Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, iemand ook problemen met de software? Mijn G2 heb ik nog maar 5 maanden wou dat ik hem nooit had gekozen. Miskoop van het jaar. Batterij staat op 70% valt ie zo ineens uit doe je hem aan staat ie op 14% :| laat ik de mob op standby, staat ie ineens op 24 procent zodrat je de mob gebruikt valt ie weer uit?? Iemand enig idee hoe dit kan?? Zit al een nieuwe accu in

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi, welkom op GoT :)

Je geeft eigenlijk veel te weinig informatie om je te kunnen helpen. Wij kunnen namelijk op afstand niet zien wat er gebruikmaakt van je batterij. Begin eens met kijken wat er precies zoveel van je batterij slurpt. Dat kun je in je settings zien en er zijn ook apps voor. Graag wat meer inzet, want dan kunnen wij je beter helpen :)

Verwijderd

Topicstarter
Thx. ik heb even gekeken bij accu gebruik.
mobiel stand-by 16%.. Telefoon inact 16%.. weergave 15% android-bestuur 10% dat zijn de hoogste.
Het leuke ervan er is namelijk niets wat veel energie slurpt. Er zijn niet veel apps die op de achtergrond draaien. Master reset wil ie ook niet, dan start ie gewoon opnieuw op. Ik heb ook even een batterij app erop gezet.(battery doctor) De tempratuur van accu is 35 Graden weet niet of dat goed is. spanning 4,2 V gezondheid is Goed hoop dat je er iets mee kan ;) kun je ook foto plaatsen? maak ik ff screenshot.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ehm, waarom zo lang klooien als er nog garantie op zit? Terugbrengen die hap en laat LG het maar fixen als een zelfs een reset en een nieuwe batterij niet helpen.

Uitvallen, zelfs met een nieuwe accu, klinkt in mijn oren simpelweg als een defect.

[ Voor 21% gewijzigd door Frietsaus op 05-10-2014 13:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb um via coolblue opgestuurd bijna 2maanden weggeweest!! konden niks vinden alles werkte naar behoren.... Yeah right! Heb nieuwe accu erin hij is dus open gemaakt dan is de garantie weg ik moest 40euro onderzoekskosten moeten betalen voordat ik um terug kreeg..