Toon posts:

ASUS CUSL2-C

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een vraag, ik ben van plan om dit moederboard te kopen, naar mijn gevoel is dit het boardje waar ik op zoek was, geen video on board zooi enz..

Nu mijn vraagjes:

1: Ik zie bij de specs onboard sound (optional)?? hoed dat in dat je een versie heb zonder (default) en je heb er 1 met audio on board.

Of zit het zo dat audio erop zit maar makklijk uit te zetten..

2: Als jij een ASUS CUSL2-C board heb, wil je dan posten welke hardware je erin geprikt heb, gewoon om af te vragen. Kwil zelf er een PIII 1 Ghz erin hangen, dat kan als het goed is.

3: Waar kan je voor een goed prijsje dat asus I-panel vandaan toveren en waar kan ik daarvan de specs zien.

Dus heb jij een ASUS CUSL2-C Post dan hier ook ff je hardware specs...

Thnx and Grtz
Dj-krok :Y)

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-05 17:40

Stoffel

Engineering the impossible

Asus cusl2-c is zonder audio onboard, kickt vet ass, en een p3 1ghz gaat makkelijk naar de 1200 als je goed geheugen hebt!

en een i-panel is 49 gulden bij de regenboog ( www.regenboog.net ).

Verwijderd

Topicstarter
Thnx for de info Stoffel..

En uhm wat voor geheugen had je dan in je gedachte???

Verwijderd

Hoever je p3 1000 te klokken is, weet je nooit!
Prima rockstable bord! Heb een cusl2 zonder audio, voor video gebruik ik liever mijn gf2mx. C versie was nog niet uit toen ik hem kocht.
Kijk onder voor mijn specs.

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Kijk onder voor mijn specs.
[/qoute]

Netjes hoor...

Khoop dat me systeempje ook gaat blazen, alleen ff piemelen, en dan kom het wel goed..

Alleen kzoek ff vette specs over dat asus ipanel, wat kan je ernou allemaal mee?

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Is lekker mobo...................1 nadeel..........I815 chipset..........max 512 MB geheugen........

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:22
1. Je hebt de CUSL2-C idd in twee soorten: met onboard audio en zonder onboard audio. Volgens mij verkopen de meeste zaken die zonder audio. Mocht je er een hebben met audio, dan kun je dat met jumpers en BIOS settings uitzetten.

2. Zie sig.

3. Op de iPanel zitten een aantal extra connectors (2x extra USB, audio voor als je onboard audio hebt) en je kunt de temperatuur in het display laten zien. Verder geeft ie geloof ik ook nog een code als het opstarten niet goed gaat.

Ik zou echter geen ipanel kopen als ik jou was, er zijn namelijk veel mensen die last hebben van haperende computers omdat de ipanel eens in de zoveel tijd z'n info update. Als je een CUSL2-C zonder onboard audio hebt is dat ding ook niet echt nuttig, omdat je dan die extra aansluitingen niet kunt gebruiken.

Verwijderd

Ik heb een cusl2-c, en hij ROELT!!
Ik heb 256 kingston geheugen, en mijn PIII 866 loopt nu stabiel op 1072!
Ik heb btw ook zo'n Ipanel, en die roelt dus ook vet!

Cusl2-c is zeker een aanrader!!!

Verwijderd

Ik heb een CUSL2 met onb video altijd handig als je probs hebt. Als je de AGP slot gebruikt wordt die video gebeuren gewoon uitgezet je zult dit nooit in windows ofzo terug vinden ook linux vind alleen m`n Geforce 2 MX

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 00:57
de 2c serie hier en helaas een nadeeltje de 512mb , maar goed, wie had ooit gedacht dat het zooo goedkoop was ??, heb ook de i-panel, maar daar moet je eerst nog ff wat aan solderen, anders heb je de "stutter" (alles staat ff stil als die ipenal om de 30sec update, dit is niet os afhankelijk, maar puur hardware, oplossing, handje vol electronica voor 55cent en dit schema, en klaar ben je !
(meer hierover op www.cusl2c.com)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/elmo/ipanel/bothmods.jpg

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx for alle info, die jullie me gaven, ik ben er uit dat ik dit mobo-tje aan ga schaffen, tis alleen jammer ja dat er maar max 512mb in kan, want tja nu is het zo lekker cheap, en tja misschien is het wel genoeg 512, tenminste nu vindt ik het zat, maar tja maybe over een jaar zit ik te flippen omdat er niet meer inkan..

Maar ja, we zien wel, misschien is er dan een vage update dat je software matig je max ram capacity kan upgraden, who knows??

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Ik heb ook een Asus CUSL2-C moederbord en die is HEEL GOED.
Nooit echt problemen mee gehad !
ik heb er zelfs 2 !
1ntje MET video onboard en 1tje ZONDER video on-board. De reden waarom ze dit bij het 2de MB weggelaten hebben citeer ik hieronder (dit zat als een los velletje in de handleiding).

Due to changes in the intel specifications, this motherboard no longer supports integrated graphics, and therefore the Monitor Output connector has been removed. To connect your monitor, you will need to install either an AGP or PCI graphics (VGA) card.

dit ter info :)

Voor mijn systeem specificaties kijk je best hieronder dit bericht naar mijn signature :7

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Verwijderd

Nog iets: als je een infra rood poort aansluit (heb ik), kan je geen ipanel meer aansluiten.
Het kan misschien als je in de stekker van het ipanel de connectors die de infrarood poort nodig heeft weg te snijden.
Of je kan de ipanel pro kopen daar zit een irpoort op. Verder heb ik geen info.

Verwijderd

Topicstarter
ipanel pro ??

IS die ook van Asus, damn, waar kan ik specs van die dingen zien????

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 13:26 schreef dj-krok het volgende:
ipanel pro ??

IS die ook van Asus, damn, waar kan ik specs van die dingen zien????
Ik heb gelezen dat die nog kwam toen het ipanel (gewoon) ergens gereviewd werd, die pro had wat extra zaken waaronder een ir-oort. Het gewone ipanel heet basic.

Er zijn wel veel problemen met die ipanels.

Verwijderd

specs zie sig. (algemeen systeem)
draait heerlijk die bak, zowel oner 98 als 2k

Verwijderd

Hij voor info over ipanel op: http://www.cusl2c.com

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

Ik heb ook een Asus CUSL2-C gehad, en hij beviel mij prima. Ik had een P3-700@1071 op 1,8 Volt, en het geheugen liep ook lekker op 153 Mhz FSB.

sigloos

Pagina: 1