Samsung UE58H5203 aanbieding €688 doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.993 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidahmic
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
..

[ Voor 98% gewijzigd door aidahmic op 06-10-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
De prijs is scherp iig (gezien is niet zo lang uit is) maar 100Hz is is niet; geen enkele 5 serie is dat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-10 12:08
Ik zit ook te twijfelen, maar kan er erg weinig over vinden. En hij heeft maar 2 hdmi poorten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidahmic
Ze geven echt aan dat het 100HZ is op de site :s

Maar 2 HDMI poorten is prima voor mij :) Ik twijfel alleen of het beeld niet slecht is als ik voetbal ga kijken of ga gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:58

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Kijk voor dat 100Hz verhaal even op de site van samsung zelf. Mediamarkt en andere verkopers willen nog wel eens specificaties "door elkaar halen" om onwetende consumenten te strikken iets te kopen. (beetje het HDMI kabel van Monster á € 40,- is beter dan die van € 3,-)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidahmic
De vraag blijft, zal deze tv voldoende zijn om voetbal te kijken en een pot fifa erop te spelen>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
heb 'm net besteld.
ik zal 't morgen of overmorgen even laten weten ;)

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:12

zerocool82

Ignorance causes chaos

aidahmic schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:19:
De vraag blijft, zal deze tv voldoende zijn om voetbal te kijken en een pot fifa erop te spelen>?
Uiteraard is deze tv voldoende om voetbal te kijken en FIFA te spelen, waarom niet? Waarschijnlijk kan je niet dezelfde beeldkwaliteit verwachten als de high-end Samsung schermen. Een aantal zaken zijn weggelaten om de prijs te drukken, bijvoorbeeld geen 3D, DLNA, geen wifi, geen smart interaction, 2 HDMI aansluitingen, 100 Hz).

Verder kan ik er niet veel over vinden (te nieuw). Ik kwam wel een review tegen van de 32 inch. Ervan uitgaande dat voor de 58 inch men tot min of meer dezelfde conclusies zou komen:
With fantastic picture performance, a commendable smart platform, and an attractive price tag of $329.99, there's no doubt that the Samsung H5203 is a dynamite deal. There are a few performance-related drawbacks, but the H5203 excels where it matters most.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag deze aanbieding ook en vraag mij af wat de tv dan een smart tv maakt als hij geen WiFi heeft?
Het lijkt mij toch niet meer van deze tijd als je alleen via een kabel verbinding kan krijgen met internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
ik vind het sowieso niet nodig dat m'n tv aan het internet hangt.
van mij hadden ze het hele "smart" gedeelte er wel uit mogen slopen.

[ Voor 35% gewijzigd door Webjunkie op 06-10-2014 16:23 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cantate
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-10 19:47
TVPtje: ik overweeg deze prijspakker ook, benieuwd naar de ervaringen! Vooral langzame panning-scenes vanuit een helicopter haperen op veel televisies, ben benieuwd hoe dat hiermee zit.
Now for the flaws: This TV suffers from a seriously questionable viewing angle and poor motion performance. Generally speaking, people need to view the H5203 head-on in order to experience the TV at its best. Of course, this doesn't matter much for a 32-inch panel, but if you're purchasing this TV in a larger size for group-viewing, it's certainly something to bear in mind.

The motion performance issues are harder to ignore. Horizontal camera pans and fast-moving objects often appear choppy, which is a bummer during action sequences or scenes where the spatial orientation of certain objects is critical. For example, you will undoubtedly notice the jumpy movement of cars during a chase sequence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Kan nooit veel verschillen van een H5000 lijkt me waar vast wel meer over te vinden is ... Aan de andere kant is 58" wel een apart formaat wat bijna niemand gebruikt; zal wel dit paneel in zitten: http://www.panelook.com/V...8_LCM_overview_21376.html
(Toshiba gebruikt in hun topmodel deze: http://www.panelook.com/V...8_LCM_overview_17276.html)

Die "100"Hz van MM is natuurlijk de kunstmatige Clear Motion Rate 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tameroro
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
Weet iemand of deze ziggo gecertificeerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:12

zerocool82

Ignorance causes chaos

tameroro schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 23:26:
De eerste hit op google...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cantate
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-10 19:47
tameroro schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 23:26:
Volgens mij niet. (99% zeker) (https://www.ziggo.nl/televisie/interactieve-ci-module zegt nee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:55

FeaR

In GoT we trust

TS leeghalen... :N

[ Voor 9% gewijzigd door FeaR op 07-10-2014 11:08 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.