• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 31-01 22:59
Goedemiddag allen,

Nadat ik problemen had met mijn computer, waarvoor ik andere topics geopend had hier, heb ik de videokaart veranderd, namelijk naar de pricewatch: Asus GTX750TI-PH-2GD5 .

Ik had dus altijd Radeon drivers maar nu Geforce. Bij die drivers van amd moest je altijd de hele driver verwijderen voor je een nieuwere versie kon installeren.
Kan ik bij Geforce drivers dit gewoon doen vanuit Geforce Experience? Daar geeft ie aan dat er een update is maar kan ik zomaar op install drukken?

Hopelijk kan iemand mij het vertellen,
Ronald

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-01 00:24
Ja dat kan. Vanuit Geforce Experience wordt dan de installer gedownload en opgestart, binnen die installer kun je vervolgens kiezen wat voor installatie je wilt. Je kan hier kiezen voor een schone installatie en vervolgens zelf de onderdelen selecteren die je wil installeren.

Overigens is het installeren vanuit de Geforce Experience bij mij al een aantal keren fout gegaan, waardoor ik het uiteindelijk toch nog handmatig moest downloaden. Volgens mij heb je zonder Geforce Experience geen Nvidia Updater hebben, maar ik kan dit mis hebben.

Mijn Cardmarket-profiel

• VSA100_victim
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-11-2025
Let er wel op dat als je de drivers via Geforce Experience update, dat er elke keer een hoop download troep in een folder blijft staan. Ik weet niet meer precies waar, maar na een paar driver updates zie je het vanzelf in programma's als Spacesniffer. Ongelofelijk hoe slecht nvidia drivers hun rotzooi opruimen.

R7 5700X, 16GB DDR4-3200, RTX 3070

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 31-01 22:59
Oke, thanks! :)