Probleem met toetsenbord laptop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428423

Topicstarter
Sorry voor het geval dat dit niet in het juiste stuk staat, maar ik kom hier echt nooit.

Anyhoe, het probleem:

Bij het opstarten van de laptop en het invoeren van het wachtwoord, geeft het toetsenbord bij sommige letters de invoer 3x,. dat wil zeggen alsof ik de toets 3x in druk. Ook is het niet mogelijk de overige 2 te wissen en door te tikken, want het wachtwoord blijkt dan foutief. Dus de overige toetsen zullen waarschijnlijk fout zijn.

Wat kan ik hier aan doen?

tl:dr: WW wordt niet gepakt door raar toetsenbord die invoer van elke letter 3 x herhaald (of andere toevoegt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Toevallig een Dell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Haha, nee niet eens.

Een acer aspire, zo even uit 't hoofd

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 428423 op 03-10-2014 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zo, met moeite erin gekomen (toetsenbord in scherm) Nu zien we tenminste wat er gebeurt als we de letters intoetsen, elke toetsinslag geeft 3 verschillende letters weer. Bijv: De K zorgt voor ryk, de f voor 3fi etc. etc.

Als iemand een idee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:42

Tazzios

..

(Vocht)schade?
connector los?
Wat doet een usb toestenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-05 19:01
toevallig iets van vocht over het toetsenbord gegaan? either way klinkt het als een defect toetsenbord.
Dacht nog even aan toetsenbord instellingen die je kan wisselen met ctrl-shift maar dat verklaard de 3 letters niet.

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Geforce 5080 Xtreme Waterforce | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Er is voor zover bekend geen vochtschade al was vriendinlief wel eventjes in de keuken met de laptop voor een recept.. (vrouwmenschen...) Maar er is een vochtschade dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ohja, en de toetsen hangen nu ook, dus die gaan dan oneindig door met invoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-05 18:25
Dit is denk ik echt iets hardwarematigs. Ik heb precies hetzelfde gehad met een nieuw toetsenbord (desktop) en dat heb ik toen kunnen omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 09:11
Leeftijdlaptop? Probleem ineens? Vaker last van gehad? Wat heb je al geprobeerd om het op te lossen? Heb je al contact gezocht met in dit geval Acer? Heb je zelf verder nog dingen ondernomen?

Met 'Mijn toetsenbord heeft een probleem want de toetsaanslagen worden fout geregistreerd' kunnen we vrij weinig. Er zijn een legio mogelijkheden waarom jouw toetsenbord zo doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oh sorry, dit komt zeker doordat ik hier echt zeaulang niet meer kom (of ooit echt actief ben geweest).

Het is een wat oudere (2,5 - 3 jaar) laptop, een Acer dus.. Geen garantie, en dit komt zomaar uit de lucht vallen, zou kunnen door hoeveelheid stof achter de toetsen, maar we gaan nu even alles uitzuigen en terug doen, dan kijken we even verder.

Keep you posted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Na de uitbundige schoonmaak blijven we hetzelfde probleem houden. We hebben maar een nieuw toetsenbord besteld, morgen zou deze binnen moeten komen. Nogmaals, keep you posted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Waarom ik vroeg of het een Dell is, is omdat ik een vergelijkbaar probleem heb. Mijn Dell laptop typt af en toe een extra 'e' wanneer ik aan het typen ben en op de 'e' toets druk. Nieuwe image, andere drivers hebben geen resultaat. Mijn Dell is 5 weken oud, dus stof lijkt bij mij niet het probleem. Ik wil overigens je topic niet kapen maar aangeven dat ook ik denk dat je een hardware probleem hebt. De mijne wordt volgende week door Dell bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
We hebben dus een nieuwe besteld, die gaat er morgen hoe dan ook in. Gekke van dit verhaal, nu een paar uur later doet alles het weer. Heel gek, sws wordt het toetsenbord vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jongens, graag even een beetje hulp. Ik heb een filmpje op de JijBuis gekeken hoe ik het toetsenbord aansluit (de nieuwe dus) en heb volgens mij iets te hard aan het connectortje gezeten, waardoor er geen verbinding met toetsenbord (of oude) meer is. Kan iemand mij een nummer rondom Adam geven, om dit opnieuw te laten solderen, of kan iemand hier een handje helpen (uiteraard tegen betaling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Balen zeg! Ik zou daarvoor een advertentie plaatsen in Vraag en Aanbod.
Pagina: 1