Allereerst wil ik inderdaad zeggen dat ik blij ben met wat MasterPrutser voor mij heeft gedaan. Ik heb echt het idee gehad dat hij er voor is gaan zitten voor mij en dat waardeer ik.
Gelukkig ben ik niet halsoverkop gaan bestellen want ik begrijp dat ik het op verschillende vlakken beter zou kunnen treffen. Ik ben blij dat ik jullie reacties ook nog heb kunnen lezen. Hier leren we allemaal m aar weer van zullen we maar zeggen.
Over het moederbord. Ik heb inderdaad begrepen dat de Asus P9X79 het beste te vervangen was met een 2011-3. Dit zou wat meer gaan kosten maar dat had ik er dan wel voor over. Als ik hieruit begrijp dat ik net zo goed voor een andere optie kan gaan die vrijwel net zo goed is maar wel een stuk goedkoper dan ligt natuurlijk daar mijn voorkeur. Ik heb ook aangegeven dat een stapje terug in de prijs niet verkeerd zou zijn.
Over de geluidskaart. Ik heb inderdaad begrepen dat ik deze geluidskaart nodig heb ondanks mijn externe audio interface. Dit is dus helemaal niet nodig?
Wat betreft de koeler. Ik zie die be quiet ook in andere topics regelmatig terugkomen. Dit lijkt me dan inderdaad toch wel een betere optie?
Over het geheugen. Dit leek me inderdaad aan de dure kant. Ik heb hier echter niks over gezegd. Dit omdat nogmaals, ik heb meerdere malen bij MasterPrutser aangegeven dat ik een complete leek ben op dit gebied. Al mijn kennis die ik al heb put ik uit een kennis van vrienden. Ik ging er vanuit dat dit extra goed geheugen was ofzo.
Kortom, ik zou het nog steeds enorm waarderen om uit deze info nog een goed setje samen te stellen. Bedankt voor jullie feedback heren.
Zodra mijn Build klaar is zal ik de foto's zeker posten! Nu eerst nog het juiste setje vinden!