Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Problemen met Ethernet kabel

Pagina: 1
Acties:

• yvo97yvo
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-04-2023
Hallo allemaal

Ik heb al een tijdje een probleem met mijn internet, namelijk hij zegt dat ik een ethernet kabel moet aansluiten terwijl er al eentje in zit. Het probleem ligt niet bij de kabel aangezien alles prima werkt op mijn laptop, maar mijn computer denkt daar anders over. Als ik mijn kabel er uit haal en er weer opnieuw in doe en op probleem oplossen klik bij het netwerk icoon werkt het soms ook weer. Dus wat is het probleem?

Alvast bedankt

• andy88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-11 09:03
Hoe weet je dat het niet aan de kabel ligt, dat alles prima werkt zegt niks natuurlijk. Al met een andere kabel getest? Zo nee dan zou ik dat eerst doen. Indien dit gebeurt is en geen oplossing heeft geboden zou ik je drivers eens opnieuw installeren, en dan het liefste een eerdere of latere versie.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:16
Slecht contact in de aansluiting van je netwerkkaart waarschijnlijk.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.