Mijn computer crashed weet niet waaraan het ligt

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

• TheDutchMrLQ
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:08
Als ik een potje counterstrike go start crashed hij vaak in de 2e ronde waarna het zwart word en ik nog wel vast lopende walking sounds hoor maar geen beeld heb ook al geprobeerd om met andere oudere driver die voorheen wel werkte te gebruiken maar dit werkte ook niet nu ben ik ten einde raad en wil ik graag advies aan jullie vragen _/-\o_

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Sorry mijn glazenbol heeft vandaag helaas griep dus die kan je even niet helpen, gelukkig kunnen tweakers je wel helpen. Alleen hebben die niet hetzelfde inzicht als mijn glazenbol (logisch).

Begin dus eerst eens met het opstellen van een fatsoenlijke openingspost. Post daarin je computer specs met nadruk op, GPU, CPU, voeding, moederbord, geheugen en windows versie. Vergeet niet de merken te vermelden.
Zorg dat je goed lopende zinnen maakt en gebruik interpunctie, het is voor ons anders niet leuk om te lezen.

Wat heb je zelf al geprobeert? Computer schoongemaakt met perslucht, andere dingen?

• evilweed
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-01 15:03

evilweed

Gaatjes vullen geen praatjes.

Sp3ci3s8472 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 17:19:
Sorry mijn glazenbol heeft vandaag helaas griep dus die kan je even niet helpen, gelukkig kunnen tweakers je wel helpen. Alleen hebben die niet hetzelfde inzicht als mijn glazenbol (logisch).
Mijn vingerhoedje zegt anders dat het gaat om een zwarte kast,met een voeding erin. ;)
Verder zijn er stekkers die her en der zijn ingestoken. :)
In het midden zit een propellor die rond draait. ( vierkant draaien kan immers niet 8)7 )
Nou? :? Hoe dicht bij zit mijn vingerhoedje?? >:)

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT TheDutchMrLQ :)

Op GoT kun je terecht met vrijwel ieder technische computervraag. Maar zoals je merkt is het daarbij wel noodzakelijk dat je genoeg informatie geeft om te kunnen bepalen wat er aan de hand is. Om die informatie te verzamelen zul je ook zelf de handen uit de mouwen moeten steken. Pas als je dat beide gedaan hebt kunnen wij je goed helpen.

Gelukkig laten we je niet helemaal alleen, we hebben verschillende guides geschreven om je te helpen bij het proberen je probleem op te lossen en zo niet om een goede topicstart op te stellen. In jouw geval vermoed ik dat dit de relevante is:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Aangezien we met deze topicstart weinig kunnen sluit ik dit topic. Als je een nieuw topic nodig hebt na het proberen van de troubleshooter, zorg er dan voor dat je genoeg informatie geeft. Hier vind je tips daarvoor:
Een goede topicstart: De Quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.