Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• AJbeats
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-05-2021
Wat zoek ik?
Hi iedereen ik ben zoals de titel zegt opzoek naar een goede smartphone.

Wat is mijn budget?
Ik ben zelf al een tijdje aan het kijken en heb voor mij een budget van rond de 600 euro gesteld.
Voor deze prijs is al wel veel leuks te koop :P

Gebruik
De telefoon wordt natuurlijk gebruikt voor whatsapp en maar metname voor muziek. Op een abonnement zit ik niet te wachten want ik heb praktisch overal wifi (thuis, bus, uni, vereniging etc). Ik ben een groot muziek liefhebber en heb daarom zeker 32 gb geheugen nodig, meer is natuurlijk altijd welkom, minder niet. Op internet had ik gelezen dat een sd kaart je telefoon veel langzamer maakt heeft één van jullie daar ervaring in? Zelf heb ik alleen nog ervaring met ios maar vind het geen probleem om over te stappen naar android/WP, wel wil ik een zo up-to-date telefoon hebben en er zeker 2 jaar mee kunnen doen. Ook wel belangrijk is dat de telefoon niet met te veel zooi wordt geleverd waardoor deze langzaam loopt of in de toekomst langzamer loopt.

Kort samengevat:
- 32 gb geheugen
- snelle hardware (up-to-date)
- dus high end
- rond de 600 euro, wat meer is geen probleem
- future proof

Wat heb je zelf al gevonden?
De volgende telefoons spraken mij aan:
- Motorola moto x 2014 Wanneer komt alleen de moto maker naar NL?
- Sony Xperia z3 32 gb

Welke vragen heb je hier nog over?
Kunnen jullie mij wat aanbevelen en hebben jullie nog tips

Alvast heel erg bedankt _/-\o_

Update
Bij de bovenstaande telefoons (de z3 en moto x 2014) sprak mij allereerst het design erg aan. Ik heb grote handen en een 5' screen bevalt mij qua grote Daarbij komt dat beide een storage hebben van 32 gb en ze binnen mijn budget vallen :P .

[ Voor 9% gewijzigd door AJbeats op 06-10-2014 17:25 ]

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:29
Twee dingen :)

- Waarom spreken bovenstaande telefoons je ?
- Welk schermformaat is gewenst ?

Cloud ☁️

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-11 12:13

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:53
Moto Maker komt helemaal niet naar NL, volgens mij niet eens naar Europa. Dus daar zou ik vooral niet op wachten. En de Z3 32GB is ook een model dat niet naar NL gaat komen, en als die er wel komt ondersteunt deze niet alle 4G banden. Ook die valt dus af.

Ik heb wel net een Z3 16GB binnen gekregen en ben zwaar onder de indruk! Persoonlijk zou ik daar dus gewoon voor gaan en er een 32GB SD-kaartje in doen, heeft tot nu toe nog geen problemen gegeven, ook niet met m'n Galaxy S3 die ik hiervoor had.

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-10 19:24
als je de top van de top zoekt moet je denk ik de OnePlus One kopen

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie