Nieuwe netwerkkaart vandaag binnengekomen.
TP Link WDN 4800
Ik heb eigenlijk diverse problemen, die waarschijnlijk tot één iets zijn terug te leiden.
- Na het insteken van de netwerkkaart gaat de pc niet aan
- Gaat ie wel aan dan valt ie bij het minste of geringste tikje uit
- Hij start op, passeert net de bios en valt dan uit.
Het eerste komt het meest voor.
Zonder de netwerkkaart werkt de PC perfect, ook onder heavy load, dus ik kan in principe de voeding wel uitsluiten. Bovendien, als ik de videokaart loskoppel en dan met netwerkkaart opstart, dan gaat ie nog steeds niet aan.
Heb uiteraard alle PCI en PCI-E sloten al geprobeerd, ook die waar mijn videokaart zit. Steeds hetzelfde probleem.
Systeem:
- Asrock FX990 Extreme3
- AMD Fx8120
- MSI GTX 970
- XFX PRO 550W
- 8 GB DDR3 RAM
- 2 HDD
- 1 SSD
- 1 DVD speler
- Gelid Tranquillo Rev 2 CPU koeler.
- 1 extra fan aan de achterkant.
Wellicht is de oplossing heel eenvoudig, maar op het moment heb ik even geen idee wat het kan zijn. Iemand?
TP Link WDN 4800
Ik heb eigenlijk diverse problemen, die waarschijnlijk tot één iets zijn terug te leiden.
- Na het insteken van de netwerkkaart gaat de pc niet aan
- Gaat ie wel aan dan valt ie bij het minste of geringste tikje uit
- Hij start op, passeert net de bios en valt dan uit.
Het eerste komt het meest voor.
Zonder de netwerkkaart werkt de PC perfect, ook onder heavy load, dus ik kan in principe de voeding wel uitsluiten. Bovendien, als ik de videokaart loskoppel en dan met netwerkkaart opstart, dan gaat ie nog steeds niet aan.
Heb uiteraard alle PCI en PCI-E sloten al geprobeerd, ook die waar mijn videokaart zit. Steeds hetzelfde probleem.
Systeem:
- Asrock FX990 Extreme3
- AMD Fx8120
- MSI GTX 970
- XFX PRO 550W
- 8 GB DDR3 RAM
- 2 HDD
- 1 SSD
- 1 DVD speler
- Gelid Tranquillo Rev 2 CPU koeler.
- 1 extra fan aan de achterkant.
Wellicht is de oplossing heel eenvoudig, maar op het moment heb ik even geen idee wat het kan zijn. Iemand?