Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ja ik weet dat er veel topics over tablets zijn. er zijn zoveel tablets dat ik niet meer weet welke goed is met de prijs die ik wil. Het liefst zo goedkoop mogelijk mijn budget is ook max 200 euro mss paar tientjes extra
.. maar welke is beter? Ik heb zelf ook wat gezocht en mijn ogen zijn hierop gevallen. Ik heb totaal geen verstand van tablets ! Dus misschien heb ik het wel verkeerd

pricewatch: Samsung Galaxy TabPro 8,4" WiFi 16GB Wit

Of een andere tablet? Met een goede kwaliteit etc..etc..

Eisen:
WIFI
Android
5MP+ camera
Max 200-230
Hdmi port hoeft niet persee, het liefst wel
geheugen (sd kaart)
(Kindvriendelijk?)
Het moet gewoon filmpjes kunnen afspelen (denk maar aan Youtube of echte movies)
spellen(apps), maar dat kan volgens mij elke tablet wel.

Alvast bedankt!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2014 09:59 ]

• slein78
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:35
De eerste link doet het niet en de laatste drie zijn hetzelfde.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik kreeg al te horen dat het best slecht zijn. Ik ga ze nu verwijderen. Weet jij mss een betere tablet in die budget?

Verwijderd

Ben zelf ook aan zoeken naar een nieuwe tablet.
Heb er een paar op het oog maar weet niet welke de beste is, als je forum leest hebben ze allemaal wel iets wat niet goed is.
Ik twijfel tussen :
* onda v975i of v975m (neg, lopen niet soepel/vloeiend)
* teclast x98 (neg, android 4.2 geen updates)
* pipo p1 of p4 (neg, een usb opladen)
* xiaomi mipad (neg, niet alle apps werken, miui werk niet helemaal zo als zou moeten)
* cube u65gt (neg, slecht recensies, schijnt belabberd spul te zijn)

Alle tablets rond de 200 euri.

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-10 19:53
Een Samsung Tab Pro 8.4 is inderdaad een van de betere Samsungs. Die daaronder zijn een stuk minder.
Maar een iPad in de aanbieding is ook een goede optie.
En tenslotte natuurlijk een Nexus 7.

Dat zijn de 3 topmodellen. Helaas heeft alleen de Tab Pro een SD kaart, dus mogelijk vallen Apple en de Nexus af.

Persoonlijk vind ik mijn Lenovo Yoga 8 ook heel goed. Zeker qua beethouden en ergens neerzetten is hij echt heerlijk. Of je nou typt op tafel met de standaard uitgeklapt (beetje een Apple toetsenbord idee), of je "hangt" hem even aan de rand van een kussen of rand aan de standaard, dat soort dingen kan alleen met deze tablet.

Ook is de accuduur en geluid zo enorm veel beter. Het geluid dat uit een Nexus of iPad komt is echt een beetje sneu, als je dat met de Yoga 8 vergelijkt. Ik moet iedere keer weer lachen als ik een filmpje hoor op een gewone tablet. De accuduur is ruwweg 2 keer goed als een gewone tablet.

De technische specificaties zijn wel matig, maar daar merk je niets van, zolang je geen hele zware websites of games erop doet.

Verwijderd

Topicstarter
oheng schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:19:
Een Samsung Tab Pro 8.4 is inderdaad een van de betere Samsungs. Die daaronder zijn een stuk minder.
Maar een iPad in de aanbieding is ook een goede optie.
En tenslotte natuurlijk een Nexus 7.

Dat zijn de 3 topmodellen. Helaas heeft alleen de Tab Pro een SD kaart, dus mogelijk vallen Apple en de Nexus af.

Persoonlijk vind ik mijn Lenovo Yoga 8 ook heel goed. Zeker qua beethouden en ergens neerzetten is hij echt heerlijk. Of je nou typt op tafel met de standaard uitgeklapt (beetje een Apple toetsenbord idee), of je "hangt" hem even aan de rand van een kussen of rand aan de standaard, dat soort dingen kan alleen met deze tablet.

Ook is de accuduur en geluid zo enorm veel beter. Het geluid dat uit een Nexus of iPad komt is echt een beetje sneu, als je dat met de Yoga 8 vergelijkt. Ik moet iedere keer weer lachen als ik een filmpje hoor op een gewone tablet. De accuduur is ruwweg 2 keer goed als een gewone tablet.

De technische specificaties zijn wel matig, maar daar merk je niets van, zolang je geen hele zware websites of games erop doet.
Bedankt ! Mijn ogen vielen ook op deze tablet:
http://www.medion.com/nl/...17138A1&wt_cc3=30016753A1

Eventjes vergeleken en zag ik dat de Medion wat betere en meerdere opties heeft. HDMI etc.etc.

Ahh zoveel tablets 8)7

Pauw, pipo tablet viel mij ook op, maar die is bij mij uit de lijst.
Bedankt voor jullie reacties !

Verwijderd

Waarom is de pipo eruit, Obito?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
TGA → MAA

• eggda
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-11 14:13
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:14:
Ben zelf ook aan zoeken naar een nieuwe tablet.
Heb er een paar op het oog maar weet niet welke de beste is, als je forum leest hebben ze allemaal wel iets wat niet goed is.
Ik twijfel tussen :
* onda v975i of v975m (neg, lopen niet soepel/vloeiend)
* teclast x98 (neg, android 4.2 geen updates)
* pipo p1 of p4 (neg, een usb opladen)
* xiaomi mipad (neg, niet alle apps werken, miui werk niet helemaal zo als zou moeten)
* cube u65gt (neg, slecht recensies, schijnt belabberd spul te zijn)

Alle tablets rond de 200 euri.
Ik heb de IFive mini 4 besteld

Verwijderd

Topicstarter
@pauw
Ja iemand zei dat iets met rockchip rotzooi was? Maar die viel al uit mijn lijst vanwege ''out of stock''

Iemand meer tablets ? De five mini4 is wel klein. niet dat er veel verschil in zit tussen 7,9 five mini4 en 8,4 samsung tab(hoop ik). Ik wil graag maandag morgen bestellen of mss als het kan in mediamarkt halen...

• Maj-Maj
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-10 21:10
Ik typ dit berichtje van een tabpro. Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met dit apparaat. Hij is lekker licht, best snel, heeft prachtig scherp en kleurrijk beeld en de accuduur is ook prima (vooral bij het kijken van films). Nadelen zijn echter de vreselijke samsung bloatware en de accuproblemen die af en toe optreden (stopt halverwege met opladen). Voor het een en ander verwijs ik naar het tabpro forum. Persoonlijk ervaar ik deze problemen maar zeer zelden. Als ik opnieuw de keuze zou moeten maken dan zou ik deze tablet zo weer kopen. Absoluut een toptablet die zeer veel biedt voor een klein prijsje.

Edit: het is misschien nog wel van belang om te weten dat de tablet fysieke knoppen heeft ipv onscreen (moest ik erg aan wennen en ik vind het nog steeds niet heel handig). Verder is de tabpro blijven steken op android 4.4.2. Of android 4.4.4 of 5 komt lijkt mij niet heel waarschijnlijk.

[ Voor 19% gewijzigd door Maj-Maj op 05-10-2014 23:16 ]

Pagina: 1