Voor school moet ik een portfolio op een website maken, (ik doe overigens een opleiding electrotechniek dus een website maken is niet iets waar ik mij veel mee bezig heb gehouden)
Het programma wat ik nu gebruik is MS SharePoint 2007.
Ik heb de site in grote lijnen al af, alleen wil ik nog één pagina met een wachtwoord beveiligen (gewoon een simpel wachtwoord) en een bestand toevoegen welke gedownload kan worden.
(waarom een wachtwoord, nou ik wil mijn persoonlijke informatie niet zomaar op het internet rond laten slinger voor iedereen die er toevallig langs komt)
Nu heb ik gelezen dat met sharepoint dit kan maar dan moet je gebruik maken van windows gebruikers, of met een ander programma. Echter de site word gehost door school dus dat lijkt mij niet een mogelijkheid om het op die manier te doen. Nu denk ik dat er wel een mogelijkheid moet zijn dit op een andere manier te doen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan/moet doen?
Wat heb ik al:
Een mapje met een aantal HTML pagina's
Een mapje met subpagina's
Een mapje met de afbeeldingen
Een CSS bestand
Hulp word gewaardeerd,
ZP
Het programma wat ik nu gebruik is MS SharePoint 2007.
Ik heb de site in grote lijnen al af, alleen wil ik nog één pagina met een wachtwoord beveiligen (gewoon een simpel wachtwoord) en een bestand toevoegen welke gedownload kan worden.
(waarom een wachtwoord, nou ik wil mijn persoonlijke informatie niet zomaar op het internet rond laten slinger voor iedereen die er toevallig langs komt)
Nu heb ik gelezen dat met sharepoint dit kan maar dan moet je gebruik maken van windows gebruikers, of met een ander programma. Echter de site word gehost door school dus dat lijkt mij niet een mogelijkheid om het op die manier te doen. Nu denk ik dat er wel een mogelijkheid moet zijn dit op een andere manier te doen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan/moet doen?
Wat heb ik al:
Een mapje met een aantal HTML pagina's
Een mapje met subpagina's
Een mapje met de afbeeldingen
Een CSS bestand
Hulp word gewaardeerd,
ZP