Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:30
hoi mede Tweakers.

Voor mijn vrouw moet ik op zoek naar een leuke telefoon die niet al teveel kost. nu zit ik zelf een beetje te twijfelen tussen de samsung galaxy core (8260) of de HTC desire 510.

pricewatch: Samsung Galaxy Core 8GB Wit

pricewatch: Samsung Galaxy Core II Wit

Dat duo sim boeit me eigenlijk niet, maar deze heeft 1gb geheugen terwijl de standaard core 2 voor zover ik kan zien minder heeft. Nu weet ik niet of het voor android 4.4 veel uitmaakt of je 768mb geheugen heb of 1gb,maar gevoelsmatig klinkt 768 mb gewoon bar weinig :P

pricewatch: HTC Desire Desire 510 Wit

De telefoon moet wit zijn. haar voorkeur gaat uit naar samsung, maar ik neig zelf meer naar de htc.

ze zal voornamelijk beetje mailen, whatsappen, filmpje kijken en af en toe een candycrush achtig spelletje spelen :P

wie kan er iets zinnigs over 1 van de 3 genoemde telefoons zeggen, en heeft er eventueel tips bij?

[ Voor 12% gewijzigd door huntedjohan op 03-10-2014 18:57 ]

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Alle 3 overpriced. Dan is een Moto G een betere keuze.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:12
Ik heb een zeer sterke voorkeur voor HTC als het om Android gaat, goede bouwkwaliteit en Sense is een hele fijne launcher. Sowieso vind ik de Samsung niet mooi en ben ik zelf ook niet gecharmeerd van hun software... vooral qua design, nog niet eens perse qua functionaliteit.

Maar als het echt om een goed Android toestel moet gaan voor weinig geld...

pricewatch: Motorola Moto G (2014) Wit

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Yup, Moto G.

• huntedjohan
vergeten bij te vermelden dat ze eigenlijk geen 5"scherm wil :P. daarom viel bij mij de moto g een beetje af. Maar die htc is ook 4,7" dus kan haar allicht kennis laten maken met de moto g

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Als het android moet zijn, zou ik of kijken naar een leuke chinees, of een Moto G.

Van Samsung zou ik iig wegblijven, waardeloze skin erop, en imo knap prijzig voor wat je krijgt.

People as things, that’s where it starts.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-11 10:44
huntedjohan schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:10:
vergeten bij te vermelden dat ze eigenlijk geen 5"scherm wil :P. daarom viel bij mij de moto g een beetje af. Maar die htc is ook 4,7" dus kan haar allicht kennis laten maken met de moto g
Er is ook nog de Moto G 4G van ''vorig jaar'' zelfde specs + 4G maar geen front speakers en 4.5 inch ipv 5 inch.

• huntedjohan
klopt Katmi, maar als je die ga vergelijken zit je qua prijs hoger en heb je alleen iets hogere resolutie. verder is ie dan gelijk aan de samsung of htc (htc heeft dan iets groter scherm)

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Lumia 630?

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-11 10:44
Is slechts 10 of 15 euro duurder dan de 2014 Moto G, nuja ik stelde maar voor omdat ie 4.5 inch is ipv 5 inch :P

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:39
Ik vind Sony altijd wel mooie toestellen maken. Bijvoorbeeld de pricewatch: Sony Xperia E3

Of de pricewatch: Sony Xperia SP

(Beide zijn ook wit verkrijgbaar.)

[ Voor 6% gewijzigd door O88088 op 03-10-2014 19:22 ]

• huntedjohan
klopt, en ik waardeer elke tip, dus was ook niet als commentaar bedoeld :P.

Mn vrouw kent Motorola totaal niet als merk, dus wil ik haar daar mee kennis laten maken moet ik wel met iets komen waardoor ze getriggerd word :P

Pagina: 1