PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Tevens wordt het niet meer gewaardeerd om Humble Bundles aan te bieden in V&A, maar de OPO invites (welke je krijgt bij aankoop van) worden wel gewoon getolereerd? Voor het Gratis / weggeven is al een topic op GoT, dus die advertenties zijn wat mij betreft al helemaal een vraag naar Positieve Feedback...
Die is er al
Maarja, als ik die van mij binnen heb hoop ik ook nog wel wat te verdienen ermee hoor!
Nee
http://tweakers.net/aanbod/zoeken/?keyword=oneplus in dit overzicht slechts 3 toestellen, de rest invites of gaat het over andere merken.
V&A gevraagd: OnePlus One 64GB Zwart [Besteld / Close] -> invite
V&A aangeboden: OnePlus One 64GB Zwart -> invite
En verder... ach, het waait wel over binnenkort lijkt me. Zo dramatisch is het toch niet?
Ja? Voor die paar euro? Maak er een andere Tweaker blij mee.. een beetje community spirit is toch mooi.John Doos schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:12:
Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic
Die is er al
Maarja, als ik die van mij binnen heb hoop ik ook nog wel wat te verdienen ermee hoor!
Ik heb een gratis invite gescoord via V&A, als ik er een krijg geef ik die gewoon weer weg.
[ Voor 48% gewijzigd door Xtuv op 08-10-2014 20:16 ]
Maar dit is in de praktijk natuurlijk niet houdbaar omdat de invites zo gewild waren dat men er wel voor wil betalen en het ook niet direct tegen de V&A regels is. Waait dus wel weer over.
Het probleem is inderdaad dat mensen zo gek werden dat ze er voor willen betalen. Daarmee maken ze het de handelaren makkelijk om geld voor iets te vragen wat het niet waard is.E-Jungle schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 03:02:
Maar dit is in de praktijk natuurlijk niet houdbaar omdat de invites zo gewild waren dat men er wel voor wil betalen en het ook niet direct tegen de V&A regels is. Waait dus wel weer over.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
https://forums.oneplus.net/forums/invites/ als je deze link gebruikt kom je direct op de goede pagina, je moet natuurlijk wel een account hebben bij Oneplus anders kun je geen reactie plaatsen op een invite.
Ik hoop dat ik mensen hiermee een beetje verder help
Ik snap niet waarom dat soort mensen het aanbod op v&a vervuilen. Als je er netjes INVITE o.i.d. voor zet is het voor iedereen duidelijk. Bovendien als je geïnteresseerd was in de telefoon zelf veranderde je het "prijs" schuifje toch een beetje zodat hij van €20 > €1000 gaat?deejaylethal schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:52:
Ik ben er ook helemaal klaar mee, je wordt gewoon naar van al die mensen die gratis zaken voor een paar stuivers proberen te verkopen. Invites zijn om gratis weg te geven, niet om aan te verdienen. Daarbij vervuilen ze het aanbod op V&A.
Omdat er mensen zijn die er doorheen scrollen om te kijken naar leuke dingen. Dit Is dan, net als Steam keys, irritant.Frozen schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:24:
[...]
Ik snap niet waarom dat soort mensen het aanbod op v&a vervuilen. Als je er netjes INVITE o.i.d. voor zet is het voor iedereen duidelijk.
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Verwijderd
https://account.oneplus.net/invite/claim/GLHY-9BF1-UISE-WCEL
https://account.oneplus.net/invite/claim/GLTQ-PZK3-CU05-FB4L
https://account.oneplus.net/invite/claim/GLCU-KVFL-8L31-QEM4
Graag even melden in het forum als je er 1 gebruikt hebt.
Veel plezier er mee! Groeten, Tom
Het nieuwe grote & tijdelijke OnePlus One invites topic
Verder: Bedankt, ik was ook al het kijken voor een invite en heb zelf de GLHY geclaimed.
edit:
Is nu ook tijdelijk zonder invite te bestellen vanwege black friday
[ Voor 12% gewijzigd door Kixtart op 28-11-2014 14:09 ]
☻/
/▌
/ \
Nee, gezien er ook NOTK gevraagd wordt...Orion84 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:26:
Zet gewoon de slider voor de prijs een stukje omhoog, dan vallen de advertenties voor invites er van zelf tussenuit toch?
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
En ik bedoel niet in mijn acount maar iemand deelt ze met mij.
Is dit raar is het spam of wat is het.
Matthijs Zondervan
De tip van Orion84 werkt voor mij niet. Ik wil ook de ad's met ruiling of notk zien.
Ik zoek op een smartphone met specifieke filters op besturingssysteem en afmetingen, en toch blijf ik digitale vouchers met een nummertje vinden

Scheelt een boel rommel in de Smartphone-afdeling.
GL0Q-KNCT-D6DM-ZS?R (Vervang het vraagteken door een 7)
GLDC-QQUA-H8QW-HUS? (Vervang het vraagteken door een 1)
Bedankjes zijn welkom.
Die mogen dus hierGerard1988 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 21:56:
Twee invites voor de liefhebbers:
GL0Q-KNCT-D6DM-ZS?R (Vervang het vraagteken door een 7)
GLDC-QQUA-H8QW-HUS? (Vervang het vraagteken door een 1)
Bedankjes zijn welkom.
Fixing things to the breaking point...
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Er is een topic voor de inviters toch? Waarom V&A vervuilen. Nu valt het nog mee maar als die staks eenmaal uit is en te verkrijgen is.Jogai schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:40:
Hoewel het nu minder erg is voor de TWO lijkt het me nog steeds handig om een categorie "Invites" voor VA te hebben. Vooral ook om de zoekresultaten in de andere categorieen niet te vervuilen.
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Denk ik ook, maar zeg dat maar tegen mensen die het toch in VA zetten...rikadoo schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:49:
[...]
Er is een topic voor de inviters toch? Waarom V&A vervuilen. Nu valt het nog mee maar als die staks eenmaal uit is en te verkrijgen is.
In het forumtopic laten we alleen het posten van invites toe, niet:rikadoo schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:49:
Er is een topic voor de inviters toch? Waarom V&A vervuilen. Nu valt het nog mee maar als die staks eenmaal uit is en te verkrijgen is.
- vragen om invites
- zeggen "DM me maar"
- geld vragen voor invites
- geld bieden voor invites
Er is dus wel degelijk een verschil
Ik denk inderdaad dat een aparte categorie voor invites geen slecht idee is, om zo de mobieltjes categorie niet te vervuilen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
gambieter schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:30:
[...]
In het forumtopic laten we alleen het posten van invites toe, niet:
- vragen om invites
- zeggen "DM me maar"
Ik denk inderdaad dat een aparte categorie voor invites geen slecht idee is, om zo de mobieltjes categorie niet te vervuilen.
Een aparte categorie zou wel fijn zijn, en dan het liefst een categorie die niet in de tracker verschijnt.
Mogen deze wel verkocht worden op V&A? Het is volgens mij nog steeds een key?
Overigens een key weggeven vind ik geen probleem dat is juist goed.
Oneplus vind het zelf niet kunnen en ik zou het liefste de mensen die hun invites verkopen op een blacklist zetten zodat ik ze nooit meer in de V&A hoef te zien. Vind het zelf behoorlijk beschamend dat er zoveel mensen zijn die er een paar euro voor willen zien. Heb zelf al mijn invites gewoon weg gegeven.zeef schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:11:
[...]
Ik voel met je mee. Maar als iemand geld over heeft voor het recht om er een te bestellen, en een ander wil dat recht verkopen, dan is er vraag en aanbod. En mag het wat mij betreft wel. Omdat de fabrikant het niet hard uitsluit zoals steam, kunnen we het moeilijk verbieden.
Vind het zelf behoorlijk beschamend dat er zoveel mensen zijn die er een paar euro voor willen zien.
Verwijderd
Blacklist is inderdaad een goed idee
Helaas mag je deze accounts geen slechte rep geven oid, dit zou het probleem misschien enigszins aan kunnen pakken?
Inderdaad met met OPX is het helemaal van de zotten....baronruud schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:24:
Paar euro?! Zie ze ook van 15,- en 20 euro!
Om een beetje overzicht te houden, hierbij een polletje.
Poll: Wat vind je van het verkopen van OnePlus invites?
• Moet kunnen
• Belachelijk
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 5% gewijzigd door Bas. op 04-11-2015 16:29 ]

[Invites] OPO in de V&A
Hierbij ging het dan dat er tig One Plus Ones aangeboden werden terwijl het om de invites gaan. Erg verwarrend en behoorlijk irritant
[ Voor 26% gewijzigd door Mrjraider op 04-11-2015 16:31 ]
Verwijderd
Ja inderdaad, gelukkig is het nu minder erg inderdaad..Jogai schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:40:
Hoewel het nu minder erg is voor de TWO lijkt het me nog steeds handig om een categorie "Invites" voor VA te hebben. Vooral ook om de zoekresultaten in de andere categorieen niet te vervuilen.

Het staat je vrij om hun advertenties te negeren. Wij gaan het echter niet verbieden of tegenwerken.Zenety schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:17:
[...]
Oneplus vind het zelf niet kunnen en ik zou het liefste de mensen die hun invites verkopen op een blacklist zetten zodat ik ze nooit meer in de V&A hoef te zien. Vind het zelf behoorlijk beschamend dat er zoveel mensen zijn die er een paar euro voor willen zien. Heb zelf al mijn invites gewoon weg gegeven.
Kudos voor jou voor het weggeven!
Topics over hetzelfde onderwerp samengevoegd.
[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 04-11-2015 21:10 ]
Kan je daar niet aan toevoegen dat de invites alleen hier gedeeld kunnen worden en dus niet meer in V&A? Scheelt namelijk een overvolle V&A met tig invites waar of te veel geld voor gevraagd wordt of waarom gebedeld wordt?gambieter schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:30:
[...]
In het forumtopic laten we alleen het posten van invites toe, niet:
- vragen om invites
- zeggen "DM me maar"
<Zinloze tekst hier>
Kan die shit niet ergens anders? Als het er nou 1 of 2 waren dan had ik er geen last van, maar echt bijna de helft van alles wat op V&A wordt gezet is zo'n stomme invite voor een overpriced telefoon.
Ik snap het aan de kant van Tweakers wel, want ik moet wel door 2x zoveel pagina's klikken (= pageviews) voor ik de advertenties doorlopen ben.
Kan er niet een aparte V&A komen voor invites ofzo? Er zijn genoeg mensen die er iets op willen zouden zetten lijkt het. Een code van een paar karakters heeft ook niks met tech te maken zover ik weet.
http://tweakers.net/aanbod/user/706624/
Mag je onder valse voornemens invites gratis krijgen en ze dan voor geld gaan verkopen?
Is dit gewoon een hele vieze manier die goedgekeurd word, of is dit tegen de regels?
Nauwelijks tot geen reclame in V&A. Dus ons levert 't niets op.Cornholio schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:56:
Ik krijg gewoon een centimeter eelt op mijn vinger van al dat gescroll om de invites heen.
Kan die shit niet ergens anders? Als het er nou 1 of 2 waren dan had ik er geen last van, maar echt bijna de helft van alles wat op V&A wordt gezet is zo'n stomme invite voor een overpriced telefoon.
Ik snap het aan de kant van Tweakers wel, want ik moet wel door 2x zoveel pagina's klikken (= pageviews) voor ik de advertenties doorlopen ben.
Is er: Het nieuwe grote & tijdelijke OnePlus One invites topic en [OnePlus X] Topic voor Invites gratis delen. Maar in V&A gaan we het niet verbieden. Het staat mensen vrij om ze aan te bieden.Kan er niet een aparte V&A komen voor invites ofzo? Er zijn genoeg mensen die er iets op willen zouden zetten lijkt het. Een code van een paar karakters heeft ook niks met tech te maken zover ik weet.
Heb je invites? Dan hier plaatsen: Het nieuwe grote & tijdelijke OnePlus One invites topic