Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een nieuwe televisie voor mijn schoonouders, nadat mijn schoonmoeder naar Ikea geweest was had ze haar zinnen gezet op een witte televisie. Echter na wat reviews te lezen heb ik haar overtuigd om toch maar een alternatief te zoeken want buiten het uiterlijk zijn het niet bepaald top-toestellen...

Grootte van het scherm mag variëren maar zou graag tussen 42 en 50inch blijven.

Wat is je budget?
Maximum budget ligt rond EUR 850.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Via de digicorder televisie te kijken en netflix zou er in de toekomst ook bij komen. Buiten dit zal het toestel voor weinig andere zaken gebruikt worden.
Wel zou een USB aansluiting voor evt een film te kijken gewenst zijn.

Wat heb je zelf al gevonden?
Omdat het specifiek een wit toestel moet zijn is het vrij moeilijk om televisies te vinden. wat ik al hier op tweakers gevonden heb zijn de volgende:
Vergelijk Toestellen

[ Voor 11% gewijzigd door eSCe op 04-10-2014 19:44 ]

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
48H6410 lijkt me een goede keus hieruit :) Wel nog op de juiste instellingen zetten, om te beginnen met "Film/Movie" stand voor het beeld. Ziet er in het echt ook best aardig uit en is gewoon een H6400 met een ander kleurtje en voet; die LG's zien er trouwens ook bepaald niet slecht uit op de foto's qua uiterlijk)
Misschien nog een issue bij kijken met een CI+ module dat het geluid en het beeld niet gelijk lopen al zou dat grotendeels opgelost moeten zijn en geen issue bij kijken via hdmi met een set-top box

Tweede keus zou die LG 7408 zijn (als de voornaamste eis "hij moet wit zijn" is ;) ) alleen is het een model van 2013 zonder het nieuwe webOS (en blijkbaar geen normale afstandsbediening). Voordeel: betere kijkhoeken voor als je bijvoorbeeld in een hoek van 45 graden op het scherm zit op de andere bank en passief 3D met de lichtgewicht brilletjes ... (en waarschijnlijk iets beter geluid). Misschien bevalt het standaard beeld ze ook beter in de praktijk ...

[ Voor 63% gewijzigd door apis29 op 06-10-2014 22:11 ]