te verkrijgen is.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
rikadoo schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:49:
[...]

Er is een topic voor de inviters toch? Waarom V&A vervuilen. Nu valt het nog mee maar als die staks eenmaal uit is en te verkrijgen is.
Denk ik ook, maar zeg dat maar tegen mensen die het toch in VA zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

rikadoo schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:49:
In het forumtopic laten we alleen het posten van invites toe, niet:
- vragen om invites
- zeggen "DM me maar"
- geld vragen voor invites
- geld bieden voor invites
Er is dus wel degelijk een verschil :)

Ik denk inderdaad dat een aparte categorie voor invites geen slecht idee is, om zo de mobieltjes categorie niet te vervuilen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
gambieter schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:30:
[...]

- vragen om invites
- zeggen "DM me maar"

Ik denk inderdaad dat een aparte categorie voor invites geen slecht idee is, om zo de mobieltjes categorie niet te vervuilen.
d:)b _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Ik heb ze al voor meer dan €20 voorbij zien komen. 'T is toch wat?

Een aparte categorie zou wel fijn zijn, en dan het liefst een categorie die niet in de tracker verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

De grote rush is toch al voorbij met de betaalde invites? Ik zie ze al een tijd niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het kan weer komen als de OPT invites beginnen, er zijn al wel verzoeken voor in V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CykkVii
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 15:07
Ik vind het ook kut maar toen mensen PS4's gingen inkopen om met winst te verkopen dacht ik ook al dat het gigantische dickmoves waren, maar verkoop op V&A blijft verkoop op V&A..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukeInl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-10 17:32
De afgelopen tijd zie ik steeds meer One plus invites voorbij komen. Ik heb er geen probleem mee als mensen een One plus invite gratis weggeven. Maar ik begin het zat te worden hoeveel keys er voor geld op V&A verkocht worden.

Mogen deze wel verkocht worden op V&A? Het is volgens mij nog steeds een key?
Overigens een key weggeven vind ik geen probleem dat is juist goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-09 20:30
zeef schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:11:
[...]

Ik voel met je mee. Maar als iemand geld over heeft voor het recht om er een te bestellen, en een ander wil dat recht verkopen, dan is er vraag en aanbod. En mag het wat mij betreft wel. Omdat de fabrikant het niet hard uitsluit zoals steam, kunnen we het moeilijk verbieden.
Oneplus vind het zelf niet kunnen en ik zou het liefste de mensen die hun invites verkopen op een blacklist zetten zodat ik ze nooit meer in de V&A hoef te zien. Vind het zelf behoorlijk beschamend dat er zoveel mensen zijn die er een paar euro voor willen zien. Heb zelf al mijn invites gewoon weg gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 13:36
+1

Vind het zelf behoorlijk beschamend dat er zoveel mensen zijn die er een paar euro voor willen zien.

PVO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:53
Paar euro?! Zie ze ook van 15,- en 20 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige mensen zijn helemaal whakker, gek gewoon.
Blacklist is inderdaad een goed idee :) Als ik een key krijg zet ik hem wel gratis in het bijhorende topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukeInl
Kijk ook maar eens hoeveel van die mensen hun account net 1 dag hebben oid.

Helaas mag je deze accounts geen slechte rep geven oid, dit zou het probleem misschien enigszins aan kunnen pakken?
baronruud schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:24:
Paar euro?! Zie ze ook van 15,- en 20 euro!
Inderdaad met met OPX is het helemaal van de zotten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:53
Benieuwd wat een modje er op te zeggen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-10 16:38
Ik ben het met de topicstarter eens. Persoonlijk vind ik het ook belachelijk dat er geld word gevraagd voor invites die mensen gratis krijgen. Het geeft daarnaast een behoorlijk onoverzichtelijke zooi in de V&A.

Om een beetje overzicht te houden, hierbij een polletje.

Poll: Wat vind je van het verkopen van OnePlus invites?
Moet kunnen
Belachelijk
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=395674&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 5% gewijzigd door Bas. op 04-11-2015 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik heb hier eerder al eens over geklaagd. Vond de OPO invites ook uit de hand lopen. Daarbij is er een topic voor deze shareble invites en andere invites. Vind het jammer dat er straks weer tientallen Vraag en Aanbod staan met alleen maar die stomme invites :/

[Invites] OPO in de V&A

Hierbij ging het dan dat er tig One Plus Ones aangeboden werden terwijl het om de invites gaan. Erg verwarrend en behoorlijk irritant :p

[ Voor 26% gewijzigd door Mrjraider op 04-11-2015 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jogai schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:40:
Ja inderdaad, gelukkig is het nu minder erg inderdaad..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gGt4hCI.png

_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:07
Ach als mensen een invite willen weggeven of verkopen vind ik dat prima. Waar ik dan wel problemen mee heb zijn de verkopers die vergeten het woordje invite in hun advertentie titel te zetten waardoor het zeker bij een T.E.A.B. OF N.O.T.K. advertentie lijkt of er een fysieke telefoon verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:37
Zenety schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:17:
[...]

Oneplus vind het zelf niet kunnen en ik zou het liefste de mensen die hun invites verkopen op een blacklist zetten zodat ik ze nooit meer in de V&A hoef te zien. Vind het zelf behoorlijk beschamend dat er zoveel mensen zijn die er een paar euro voor willen zien. Heb zelf al mijn invites gewoon weg gegeven.
Het staat je vrij om hun advertenties te negeren. Wij gaan het echter niet verbieden of tegenwerken.

Kudos voor jou voor het weggeven! d:)b

Topics over hetzelfde onderwerp samengevoegd.

[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 04-11-2015 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
gambieter schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:30:
[...]

- vragen om invites
- zeggen "DM me maar"

Kan je daar niet aan toevoegen dat de invites alleen hier gedeeld kunnen worden en dus niet meer in V&A? Scheelt namelijk een overvolle V&A met tig invites waar of te veel geld voor gevraagd wordt of waarom gebedeld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-10 22:13

GforceNL

Out of memory....

Invites aanbieden op zich lijkt me geen probleem, ik merk echter wel dat nu ik mijn OPT op V&A heb gezet, deze heel snel verdwijnt tussen alle invites.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cornholio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-09 13:19
Ik krijg gewoon een centimeter eelt op mijn vinger van al dat gescroll om de invites heen.
Kan die shit niet ergens anders? Als het er nou 1 of 2 waren dan had ik er geen last van, maar echt bijna de helft van alles wat op V&A wordt gezet is zo'n stomme invite voor een overpriced telefoon.

Ik snap het aan de kant van Tweakers wel, want ik moet wel door 2x zoveel pagina's klikken (= pageviews) voor ik de advertenties doorlopen ben.

Kan er niet een aparte V&A komen voor invites ofzo? Er zijn genoeg mensen die er iets op willen zouden zetten lijkt het. Een code van een paar karakters heeft ook niks met tech te maken zover ik weet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lukeInl
Maronix heeft dit gedaan:
http://tweakers.net/aanbod/user/706624/

Mag je onder valse voornemens invites gratis krijgen en ze dan voor geld gaan verkopen?
Is dit gewoon een hele vieze manier die goedgekeurd word, of is dit tegen de regels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:37
Cornholio schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:56:
Ik krijg gewoon een centimeter eelt op mijn vinger van al dat gescroll om de invites heen.
Kan die shit niet ergens anders? Als het er nou 1 of 2 waren dan had ik er geen last van, maar echt bijna de helft van alles wat op V&A wordt gezet is zo'n stomme invite voor een overpriced telefoon.

Ik snap het aan de kant van Tweakers wel, want ik moet wel door 2x zoveel pagina's klikken (= pageviews) voor ik de advertenties doorlopen ben.
Nauwelijks tot geen reclame in V&A. Dus ons levert 't niets op.
Kan er niet een aparte V&A komen voor invites ofzo? Er zijn genoeg mensen die er iets op willen zouden zetten lijkt het. Een code van een paar karakters heeft ook niks met tech te maken zover ik weet.
Is er: Het nieuwe grote & tijdelijke OnePlus One invites topic en [OnePlus X] Topic voor Invites gratis delen. Maar in V&A gaan we het niet verbieden. Het staat mensen vrij om ze aan te bieden.
Pagina: 1

Let op:
Heb je invites? Dan hier plaatsen: Het nieuwe grote & tijdelijke OnePlus One invites topic