Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een nieuwe televisie voor mijn schoonouders, nadat mijn schoonmoeder naar Ikea geweest was had ze haar zinnen gezet op een witte televisie. Echter na wat reviews te lezen heb ik haar overtuigd om toch maar een alternatief te zoeken want buiten het uiterlijk zijn het niet bepaald top-toestellen...
Grootte van het scherm mag variëren maar zou graag tussen 42 en 50inch blijven.
Wat is je budget?
Maximum budget ligt rond EUR 850.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Via de digicorder televisie te kijken en netflix zou er in de toekomst ook bij komen. Buiten dit zal het toestel voor weinig andere zaken gebruikt worden.
Wel zou een USB aansluiting voor evt een film te kijken gewenst zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Omdat het specifiek een wit toestel moet zijn is het vrij moeilijk om televisies te vinden. wat ik al hier op tweakers gevonden heb zijn de volgende:
Vergelijk Toestellen
Ik ben op zoek naar een nieuwe televisie voor mijn schoonouders, nadat mijn schoonmoeder naar Ikea geweest was had ze haar zinnen gezet op een witte televisie. Echter na wat reviews te lezen heb ik haar overtuigd om toch maar een alternatief te zoeken want buiten het uiterlijk zijn het niet bepaald top-toestellen...
Grootte van het scherm mag variëren maar zou graag tussen 42 en 50inch blijven.
Wat is je budget?
Maximum budget ligt rond EUR 850.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Via de digicorder televisie te kijken en netflix zou er in de toekomst ook bij komen. Buiten dit zal het toestel voor weinig andere zaken gebruikt worden.
Wel zou een USB aansluiting voor evt een film te kijken gewenst zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Omdat het specifiek een wit toestel moet zijn is het vrij moeilijk om televisies te vinden. wat ik al hier op tweakers gevonden heb zijn de volgende:
Vergelijk Toestellen
[ Voor 11% gewijzigd door eSCe op 04-10-2014 19:44 ]