ZyXEL NSA-325 of lenovo iomega ix2

Pagina: 1
Acties:

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:43
Eenvoudige NAS
ZyXEL NSA-325 of de lenovo iomega ix2

Wat is je budget?
Ze zijn beide 69 euro maar welke van de twee is de betere

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
eenvoudig thuis gebruik , dus backuppen en streamen

Heb beide topics doorgelezen , maar die kunnen mij geen doorslag geven. Neig naar de zyxel ivm de snellere processor en meer werkgeheugen.

Maar wat ga je daar in praktijk van merken?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:11
Ik heb een Lenovo Iomega IX2-DL besteld voor € 59,00 (€ 10,00 Vriendenkorting). Deze week wil ik hem gaan testen. Ik heb nu een Shuttle KD20 draaien, hier was ik heel tevreden over, behalve dat je op de NAS zelf niet kan kopiëren (dus alles via de PC moet doen). Ik hoop et de Lenovo Iomega IX2-DL een betere koop gedaan te hebben.

De testen die ik gelezen heb waren positief, maar het is natuurlijk geen Synology NAS.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Dancis
Kun je posten wat je bevindingen zijn ? en dan vooral qua snelheid....

maar goed alles is sneller dan mijn sitecom md-254 home storage center :-)

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-02 17:48
Zeer tevreden gebruiker van de NSA325 v2 hier, misschien heb je hier wat aan: http://nl.hardware.info/r...-review-beter-met-zn-twee In die review staat volgens mij ook de Iomega tussen de testresultaten, en is het stuivertje wisselen tussen de 2 volgens mij.

[ Voor 5% gewijzigd door mach2 op 06-10-2014 18:57 ]

Hallo

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Als je het dan over snelheid hebt, ik zou dan zeggen ga dan voor de 325 V2, dat scheelt echt een heel stuk. En sowieso is het gebruiksgemak van de ZyXEL erg goed. Prijs is maar een paar tientjes meer (en nu in de aanbieding bij cool blue). En idd neem 2 harde schijven voor betrouwbaarheid en snelheid. WD Red is dan een goeie optie.

http://nl.hardware.info/r...-bay-nas-apparaten-getest

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• Dancis
Qua prijs maakt het niet uit ze zijn beide 69 euro bij redcoon. Zoals ik het zo hoor/lees denk ik dat ik voor de zyxel NSA325 V2 ga

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:11
Helaas kan ik niet posten wat mijn bevindingen van de Lenovo Iomega IX2-DL zijn. Ik heb namelijk na wat uitzoekwerk meteen een omruiling van de Lenovo Iomega IX2-DL naar de Zyxel NSA-325 V2 aangevraagd. Gezien ze beide dezelfde prijs waren, de NSA325 V2 beter uit testen komt, de NSA325 V2 512 MB DDR3 t.o.v. 256 MB DDR3 bij de IX2-DL heeft, een grotere userbase en ik al een Zyxel 2812HNU-F1 Router heb (dus het menu al ken).

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 10-10-2014 14:27 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pagina: 1