Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Rails4] opslaan van data

Pagina: 1
Acties:

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 20:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik ben bezig met een rails app waarbij gebruikers films kunnen zoeken en deze vervolgens aan mijn database kunnen toevoegen. Zoals je hier kan zien, Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Si9Fffv.png

Elke result heeft een "add" button, wanneer een bezoeker op die button klikt wil ik de titel (en andere gegevens) van die film opslaan.

Ik heb een api key en in mijn rails omgeving een models movie gegenerate waarin ik een collumn title heb, ik kan wel zelf via een inputveld daar tekst in opslaan, maar ik wil dus graag weten hoe ik daar data van een andere database in kan opslaan.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Als je al data kan verwerken met een form ben je er eigenlijk al ;) je moet de gegevens je al ophaalt en weergeeft van de API op de juiste manier in je HTML form stoppen (en natuurlijk verwerken in je controller).

[ Voor 10% gewijzigd door Rafe op 05-10-2014 23:41 ]

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 20:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Nou ja, dat ophalen en weergeven gaat via een Backbone/jQuery script, dus die koppeling is nog niet helemaal duidelijk voor mij.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps