Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Reviews] UBB-codes werken maar deels

Pagina: 1
Acties:

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:53

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Ik probeer een review te schrijven, echter om een of andere reden pakt hij niet de UBB codes die ik wil gebruiken. Zo probeer ik de Introductie bijvoorbeeld
titel
mee te geven, wat in het forum zoals je ziet prima werkt.

De code die hier natuurlijk bij hoort is;
code:
1
 [h2] [/h2]

Echter, in de review werkt dit niet, in plaats daarvan krijg ik dit;

code:
1
~[h2]Inhoudsopgave~[/h2]

Elke keer dat ik de review weer opsla (in preview modus), verschijnen er meer trema's.

Sommige UBB codes werken echter wel, Bold en URL werken wel weer zoals verwacht. Ook heb ik geprobeerd het te posten in IE (naast Palemoon waar ik standaard in werk), maar dat mag ook niet baten.

De enige opmerking die ik nog heb is dat er een foutmelding in beeld verscheen, maar ik klikte te snel op nogmaals plaatsen waardoor ik die niet heb onthouden (heel slecht, sorry :( ).

ik gok dat de devs er wel bij kunnen komen, dus hierbij de link van de review; productreview: Samsung Galaxy Note 4 Zwart review door Ircghost

Alvast bedankt!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het klopt dat niet alle UBB-codes werken in productreviews. Vanaf de eerstkomende release a.s. dinsdag zullen echter de heading-tags ook te gebruiken zijn in productreviews :)

Intentionally left blank

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:53

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Ah ok, grappig dat ik daar nu pas achterkwam :P. Dan laat ik de code nog even staan en kan ik het later wel gebruiken!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

We gaan ook kijken naar een manier waarop we bijvoorbeeld bij productreviews kunnen aangeven welke UBB codes daar ondersteund worden :)

Intentionally left blank

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Misschien offtopic, maar waarom zijn de UBB-mogelijkheden bij reviews eigenlijk beperkt en niet gelijkgetrokken met het forum?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde