Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Foto / video rond €1000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Naast de normale dingen zoals internet Word etc wil ik foto's en video's gaan bewerken.

Wat is je budget?
Rond de € 1000

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Voor mijn werk vlieg ik meerdere keren per maand daarom wil ik een 15" van rond de 2 kg. 17" is definitief te groot. Formaat en laag gewicht zijn dus erg belangrijk.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
User "HetGezegde" had een Acer Aspire V5-573G beoordeeld. Aan zoiets zat ik te denken. Deze laptop had alleen een I5 ipv een I7 die ik graag wil.
Verder zou ik graag zoals hij gedaan heeft een SSD bijplaatsen waar Windows en andere programma's op komen (Samsung EVO van 500Gb bijv). Dit naast een bestaande schijf van het liefste 1Tb. #
Ik heb al tientallen uren besteed aan rechercheren maar vaak heb ik geen idee of je bij een bepaalde laptop een schijf bij kan plaatsen. Daarom zou ik graag advies krijgen en wie weet zitten er nog modellen bij die ik zelf nog niet gezien heb.

Dank!

• darknessblade
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 27-11 16:20
voor de prijsmarge van 1000€ hunt u beter gaan voor de asus N750, deze heeft naast 1TB in opslag ook nog een vrije sata slot voor een SSSD/HDD
6-8Gb aan ram
en een quadcore i7 processor van 2,4ghz

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Boven genoemde N750 is een 17" verder valt Asus in veel van de gevallen af aangezien > 2 kg
Anders was deze wel aardig geweest Asus N56JN-CN035H echter volgens specs al 2.7 kg en verder zou je er dan met een HDD caddy je cd-rom kunnen vervangen door een HDD+SSD

Verder zou je deDell Latitude E5550 nog kunnen overwegen, met vip korting kom je op 784 euro uit. Moet je wel bij een aantal onderdelen de minderprijs selecteren.
Met een i5-4310U, 8GB ram, 500 GB HDD, 1.920 x 1.080 IPS, 2,14kg
De i5-4310U is al weer wat hoger geklokt dan de i5-4210U, verder zou je in de aanwezig M.2 aansluiting (weet niet welke lengte) maar er van uitgaande dat er een M.2 42mm aansluiting zit zou je een Plextor M6G-2242 128GB erin kunnen zetten.

Verder zou je naar een Lenovo E540 of een S540 kunnen kijken, beide hebben echter een TN paneel wat weer minder gunstig is voor beeld bewerken.
Voordeel van de S540 is dat deze compact is echter maar echter alleen met de i5-4210U wordt geleverd en ook alleen de M.2 42mm optie heeft om een ssd naast je hdd te plaatsen.
De E540 is weer zwaarder (2.44kg) maar kan weer met een i7-4702MQ of i5-4200M worden geselecteerd wat weer sneller is dan de U processoren. En verder bevat deze naast een M.2 42mm aansluiting ook een cd-rom drive zodat je eventueel met een HDD caddy ook een extra schijf kan plaatsen.