Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

FHD TV voor woonkamer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik ben recentelijk een nieuwe grootgrondbezitter en ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe televisie om mijn huiskamer mee te bekleden. Mijn zit afstand is tamelijk groot (+/- 5m) waardoor mijn interesse niet in het UHD segment ligt.

Het is al weer 5 jaar geleden dat ik mijn huidig toestel heb aangeschaft. Een Sony Bravia KDL-40W5500 die in principen altijd een trouwe dienst heeft bewezen, maar nu toch echt verouderd aanvoelt.

Afgelopen weken heb ik mij bij verschillende winkels laten informeren, maar ik word er niet echt wijzer van. Ik zoek gewoon een televisie met een iets wat minimalistisch design (dunne bezels, geen backlight, geen krommingen en geen hoog plastic gehalte) waarop ik gewoon films, series en UPC-hd televisie kan bekijken. Functies van een smartTV platform zijn voor mij niet zo belangrijk omdat ik gebruik maak van een Minx/Nas.

Kortom... Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren

Ik zoek een?
Ik zoek een FHD tv van ongeveer 55 - 65 Inch.

Wat is je budget?
Mijn budget is maximaal 2300 euro.

Wat heb je zelf al gevonden?
Sony Bravia KDL-60W855B

Een mooie TV die ik bij de mediamarkt heb gezien. Dunne bezels en op het eerste gezicht prima beeld. Omdat ik mij alleen niet wil blindstaren op een merk hoop ik dat jullie mij ook bij andere merken kunnen laten snuffelen.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tja, anno 2014 kom je er gewoonweg niet onderuit om ook te kijken naar TV's met SmartTV. Maakt het aan de andere kant makkelijker ook (denk bijvoorbeeld aan Netflix of Plex, als je dat zou willen) en je kan dat "gewoon" naast je NAS gebruiken. Het is niet dat als de TV voorzien is van SmartTV, dat je dat dan ook daadwerkelijk moet gebruiken. ;) De prijs drukken zal het toch niet, hoe graag je ook zou willen. En gezien je budget, heb je er ruimte zat voor.

[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 04-10-2014 20:07 ]

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Om wat alternatieven in de mix te gooien:

pricewatch: Sharp LC-60LE857E Zilver "Want: Sharp Quattron; Min: design + DLNA*" Blijkbaar het geld niet waard ... 2013 model; geen 2014 te vinden in de pricewatch
pricewatch: Samsung UE60H7000SL Zwart "Want: 200Hz paneel (40 inch 100Hz)"
pricewatch: Sony Bravia KDL-60W605B Zwart "100Hz i.t.t. pricewatch maar wel plastic vlgns mij ... (anders dan geldbesparing waarschijnlijk geen voordelen t.o.v. 855)

*
De DLNA-speler blijft wel problematisch. Dat we langs deze weg geen ondertitels zien verrast ons niet echt, maar we kunnen ook maar een zeer beperkte selectie videobestanden afspelen. Je vertrouwt dus best niet op de netwerkspeler, maar sluit gewoon een harde schijf of USB-stick aan.
http://www.fwdmagazine.nl...review-sharp-lc-60le857e/

Of idd: zie onder ...

[ Voor 59% gewijzigd door apis29 op 06-10-2014 23:09 ]

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Dit is de beste tv die er is te verkrijgen, waarom? Lees alle andere topic's en Google maar door en je word vanzelf overtuigd.
pricewatch: Panasonic Viera TX-P65VT60E Zilver
Is ietsjes boven budget maar hier ga je geen spijt van krijgen.
De tv is misschien nog bij andere webshops te verkrijgen deze die in de pricewatch zit ken ik niet.
Je kan ook de 55 inche nemen die valt mooi binnen budget.
pricewatch: Panasonic Viera TX-P55VT60E Zilver

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.