Geen idee of dit bericht ergens te lezen is voor forumdeelnemers, maar ik heb een probleem met mijn Sony Xperia Z telefoon. Sommige applicaties (waaronder bijvoorbeeld de Chrome browser en ook Firefox) sluiten vanzelf af, nadat ik bijvoorbeeld iets in de zoekbalk heb getypt. Het werkgeheugen is niet vol en ook de andere opslagruimtes zijn niet vol. Help!
Batterij eruit. In een boterhamzakje. 10 minuten in de koelkast. 10 minuten op de derde traptrede. Even schudden. Batterij er weer in. Kijken wat er gebeurt.
De Xperia Z heeft net als alle andere telefoons in de Xperia Z lijn een non exchangeable batterij. En dat komt door de water/stof resistentie.Momus schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:27:
Batterij eruit. In een boterhamzakje. 10 minuten in de koelkast. 10 minuten op de derde traptrede. Even schudden. Batterij er weer in. Kijken wat er gebeurt.
Dus je kan de telefoon niet even open maken en de batterij eruit halen.
@suziee123, probeer de data/cache van de desbetreffende programma's te verwijderen.
Instellingen > Aps
Deze reactie helpt jou natuurlijk niet verder en is wat mij betreft overbodig.Momus schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:27:
Voordat we je echt verder kunnen helpen, hebben we echter wel iets meer informatie nodig. Krijg je bijvoorbeeld een melding bij het afsluiten van de app? En speelt het probleem al langer, ook na een herstart? Is van iedere app de laatste versie geïnstalleerd? Je zou ook de app kunnen verwijderen (behalve Chrome natuurlijk) en opnieuw installeren.