Ik zoek een?
Een splitter, twee coax-kabels
Wat is je budget?
Niet veel, zo goedkoop mogelijk. (50 euro max.)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
HD (1080p) op Sony TV en HD (1080p) op TV-kaart via Ziggo.
Geen TV-ondemand.
Wat heb je zelf al gevonden?
Diverse shops, kabel-types, splitters, .. inmiddels wel al een Ci+ v1.3 Module aangeschaft.
Kaart(en) en werkende setup heb ik al, alleen nog niet op meerdere apparaten.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil op twee apparaten kunnen genieten van Full-hd tegelijk. Omdat ik zelf geen kabel naar boven wilde trekken, en ook gebruik wilde maken van TV-op-de-PC, heb ik mijn NAS ook beneden staan.
Allebei staan ze op ongeveer 7.5 meter van de hoofdcontactdoos. Deze komt (helaas) de huiskamer binnen.
Nu wil ik geen last krijgen van haperingen, blokjes, etc. Alleen zie ik door de hoeveelheid aanbod het bos niet meer.
- Zijn bijvoorbeeld F-connectors naar Male-Coax(?) beter dan Male>Female Coax?
- Moet ik een versterker? Eentje met F-connectors?
- Kan ik het beste een splitter op het beginpunt installeren of mag dit bijvoorbeeld bij de TV zelf gebeuren?
- Welke splitter moet ik nemen? Lees dat ik een nodig moet hebben die alle frequenties doorlaat?
..
Zelf ben ik een complete leek, en wil het liever goed hebben voordat ik het bestel (online).
Graag hoor ik jullie input!
Alvast heel erg bedankt.
Een splitter, twee coax-kabels
Wat is je budget?
Niet veel, zo goedkoop mogelijk. (50 euro max.)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
HD (1080p) op Sony TV en HD (1080p) op TV-kaart via Ziggo.
Geen TV-ondemand.
Wat heb je zelf al gevonden?
Diverse shops, kabel-types, splitters, .. inmiddels wel al een Ci+ v1.3 Module aangeschaft.
Kaart(en) en werkende setup heb ik al, alleen nog niet op meerdere apparaten.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil op twee apparaten kunnen genieten van Full-hd tegelijk. Omdat ik zelf geen kabel naar boven wilde trekken, en ook gebruik wilde maken van TV-op-de-PC, heb ik mijn NAS ook beneden staan.
Allebei staan ze op ongeveer 7.5 meter van de hoofdcontactdoos. Deze komt (helaas) de huiskamer binnen.
Nu wil ik geen last krijgen van haperingen, blokjes, etc. Alleen zie ik door de hoeveelheid aanbod het bos niet meer.
- Zijn bijvoorbeeld F-connectors naar Male-Coax(?) beter dan Male>Female Coax?
- Moet ik een versterker? Eentje met F-connectors?
- Kan ik het beste een splitter op het beginpunt installeren of mag dit bijvoorbeeld bij de TV zelf gebeuren?
- Welke splitter moet ik nemen? Lees dat ik een nodig moet hebben die alle frequenties doorlaat?
..
Zelf ben ik een complete leek, en wil het liever goed hebben voordat ik het bestel (online).
Graag hoor ik jullie input!
Alvast heel erg bedankt.