Hoi,
Mijn naam is Kai en ik ben nieuw hier. Ik ben toe aan een nieuwe game pc, de oude doet het niet zo best meer. Ik zou graag hulp willen bij het bouwen voordat ik tot kopen overga. Ik hoor graag jullie feedback
Met vriendelijke groet,
Kai
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, en veul! ik speel op het moment van schrijven veel cs:go, grafisch niet zo uitdagend maar een framedrop is uitermate hinderlijk in een fps. Ik wil graag WoW op max resolutie kunnen draaien en een redelijke fps houden. Ook speel ik zo nu en dan single player spellen (meest recentelijk: Thief, Sniper elite 3) en dat wil ik met nieuwere spellen ook graag blijven doen en hierbij zou het fijn zijn als dat grafisch allemaal kan op goeie resolutiel. Ik wil graag CS:GO op max resolutie kunnen draaien, en verder huidige en toekomstige spellen op in elk geval medium instellingen draaien
Wat mag het systeem gaan kosten?
zo goedkoop mogelijk
Ik zit zelf te hopen dat de prijs naar de 650 kan gaan, als het 500 zou kunnen worden dan zou het ideaal zijn maar we zien wel. In elk geval is 899 de absolute max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
uhm, heb webcam, muis, toetsenbord, monitor (niet hele goeie maar eerst comp. later komt dan weer een monitor) etc. Ik heb een hele oude harde schijf van 500gb geloof ik die ik mee neem maar puur als opslag zal gebruiken de spellen was ik van plan om op de ssd te zetten die in het lijstje zit
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik had zelf dit bedacht
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, het beste qua prijs/kwaliteit verhouding
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, het gaat hier echt om pc waarop alleen maar gegamed wordt, het interesseert me geen moer hoe ie eruit ziet, wat ie verbruikt en hoeveel geluid het ding maakt (draag toch headset) al dat soort dingen als het het maar doet
Ga je overklokken?
Nee, daar zou ik me in moeten verdiepen en daar ben ik te lui voor.
Mijn naam is Kai en ik ben nieuw hier. Ik ben toe aan een nieuwe game pc, de oude doet het niet zo best meer. Ik zou graag hulp willen bij het bouwen voordat ik tot kopen overga. Ik hoor graag jullie feedback
Met vriendelijke groet,
Kai
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, en veul! ik speel op het moment van schrijven veel cs:go, grafisch niet zo uitdagend maar een framedrop is uitermate hinderlijk in een fps. Ik wil graag WoW op max resolutie kunnen draaien en een redelijke fps houden. Ook speel ik zo nu en dan single player spellen (meest recentelijk: Thief, Sniper elite 3) en dat wil ik met nieuwere spellen ook graag blijven doen en hierbij zou het fijn zijn als dat grafisch allemaal kan op goeie resolutiel. Ik wil graag CS:GO op max resolutie kunnen draaien, en verder huidige en toekomstige spellen op in elk geval medium instellingen draaien
Wat mag het systeem gaan kosten?
zo goedkoop mogelijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
uhm, heb webcam, muis, toetsenbord, monitor (niet hele goeie maar eerst comp. later komt dan weer een monitor) etc. Ik heb een hele oude harde schijf van 500gb geloof ik die ik mee neem maar puur als opslag zal gebruiken de spellen was ik van plan om op de ssd te zetten die in het lijstje zit
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 158,70 | € 158,70 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Inno3D GeForce GTX 970 OC 4GB | € 317,50 | € 317,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | Noctua NH-D14 | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2CP4G3D1869DT1TX0CEU | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | XFX PRO750W | € 83,09 | € 83,09 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 120GB | € 49,95 | € 49,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 835,69 | |
ik had zelf dit bedacht
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, het beste qua prijs/kwaliteit verhouding
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, het gaat hier echt om pc waarop alleen maar gegamed wordt, het interesseert me geen moer hoe ie eruit ziet, wat ie verbruikt en hoeveel geluid het ding maakt (draag toch headset) al dat soort dingen als het het maar doet
Ga je overklokken?
Nee, daar zou ik me in moeten verdiepen en daar ben ik te lui voor.