Marktplaats zoekassistent gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 2.301 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:12
Ik ben op zoek naar de marktplaats zoekassistent. Deze lijkt nergens meer te downloaden, het is erg oude software maar doet nog sltijd wat ik wil (updates weergeven voor bepaalde zoekacties op marktplaats)

heeft iemand deze software nog? infocsster heeft een downloadknop maar die doet niets.
http://www.youtips.nl/int...marktplaats-zoekassistent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:37
Mja, ook niet heel vreemd. Marktplaats zal het wel offline hebben laten halen. Het gaat namelijk in tegen punt 5 van de gebruiksvoorwaarden van Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:18
Je kunt nog wel een RSS feed maken. Even zoeken op Google, want Marktplaats bied het zelf niet aan.
Ook heeft Marktplaats nu zelf een zoekwekker service, waarbij je een mailtje krijgt als er een advertentie is geplaatst die aan je zoekopdracht voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Oke ga ik daar mar naar kijken. de software werkt nog wel (heb het wel op een vaste pc staan) dus is wel makkelijker dan een rss vind ik zelf. Maar ga nog wel even op zoek.

en grappig het was hun eigen software, niet 3rd party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:37
Waah schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 23:24:
[....] en grappig het was hun eigen software, niet 3rd party.
Dan zal het wel legaal zijn geweest :) Maar blijkbaar kan je het nu via de site regelen, wat wellicht de reden is dat ze de software niet meer aanbieden?
Als je het op een andere PC nog hebt staan, kan je altijd de software overzetten en kijken of het werkt. Toch?

[ Voor 14% gewijzigd door Caelorum op 05-10-2014 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Goh.... had niet verwacht dat je het mapje gewoon kan kopieren, en plakken en dat het zou werken. Denk zit vast nog van alles in het register maar niet dus. Thnx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@waah; ik reageer op een oudtopic maar ben op zoek naar de zoekassistent. Ik had het op een oude laptop staan maar kan er niet meer bij. Wil jij hem mij toesturen?

Ik hoor het graag van je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehka
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-11-2024
Ik lees in deze topic dat Marktplaats nu zelf een zoekwekker service heeft. Ik kan hem nergens vinden.
Wie helpt mij?
Groetjes
Ellen

• vincent.78
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17-09 11:03
Ik gebruik er een app voor op Android. De app heet spam en zoekt automatisch op marktplaats en speurders.

[ Voor 8% gewijzigd door Rupie op 22-09-2015 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Ik denk niet dat de topicstarter 11 maanden later nog steeds aan het zoeken is naar een zoekassistent. ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.