Ik wil graag mijn systeem upgraden, heb ong. 2 jaar geleden een gedeelte geupgrade, ik vraag me nu af wat het beste is om te vernieuwen, zodat ik games voor de komende jaren weer prima kan draaien (ik heb nu toch echt wel wat performance problemen als er aardig wat gebeurd op m'n scherm.)
Hier is wat ik nu gebruik;
intel i7 3770 3.4ghz
ASRock Z77 extreme4
Corsair 4x4GB, DDR3, PC12800, CL9, Vengeance
OCZ SSD 128GB, SATA600, Vertex 4
1 TB opslag schijf
OCZ StealthXStream II 600W
Sapphire HD6850 1gb
benQ 2410T 120hz monitor
Ik ben van mening dat mijn CPU/moederbord goed zijn voorlopig en denk dus zelf aan een nieuwe GPU, ik had ook al de MSI R9 270x 4GB gekocht, maar kreeg deze niet werkend (blijvende FPS problemen door drivers etc) dus deze stuur ik terug.
Mijn budget op dit moment ligt rond de 200-250 maar ik zit er aan te denken om toch iets bij te leggen om naar de 970 kaarten te kijken aangezien deze toch wel aardig gehyped worden op het moment.
Het is dus voor mij belangrijk om games als diablo 3 en Counterstrike e.d. op 1080p zeer goed te kunnen draaien (en eventuele expansions van deze games) dus ik wil wel toekomstgericht aanschaffen.
Alvast bedankt!
Hier is wat ik nu gebruik;
intel i7 3770 3.4ghz
ASRock Z77 extreme4
Corsair 4x4GB, DDR3, PC12800, CL9, Vengeance
OCZ SSD 128GB, SATA600, Vertex 4
1 TB opslag schijf
OCZ StealthXStream II 600W
Sapphire HD6850 1gb
benQ 2410T 120hz monitor
Ik ben van mening dat mijn CPU/moederbord goed zijn voorlopig en denk dus zelf aan een nieuwe GPU, ik had ook al de MSI R9 270x 4GB gekocht, maar kreeg deze niet werkend (blijvende FPS problemen door drivers etc) dus deze stuur ik terug.
Mijn budget op dit moment ligt rond de 200-250 maar ik zit er aan te denken om toch iets bij te leggen om naar de 970 kaarten te kijken aangezien deze toch wel aardig gehyped worden op het moment.
Het is dus voor mij belangrijk om games als diablo 3 en Counterstrike e.d. op 1080p zeer goed te kunnen draaien (en eventuele expansions van deze games) dus ik wil wel toekomstgericht aanschaffen.
Alvast bedankt!