Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Remote Beheer Computers

Pagina: 1
Acties:

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11 11:04
Hi,

Ik ben opzoek naar een stukje software dat kan helpen bij het onderhoud aan externe computers.
Dit wil zeggen, updates, indien nodig remote inloggen updaten van programma's zoals adobe etc.

Wat hebben we zelf al gevonden:

Logmein Free - Gebruiken we om remote in te loggen
Logmein Pro - Kan updates etc. voorzien maar is erg duur
Pulseway - Meer server gerelateerd en alleen voor updates (Langzaam online portal) wel mooie mobiele apps

Wellicht dat jullie nog suggesties hebben...
Ik gebruik nu een combinatie van Logmein free en Pulseway om te kijken of er windows updates zijn etc.
Graag zou ik een tool willen hebben niet al te duur maar met dit alles ingebouwd.

Het moet dus wel een tool zijn die net zoals logmein etc. die met laptops/computers kan communiceren zonder dat poorten open gezet moeten worden in een firewall etc. dit omdat de laptops natuurlijk vaak van locatie wisselen.

-- Hopende dat het topic in het juiste forum deel staat.

[ Voor 3% gewijzigd door Kavaa op 04-10-2014 14:36 ]

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:57
Windows updates kun je met wsus doen. Dit werkt ook buiten een AD omgeving (je zult echter wel een aantal regkeys op de clients aan moeten maken).
Icm Local update publisher zou je dan ook alles moeten kunnen qua software installeren en updaten.

• firebird_1979
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik gebruik Teamviewer om remote bij mijn Ubuntu/Windows machines te komen, is gratis voor particulier gebruik. Je hoeft verder ook niks aan je firewall te doen of poorten open te zetten, superhandig.

Als je google authenticator gebruikt kan je ook 2-factor authentication toepassen ermee voor extra veiligheid.

[ Voor 22% gewijzigd door firebird_1979 op 05-10-2014 02:34 ]

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:19
Ik werk er zelf weinig mee, maar bij ons gebruiken ze kaseya hiervoor. Wie weet is dat wat.

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
firebird_1979 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 02:33:
Ik gebruik Teamviewer om remote bij mijn Ubuntu/Windows machines te komen, is gratis voor particulier gebruik. Je hoeft verder ook niks aan je firewall te doen of poorten open te zetten, superhandig.

Als je google authenticator gebruikt kan je ook 2-factor authentication toepassen ermee voor extra veiligheid.
+ 1 voor teamviewer en authenticator

Maar ik gebruik deze sinds kort ( authy )

http://lifehacker.com/the...pp-for-android-1638791349

[ Voor 3% gewijzigd door FreshMaker op 05-10-2014 09:55 ]

• Farg0
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-11 13:20
MADG0BLIN schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 08:10:
Ik werk er zelf weinig mee, maar bij ons gebruiken ze kaseya hiervoor. Wie weet is dat wat.
Bij ons op het werk zijn er +- 4000 servers & pc's die wij remote beheren met Kaseya. Als je voor een professionele oplossing wilt gaan dan zou ik toch even kijken naar Kaseya, N-Able, LogicNow, ...

Deze oplossingen omvatten ook een pak meer dan enkel het remote overnemen van servers & pc's. Denk dan aan:

- monitoring
- antivirus
- backup
- patch management
- policy management
- asset management

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11 11:04
Farg0 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 09:56:
[...]

Bij ons op het werk zijn er +- 4000 servers & pc's die wij remote beheren met Kaseya. Als je voor een professionele oplossing wilt gaan dan zou ik toch even kijken naar Kaseya, N-Able, LogicNow, ...

Deze oplossingen omvatten ook een pak meer dan enkel het remote overnemen van servers & pc's. Denk dan aan:

- monitoring
- antivirus
- backup
- patch management
- policy management
- asset management
Naar zoiets ben ik opzoek inderdaad.
Kus niet windows update of gebonden.

Aangezien er ook klanten zijn die hun eigen ad omgeving hebben etc.
Tis dus echt voor updates, patches, security etc.
Ik zal er eens naar kijken...

Iemand nog andere oplossingen?

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Pagina: 1