Hallo allemaal
Ik heb een paar jaar geleden een computer gekocht. Vooral voor gamen. Nu merk ik dat hij het behoorlijk moeilijk krijgt met sommige games. Ik heb nooit echt op settings als ultra gespeeld maar vooral op low, medium en dat vindt ik goed genoeg. Maar nu moet ik de meeste games spelen op low en gaat hij happeren. Als ik dan tijdens een game ga kijken bij prestaties dan heeft het interne geheugen het behoorlijk moeilijk.
Nu kan ik wel gaan upgrade maar ik vraag me af of mijn computer dan nog altijd goed loopt.
Ik zoek een?
Nieuw ram geheugen en een nieuwe videokaart.
Wat is je budget?
200-250 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
NOPE
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
CPU: AMD phenom II x4 965 black edition
Moederbord: Asus m4n68t v2
Ram: 4gb ddr3 single channel
GPU: ATI radeon hd 5670
Behuizing:Win Griffin midtower
Speel op een beeldscherm van 1024 x 768 (75Hz)
Ik heb een paar jaar geleden een computer gekocht. Vooral voor gamen. Nu merk ik dat hij het behoorlijk moeilijk krijgt met sommige games. Ik heb nooit echt op settings als ultra gespeeld maar vooral op low, medium en dat vindt ik goed genoeg. Maar nu moet ik de meeste games spelen op low en gaat hij happeren. Als ik dan tijdens een game ga kijken bij prestaties dan heeft het interne geheugen het behoorlijk moeilijk.
Nu kan ik wel gaan upgrade maar ik vraag me af of mijn computer dan nog altijd goed loopt.
Ik zoek een?
Nieuw ram geheugen en een nieuwe videokaart.
Wat is je budget?
200-250 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
NOPE
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
CPU: AMD phenom II x4 965 black edition
Moederbord: Asus m4n68t v2
Ram: 4gb ddr3 single channel
GPU: ATI radeon hd 5670
Behuizing:Win Griffin midtower
Speel op een beeldscherm van 1024 x 768 (75Hz)