Toon posts:

Snowden komt vanuit Moskou met schokkende onthullingen over

Pagina: 1
Acties:
  • 815 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Snowden komt vanuit Moskou met schokkende onthullingen over

De Amerikaanse website StateOfTheNation.org is momenteel bezig informatie over de aanslagen van 9/11, afkomstig van klokkenluider Edward Snowden en de de Russische geheime diensten, in afzonderlijke documenten op het internet te dumpen.

Afbeeldingslocatie: http://www.gewoon-nieuws.nl/wp-content/uploads/2014/10/Edward-Snowden3.jpg

De bewijzen zijn duidelijk aanwezig en het is onweerlegbaar dat er een valse vlag-operatie is uitgevoerd op 11 september 2001 en dat het een complot was met een multinationaal karakter. Bewezen is dat Amerika, Israël, Engeland en Saudi-Arabie allen direct betrokken zijn geweest bij de uitvoering en bij de cover up van deze misdaad tegen de mensheid.

*knip*
URLs naar eigen site verwijderd.

[ Voor 20% gewijzigd door Señor Sjon op 03-10-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Bizar, in hoeverre zou dit echt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:43
Ik begrijp en weet dat de VS best wel vieze spelletjes gespeeld heeft en nog steeds zal doen, maar toch geloof ik er geen reet van dat ze op eigen bodem een paar duizend mensen de dood in gejaagd hebben. Dat geloof ik gewoon echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weinig verrassend als je hebt gekeken naar "The Power of Nightmares", die o.a. op archive.org te zien is.

https://archive.org/detai...pisode1BabyItsColdOutside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:56
Ben benieuwd. Maar stel dat dit waar is en er inderdaad van die documenten vrijkomen. Hoe weet je dan zeker dat het van Snowden afkomstig is en niet een spelletje van Rusland is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-10 22:43
Precies mijn gedacht, het komt Rusland nu wel erg goed uit om goed nieuws te brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Nieuws van gister al o_o?

Verbaasd mij dat dit nog geen mediabom geworden is.

Dit soort nieuws staat meestal op alle front-pages van de grote spelers (Engadget, gawker, gizmodo, die zijn meestal snel met dit soort snowden nieuws)

[ Voor 3% gewijzigd door Darkfreak op 03-10-2014 14:58 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Darkfreak schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:58:
Nieuws van gister. Verbaasd mij dat dit nog geen mediabom geworden is.
Waarschijnlijk omdat zowel de Amerikaanse bron als de Nederlandstalige vertaling daarvan totaal niet subjectief zijn?

Grappig trouwens, OHLN is van Stephan-webdesign. En hun site is weer ontwikkeld door iemand die dezelfde naam heeft als de topicstarter. Klinkt alsof iemand views nodig had op zijn aluhoedjessite. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door NMe op 03-10-2014 15:11 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
En waar zijn de documenten dan?

"Too Classified to Publish" en "We are advised that some of the documentation can never be uploaded or distributed for reasons that will be obvious".

;(

Wel een mooie samenvatting van alle gebeurtenissen enzo, maar die zijn allang bekend onder de "theoristen" onder ons :)

[ Voor 74% gewijzigd door D-TECH op 03-10-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

De StateOfTheNation post waar het om gaat is van 27 september ..
Als hier echt iets mee gaande was zou dit inmiddels al gigantisch nieuws zijn lijkt mij.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40

Rannasha

Does not compute.

"Eerst zien, dan geloven"

Het "nieuws" komt van een "alternatieve media" (lees: alu-hoedjes) website en bevat enkel speculatie en vermengd met standaard Russische / alu-hoedjes propaganda over de meest recente Rusland-crisis mbt Oekraine e.d.

Daarnaast staan er pareltjes in als:
World trade center destroyed by nuclear weapons.
Nuclear weapons! Cool. Dat betekent dat iedere hobbyist met een geigerteller langs kan gaan en de fallout kan meten. Maar daar blijft het niet bij, want...
To elaborate further for the many nuclear skeptics, it is quite likely that in addition to the micro-thermonuclear explosives, super-nanothermite and directed energy weapons[2] were also utilized.
Directed energy weapons! Lasers, phasers, dat soort coole dingen!

Sorry hoor, maar ik kan dit absoluut niet serieus nemen. Dat de VS niet altijd even zuivere politiek bedrijft, geloof ik graag, maar dit is voorlopig niet meer dan een standaard 9/11 alu-hoedjes conspiracy theory.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En thermite! Dat spul dat zo fel brandt dat het op die schaal je oogbollen laat smelten als je er alleen al naar kijkt.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Rannasha schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:03:
"Eerst zien, dan geloven"

Het "nieuws" komt van een "alternatieve media" (lees: alu-hoedjes) website en bevat enkel speculatie en vermengd met standaard Russische / alu-hoedjes propaganda over de meest recente Rusland-crisis mbt Oekraine e.d.

Daarnaast staan er pareltjes in als:

[...]

Nuclear weapons! Cool. Dat betekent dat iedere hobbyist met een geigerteller langs kan gaan en de fallout kan meten. Maar daar blijft het niet bij, want...

[...]

Directed energy weapons! Lasers, phasers, dat soort coole dingen!

Sorry hoor, maar ik kan dit absoluut niet serieus nemen. Dat de VS niet altijd even zuivere politiek bedrijft, geloof ik graag, maar dit is voorlopig niet meer dan een standaard 9/11 alu-hoedjes conspiracy theory.
Dit slaat de spijker volledig op zijn kop. Mensen moeten is stoppen met al deze conspiracy theorieën. Dan bedoel ik dus vooral deze die ZO ver gaan (nuclear :') ) dat het gewoon NIET waar kan zijn.

Zou de VS er een eigen hand in gehad hebben? Ik weet het niet. Is het mogelijk? Ja. Is het aannemelijk? nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Putin zit achter 9/11, daarvan is onweerlegbaar bewijs maar als dat vrijkomt breekt WO3 uit dus wordt het niet vrijgegeven.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 13:14
IJzerlijm schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:10:
Putin zit achter 9/11, daarvan is onweerlegbaar bewijs maar als dat vrijkomt breekt WO3 uit dus wordt het niet vrijgegeven.
Ja dat heb ik ook gezien. Ik mag het alleen niet vrijgeven om obvious reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Jesserr schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:14:
[...]

Ja dat heb ik ook gezien. Ik mag het alleen niet vrijgeven om obvious reasons.
Wel een fijn gevoel he ? Dingen weten die anderen niet weten.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
De bewijzen zijn duidelijk aanwezig en het is onweerlegbaar dat er een valse vlag-operatie is uitgevoerd op 11 september 2001 en dat het een complot was met een multinationaal karakter. Bewezen is dat Amerika, Israël, Engeland en Saudi-Arabië allen direct betrokken zijn geweest bij de uitvoering en bij de cover up van deze misdaad tegen de mensheid.
En vervolgens geen enkel bewijs leveren behalve het al bekende alu hoedjes gepruttel.
Ook een nu.jij link naar stateofthenation2012.com is nauwelijks relevant in mijn ogen.

Tenslotte nog de melding dat dit in samenwerking is met de Russische geheime dienst wat als het waar is precies in het programma van polarisering en hybride oorlogsvoering past waar Rusland nu mee bezig is.

Niet eens nieuwswaardig wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 12:54
Dit komt verdacht veel over als het pluggen van de eigen website. Alle vier je posts verspreid over de maanden hebben dezelfde link (ohln.nl) die verrassend genoeg van Stephan-webdesign is. En de werknemer daarvan komt weer overeen met je nickname.

Derhalve een slotje.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.