Beste mensen,
Ik ben al een tijdje aan het sparen voor een goede game pc. Het budget is niet al te groot en ik heb ook niet veel ruimte voor een gigantische kast. Ik heb uitgebreid de BBG gelezen en andere websites bekeken, maar toch heb ik wat vragen.
De cooler master elite 130 spreekt mij erg aan en ik heb de kast deze week aangeschaft.
Mijn vraag aan jullie is: Is dit een goede bouw, waarin alle onderdelen netjes passen? En is het verstandig om op een evt. prijsverlaging van iets te wachten? Is er ruimte voor verbetering?
Alvast heel erg bedankt.
Sybe
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en dagelijks gebruik. FM2014,Fifa 15, PES2015, Battlefield 4 enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? 600 euro is een leuke prijs, mag iets meer zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Cooler Master Elite 130 en een Samsun Evo 840 250 gb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Inhoud bij de Cooler Master 130.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een merk. 280x lijkt mij voor 1080p optimaal, denk ik?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Redelijk stil, goede koeling en zo ruimte efficiënt mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee.
Ik ben al een tijdje aan het sparen voor een goede game pc. Het budget is niet al te groot en ik heb ook niet veel ruimte voor een gigantische kast. Ik heb uitgebreid de BBG gelezen en andere websites bekeken, maar toch heb ik wat vragen.
De cooler master elite 130 spreekt mij erg aan en ik heb de kast deze week aangeschaft.
Mijn vraag aan jullie is: Is dit een goede bouw, waarin alle onderdelen netjes passen? En is het verstandig om op een evt. prijsverlaging van iets te wachten? Is er ruimte voor verbetering?
Alvast heel erg bedankt.
Sybe
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en dagelijks gebruik. FM2014,Fifa 15, PES2015, Battlefield 4 enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? 600 euro is een leuke prijs, mag iets meer zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Cooler Master Elite 130 en een Samsun Evo 840 250 gb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Inhoud bij de Cooler Master 130.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een merk. 280x lijkt mij voor 1080p optimaal, denk ik?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Redelijk stil, goede koeling en zo ruimte efficiënt mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4440 Boxed | € 154,90 | € 154,90 |
| 1 | ASRock B85M-ITX | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC DUAL-X | € 213,- | € 213,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Cooler Master V450 Semi-Modular | € 65,95 | € 65,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 569,80 | |