Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming only, dus liefst op een hogere resolutie dan 1080p alles op max kunnen spelen. Belangrijk is futureproof zijn. Wil op termijn een 2e soortgelijke videokaart in sli zetten .
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord etc heb ik al. Wil graag advies over een goed scherm.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ga wss wel een oc doen, maar voor de rest vraag ik mij af of mijn moederbord geen overkill gaat zijn. Wou gewoon met M2 gaan werken en er is voorziening op degene in mijn setting. Qua 980GTX ben ik er nog niet volledig uit, wil wachten tot er wat meer non-reference kaarten uit zijn en wat meer vergelijkingen lezen. Ben zowieso geen AMD-fan, veel miserie mee gehad in het verleden, dus wil echt wel bij nVidea blijven.
Ga je overklokken?
ja
Gaming only, dus liefst op een hogere resolutie dan 1080p alles op max kunnen spelen. Belangrijk is futureproof zijn. Wil op termijn een 2e soortgelijke videokaart in sli zetten .
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord etc heb ik al. Wil graag advies over een goed scherm.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ga wss wel een oc doen, maar voor de rest vraag ik mij af of mijn moederbord geen overkill gaat zijn. Wou gewoon met M2 gaan werken en er is voorziening op degene in mijn setting. Qua 980GTX ben ik er nog niet volledig uit, wil wachten tot er wat meer non-reference kaarten uit zijn en wat meer vergelijkingen lezen. Ben zowieso geen AMD-fan, veel miserie mee gehad in het verleden, dus wil echt wel bij nVidea blijven.
Ga je overklokken?
ja
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 199,86 | € 199,86 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z97 MAXIMUS VII HERO | € 174,95 | € 174,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 980 4GB GAMING 4G | € 599,- | € 599,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 33,88 | € 33,88 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2CP4G3D1869DT1TX0CEU | € 78,- | € 78,- |
| 1 | Seasonic G-Serie 550 Watt | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Plextor M.2 256GB | € 190,79 | € 190,79 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.361,43 | |