Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een oplossing voor het volgende probleem (van iemand anders):

* Mac mini voorzien van 10.6.8 met iTunes (exacte versie weet ik niet uit mijn hoofd, geloof de laatste versie)
* iPad 2
* Originele 30-pins kabel

iPad aan de Mac koppelen is geen probleem. De iPad wordt gezien en is prima te herstellen.
Muziek wat op de ipad staat is te bekijken. Enkel de nummers die ooit via iTunes zijn aangeschaft zijn te zien.

Het probleem is dat de iPad zich niet laat synchroniseren. Zodra ik op het sync-knopje klik is in 2 tellen de boel gesynchroniseerd, lijkt het. In werkelijkheid wordt er niets gekopiëerd, geen muziekje, geen mail, geen niks.

Wat ook vreemd is is dat er voor muziek op de iPad rondjes stonden, alsof het aan het wachten was. De muziek staat prima in een bibliotheek op een externe schijf en speelt prima af in iTunes.

Nu heb ik het volgende al geprobeerd:
* Nieuwe bibliotheek aangemaakt op de interne schijf, met een beperkt aantal nummers -> geen resultaat
* Voorkeuren van iTunes weggehaald zodat die weer opnieuw worden aangemaakt -> geen resultaat
* De iPad hersteld -> geen resultaat

Ik ben eigenlijk een beetje door mijn mogelijkheden heen. Dat komt mede omdat ik geen fysieke toegang heb tot de iPad, ik biedt mijn hulp aan via Teamviewer. Nu weet ik dat dit ook op de iPad te krijgen is als app, wat ik nog niet geprobeerd heb. Dit zal ik de komende dagen nog proberen.

Ik hoop dat iemand mij een duw in de juiste richting kan geven, zodat ik het nog gerichter kan zoeken.