Heb pasgeleden een Medion MD 98811 10 " tablet gekocht. Ben zeer tevreden met de kwaliteit van het scherm en de performance. Er is echter een probleem met Google Maps: ik kan mijn locatie niet vinden: als ik rechtsonder in het scherm op de Mijn Locatie knop druk verschijnt de boodschap: locatie zoeken... Verder gebeurt er niets; er verschijnt geen locatie op mijn map. Ik zit buiten dus het bereik van satellieten kan geen probleem zijn. Het lijkt alsof er geen GPS in zit terwijl dit wel zo is volgens de specs. Kan iemand mij aangeven hoe ik kan zien of er inderdaad een GPS module in zit en wat ik eventueel niet goed doe???
Alleen gelezen ergens dat de GPS-chip(set) er heel lang over schijnt te doen om de satellieten te vinden. Minder vaag kan ik het niet maken.
-Staat GPS wel aan?
- Probeer je tablet eens in de open lucht een fix te laten krijgen, binnenshuis kan het inderdaad lang duren.
- Probeer je tablet eens in de open lucht een fix te laten krijgen, binnenshuis kan het inderdaad lang duren.
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.