Nieuwe monitor voor Laptop/Xbox

Pagina: 1
Acties:

• _halil42
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-01 12:45
Hallo, ik had een vraag,

Ik wil graag een monitor voor mijn laptop kopen, omdat ik het scherm van mijn laptop erg klein vind, nu wil ik ook mijn Xbox 360 aansluiten op de monitor, maar ik heb een probleem: hoe ga ik het geluid van mijn Xbox naar mijn speakers krijgen?, als ik een monitor met ingebouwde speakers koop, gaat het geluid dan gewoon over hdmi of gaat dat met een apart kabeltje, de laatste keer dat ik een monitor heb gekocht was best lang geleden, toen ging dat nog met een apart kabeltje, want er was nog geen hdmi en over VGA kon geen geluid.

Alvast bedankt ;)

• Gijs
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01:31
Je kunt gewoon de audio over de HDMI laten lopen, mocht je willen kun je er ook nog voor kiezen om de line out van de monitor te gebruiken om een losse speakerset aan te sluiten. Je hebt volgens mij geen losse 3.5 mm audio jack op je Xbox als ik het me goed herinner. Gebruik gewoon HDMI en you'll be doing fine!
Een goede is een pricewatch: Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart
Goede prijs en degelijk scherm, maar weet niet wat je budget is:)

• _halil42
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-01 12:45
Bij de pricewatch: Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart die jij zegt staat bij toebehoren ook audiokabel, moet je deze alleen in gebruiken als je VGA en DVI gebruikt, bij HDMI dus niet?

• Gijs
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01:31
Ja, er zit dus een line out achterop en deze kun je vervolgens gebruiken om geluid af te spelen op een losse speakerset. Proof:
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/bda1d5b739719804a05128a6fd07f307.png
Dat is de bewuste monitor aangesloten via HDMI:) de 2e zijn de speakers van dit beeldscherm!