Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Gezocht] Real time dashboard tool.

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

• iownumanyea
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-05-2024
Hallo Tweakers,

Momenteel ben ik voor en project opzoek naar een Realtime dashboard tool.
Voor dit project moet ik een change script gaan vervangen met een real time dashboard tool.

Spijtig genoeg heb ik zelf weinig ervaring hiermee en zou graag te horen krijgen of jullie misschien een goede tool wetten.

De benodigde functionaliteiten moeten als volgt zijn:
Easy to edit,
changes, updates en andere notificaties weergeven.
Auto refresh(tijd van refresh maakt niet zo zeer uit)
Het liefste een portal mogelijkheid om nieuwe updates etc door te voeren.

Ik hoop dat jullie misschien iets weten en spoedig hiervan te horen.

Met vriendelijke groeten,

Maarten

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-11 18:37
Als je een betaalde variant wilt :https://www.geckoboard.com/

Daarnaast zijn er heel veel gratis dashboard tools, die je redelijk simpel kan vinden via google.

• iownumanyea
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-05-2024
Ik heb al via google gekeken, maar dacht misschien hebben mensen goede ervaring met bepaalde pakkenten.
Dus vraag het even na. :D

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Goed plan om het even na te vragen, maar niet zo.
De bedoeling (van een stageopdracht) is toch echt dat je eerst zelf een vergelijking kunt maken van pakketten in relatie tot het gewenste doel, budget beheer etc. Als je die vergelijking wilt voorleggen is dat natuurlijk prima, maar op deze manier wordt het hooguit een opsomtopic.

Dit topic gaat daarom op slot.

offtopic:
en de zin dashboardtool ter vervanging van een changescript ontgaat me eerlijk gezegd helemaal. Of bedoel je dat er nu een scriptje draait om wijzigingen in kengetallen automatisch te publiceren? Hoe werkt dat script dan, wat zijn de brondata?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.