Wanneer ik mijn palm software met outlook xp wil laten syncen moet ik de software steeds toegang geven tot outlook. Beveiling van Outlook. Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten, kan het namelijk nergens vinden???
Ja dat heb ik ook, maar je kan toch aanvinken dat ie het nooit meer vraagt? maar dan is ook je beveiliging meteen weg voor worm virussen..Op dinsdag 12 juni 2001 15:52 schreef Casema_Sucks het volgende:
Wanneer ik mijn palm software met outlook xp wil laten syncen moet ik de software steeds toegang geven tot outlook. Beveiling van Outlook. Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten, kan het namelijk nergens vinden???
Dat wil ik dus even weten, waar zit dat vinkje? Die virussen ga ik wel tegen met blackice en mcafee!Op woensdag 13 juni 2001 14:16 schreef collin het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, maar je kan toch aanvinken dat ie het nooit meer vraagt? maar dan is ook je beveiliging meteen weg voor worm virussen..
Zit dat niet op dat schermpje dat zegt dat een applicatie je adresboek wil benaderen en hoelang je dat toe wil staan? volgens mij zit daar een vinkje op dat ie het niet meer vraagt (weet eht niet zeker, maar volgens mij wel)Op woensdag 13 juni 2001 15:17 schreef Casema_Sucks het volgende:
[..]
Dat wil ik dus even weten, waar zit dat vinkje? Die virussen ga ik wel tegen met blackice en mcafee!
uit dit topic: [rml]Nokia 6230 [ Deel 10 !!!][/rml]
Ik moet steeds op OK klikken tijdens Outlook Sync:
Daar heeft Express-Soft gelukkig iets op gevonden, het programmaatje ClickYes: "Express ClickYes is a tiny program that sits in the taskbar and clicks the Yes button on behalf of you, when Outlook's Security Guard opens prompt dialog saying that a program is trying to send an email with Outlook or access its address book. You can suspend/resume it by double-clicking its taskbar icon. Developers can automate its behavior by sending special messages."
link: http://www.express-soft.com/ftp/ClickYesSetup.exe
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Trouwens, dat vinkje waar men het in dit topic steeds over heeft zit volgens mij alleen in Outlook Express:
Wees consequent, maar niet altijd
Pagina: 1