Toon posts:

Wijziging review johnrijnders-Maukamm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had Maukamm zijn xperia z2 gereageerd.
Hij ging akkoord met mijn bod,om vervolgens niet meer te reageren.
Kan gebeuren heb ik ook wel eens,maar dan heb ik hem een negatieve reputatie punt gegeven.
Vervolgens geeft hij mijn 8 negatieve reputatie punten achter elkaar.
Dit kan niet de bedoeling zijn?
LEES ONZE PRIVEBERICHTEN OVER DE Z2 DAN ZUL JE ZIEN DAT IK GELIJK HEB.
KIJK IK BEN OOK GEEN PERFECTE COMMUNICATOR,MAAR DIT SLAAT ALLES HIJ NOEMT METEEN EEN OPLICHTER ALLES OMDAT IK HEM EEN NEGATIEVE FEEDBACK GEEF,IK ZAL NOOIT IEMAND OPLICHTEN!!
Groet

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2014 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze beoordeling bijvoorbeeld wat bedoelt hij hiermee?
Ik heb hem 1 beoordeling gegeven en slechts op communicatie.
kijk wat hij doet,hij geeft me 8 negatieve punten op alles,terwijl we geen zaken hebben gedaan,met allerlei leugens.
Dit is vreemd op zijn zachts gezegd!

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/167c91956198632818582560a9fe9788.png

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2014 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:37

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Schreeuwen is nergens voor nodig, we horen je zo ook wel.
Ik heb de overbodige beoordelingen verwijderd. Aan wraak reviews doen we hier niet.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hartstikke Bedankt,ik was even wat gefrustreerd door zijn gedrag excuses daarvoor.
Ik zal zelf ook even afstand nemen van de vraag en aanbod sectie omdat mijn Eigen communicatie ook wat te wensen overlaat,maar dit gedrag ging wat te ver.
Groet.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.