Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207968

Topicstarter
Mijn contacten zijn een paar dagen geleden totaal uit het niets verdwenen.
Dit lijkt een structureel probleem te worden nog geen maand geleden gebeurde dit ook al.
Toen hielp het om de contacten slider onder het kopje iCloud een paar keer aan en uit te zetten, en de contacten kwamen langzaam aan weer terug uit de cloud..
Dat vond ik al ergerlijk maar nu werkt dit ook niet. Hoe kan ik mijn contacten terugkrijgen?
Op oudere iPhones nooit gehad heb nu een tijdje al zo'n iPhone 4S 8GB die Apple nog verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:41
Staan ze nog wel allemaal op iCloud.com?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De vorige keer dat het probleem zich voordeed wel ik ga er vanuit dat het nu hetzelfde is. Zoniet dan toch, hoe importeer ik ze vanuit iCloud terug op mijn telefoon?
Late reactie wegens de meest gebruikte staan wel in telefoon geschiedenis, whatsapp e.d

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 207968 op 17-10-2014 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-06 06:21
Heb je misschien enige maanden eerder een iphone of ipad verkocht of weggedaan? Als het toestel nog gekoppeld is aan je appleid kan dit gebeuren. Een vriend van mij heeft op familiebezoek in het buitenland spontaan zijn 4S weggegeven omdat hij over was op een 5S. Hij dacht dat hij alles gewist had op de 4S, maar eenmaal terug gebeurde er allerlei mutaties in zijn contactenlijst, totdat de 4S daar door een 'genius' in de familie op juiste manier is schoongemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 11:20
Zowel mijn vrouw als ik hebben dit ook weleens gehad dat contacten weg leken te zijn in 'Contacten' en 'WhatsApp' en namen bijv. niet meer zichtbaar waren in WhatsApp, maar alleen telefoonnummers met onze 4S (iOS7.1.2). Gelukkig in allebei de gevallen was een herstart van het toestel de oplossing. Overigens beide toestellen zijn 2e hands aangeschaft echter als het goed is schone installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
BellySM schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 12:13:
Heb je misschien enige maanden eerder een iphone of ipad verkocht of weggedaan? Als het toestel nog gekoppeld is aan je appleid kan dit gebeuren. Een vriend van mij heeft op familiebezoek in het buitenland spontaan zijn 4S weggegeven omdat hij over was op een 5S. Hij dacht dat hij alles gewist had op de 4S, maar eenmaal terug gebeurde er allerlei mutaties in zijn contactenlijst, totdat de 4S daar door een 'genius' in de familie op juiste manier is schoongemaakt.
Wat wil je nu concreet zeggen?
Ik heb eerdere iPhones gehad, en ik weet dat ik online via iCloud hiervan het toestel leeg kan halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Je oude iPhones zijn dus nog altijd gekoppeld aan jouw iCloud (en dus Apple ID)?

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-06 06:21
Anoniem: 207968 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:18:
[...]

Wat wil je nu concreet zeggen?
Ik heb eerdere iPhones gehad, en ik weet dat ik online via iCloud hiervan het toestel leeg kan halen..
Concreet is door Darkstar mijn vraag ^hierboven^ samengevat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb het opgelost dmv;

iCloud contacten uitzetten.
Dit herhalen bij de optie onder email contacten en agenda's.
Lokale contacten ook verwijderen dit wordt gevraagd.
Telefoon opnieuw opstarten en iCloud contacten weer aanzetten(sync) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolitaryJustice
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-12-2022
Al mijn contacten zijn net uit mn telefoon toen ik mn email account verwijderde uit mail. Waar zijn mijn contacten nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-06 16:39
manmeteenvraag schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:40:
Al mijn contacten zijn net uit mn telefoon toen ik mn email account verwijderde uit mail. Waar zijn mijn contacten nu?
Graag een eigen topic openen voor je vraag. Nu neem je iemand anders topic over met een eigen (unieke) situatie :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 626454

Een vriend heeft net hetzelfde met zijn 3GS 8GB, als die wat apps verwijderde kwamen ze stilaan terug 😜
Pagina: 1