Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Heb BL2 GOTY gekocht laatst en moet zeggen dat ik nu echt goede wapens krijg. Heb ook op lvl 8 al een dva spiker gekregen en bij lvl 1 al een legendary grebade mod die meegroeit kwa dmg.

Deze eerst uitspelen en rond kerst de BL:TPS als goty kopen.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 12:24

Mikayu

.srt

Goty zal denk volgend jaar oktober komen als alle dlc uit is

Had net 4 players tot halverwege Helios en ga nog wel even door met game op public

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Remy!!!! schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:51:
Ik heb even een tijdje de minder legale versie van BL:TPS gespeeld (zo'n 15uur) en ik moet zeggen het speelt leuk weg, maar de zwaartekracht en het zuurstof gedeelte hoeft van mij niet perse.

Op zich is het wel leuk dat je nu hoog kan springen, maar soms wil je op een verhoging van 50cm komen, en dan moet je 4meter in de lucht springen om daar op te komen.

En het zuurstof gedeelte vind ik behoorlijk nutteloos. In alle tijd dat ik het spel heb gespeeld heb ik nooit zuurstof tekort gehad (behalve in het begin :P). Zover ik heb gemerkt gaat je zuurstof niet harder omlaag als je rent of springt (het is mij in ieder geval nooit opgevallen). Als dit wel zo zou zijn dan zou het spel iets tactischer worden (niet dat dat echt nodig is bij een Borderlands spel).

Ik heb met Claptrap en Wilhelm gespeeld, en vond Wilhelm nog het fijnst spelen. De special van claptrap is erg vet en nuttig, maar ik vind het onhandig dat het analyseren van de situatie zo lang duurt, waardoor de actie soms uit het gevecht wordt gehaald.

Ik heb het spel weer verwijderd (want illegaal e.d.) en wacht nu op een GOTY versie die vast wel gaat verschijnen met erg veel DLC's en misschien nog een paar interessante classes.
Je speelt met claptrap, is een robot en heeft geen zuurstof nodig. De andere 3 gebruiken wel zuurstof hoor, maar der zijn iets te veel o2 recharge punten naar mijn menig.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
Trouwens hoe meer ik er over nadenk, hoe beter de DLC-opties eigenlijk worden voor deze game.

Ze hebben al laten zien dat je Jack kan spelen uiteindelijk, ware het dat het een "body double" zou zijn. Maar dit verhaal tot nu toe echt uit Jack's perspectief spelen zou natuurlijk ook nog tot de opties behoren, waarbij het een parallel verhaal DLC zou zijn voor slechts één character.
niet echt spoiler(?):
spoiler:
Waarbij je de laatste 50% van de game gewoon als alle andere chars speelt, omdat de tech dan beschikbaar is om een body double te maken. Zeg maar ná Felicity ofzo

Een pracht DLC optie is natuurlijk om Jack's vroege activiteit op Pandora met o.a. Angel in de game te gieten.

Dat gezegd hebbende, ze zouden zelfs een heel deel van BL2s verhaal waarin je Jacks' acties ziet vanaf die kant kunnen laten spelen.

Over het einde:
spoiler:
het verbaasde mij dan ook eigenlijk dat Tassiter al werd vermoord, dat had de eerste DLC kunnen zijn?

Maar goed, eigenlijk had dit allemaal al in deze Pre-Sequel kunnen zitten, er werd immers beloofd dat ze het verhaal tussen 1 en 2 zouden toelichten en in retrospect is dat maar voor ~ twee derde het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Madstorm schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:49:
Ik had in het weekend een bug met die keys denk ik. Zaterdag hoefde ik de game maar te restarten en ik had weer vier keys erbij. Dit kon ik blijven doen. Gisteren werkte dit helaas niet meer :(
Ik heb ook de bug xD Elke dag kan ik 15 keys ophalen, haha geniaal! :D

Overigens snap ik de Borderlands review op tweakers niet helemaal.
De laserwapens zijn nog minder nuttig. Ze zijn niet heel effectief. Het is lastig om goed te mikken met de laserwapens en bovendien zorgen ze voor niet al te veel schade
Laser wapens zijn echt wel sterk.

Ook het hele verhaal over zuurstof, zuurstof is zo beetje overal te krijgen. Overigens kan je prima verstoppen en anders spring je even in de lucht gevolgd met een Slam :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Tja, het is maar net wat je tegen komt aan laser wapen he...

Tijdens m'n eerste playthrough op normal, leken ze ook allemaal waardeloos, tot ik op level 24 ofzo aankwam. Moxxi's Vib is daarnaast ook echt sterk, die kon op lvl 30 nog meer terwijl ie lvl 16 was. Met een paar kleine boosts, kan je er zelfs een lvl 30 boss mee slopen met een beetje inspanning.

De Cat 'o nine tails die ik vond van lvl 26 was echter waardeloos, die sloeg op z'n eigen level nog geen deuk in een pakje boter. (bij juist gebruik, maar goed, om de hoek een tunneltje vullen met fire lasers is misschien soms ook wat waard - maar ik vond het echt te weinig uithalen)
De Firestarter van een begin quest op normal was ook vreselijk zwak, net als Dropzone's blue weapon, maar op TVHM komt Firestarter opeens wel weer redelijk mee.

Al met al zijn de wapens en andere items gewoon niet zo lekker gebalanceerd, ben ik nog altijd van mening. In BL2 was tenminste ieder wapen type nog bruikbaar (Tot de lvl 61 content, daarna ook niet meer), maar het blijkt maar weer hoe lastig balancing kennelijk is voor deze games. (Rushed?)

Ik verwacht wel balance patches, als ze er werkelijk niets aan doen, ga ik toch nog maar eens 2x nadenken over DLC aanschaffen...

SHiFT wil bij mij nog steeds niet goed inloggen, maar na gisteren kon ik opeens 10 keys afhalen, welke als 100 (!?!) uitgelezen werden bij de kist. Maar bij het openen blijft de teller op 99 hangen... Ok, goed gedaan jongens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Lasers... ja daar ben ik heel selectief in. diegene die continue een laser hebben vind ik maar niets... die recoil is ook wel aardig lastig in bedwang te houden.. Sniper achtige of de DAHL lasers die enkele laserstralen schiet en niet continue brand zijn bij de lasers toch mijn favoriet. Deze zijn vaak 90.0 - 100.0 accurate hebben hele steady aim en geen recoil! en dat is toch best wel lekker!!:D

Wil ook nog wel even kwijt dat ik echt kan genieten van het ice element in game!! Merk dat ik mijn badass rank + skills sneller inzet op elemental effect chance, dit voor de cryo!

Wapens in het algemeen zijn leuk! Vooral de quest wapens, pratende shotgun, fluitende assault rifle! kan er erg om lachen!! Zit op TVHM met Wilhelm op lvl 40, ondertussen ook Fragtrap gestart waar ik ook erg veel om kan lachen!! Alsof ik het spel nog niet eerder gespeeld heb.. zo voelt het met Fragtrap:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Vandaag heel de dag gespeeld, aantal levels omhoog gegaan en goede loot gevonden.
Vervolgens even uitgelogd en ik wilde na een uurtje weer verder gaan...
Krijg ik vervolgens de game waarmee ik vanochtend ben gestart 8)7

Als ik bij mijn savegames kijk, dan klopt de datum en tijd wel.
Ik vermoedt dat Steam eerste gesynced heeft met mijn desktop (oude savegame) die in de cloud heeft opgeslagen en vervolgens alle voortgang op mijn laptop (waar ik op heb gespeeld vandaag) heeft overschreven...

Wel heel erg balen dit, heb al gezocht naar een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

Shabbaman

Got love?

Er wordt ook een .bak gemaakt als je savegame wordt overschreven. Je kan die hernoemen en kijken of dat de juiste savegame is.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Shabbaman schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:49:
Er wordt ook een .bak gemaakt als je savegame wordt overschreven. Je kan die hernoemen en kijken of dat de juiste savegame is.
Thx, inderdaad geprobeerd. Maar helaas, ook dit was een oude save game.
Maar inmiddels heb ik heel de run overnieuw gedaan en heb er een paar legendaries bij :)
Dus ben er weer overheen, was een goede compensatie hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Favoriete laser wapen voor mij is toch echt de E-Gun, dat ding sloopt echt alles lekker snel, reload die ook niet lang duurt, alleen geen elemental er op.

Nu mijn 2e walkthrough gedaan, naast Wilhelm, nu ook Athena op TVHM. Athena is echter wel een stuk makkelijker met Aspis op tank modus. bijna alles is al dood voordat ik dat ding kan gooien...

Nu maar Fragtrap een poging geven, kijken hoe dat gaat uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06:57
Zo, gisteren uitgespeeld. Wel jammer dat ik elke keer in het laatste level een bug tegenkom waardoor m'n shield constant binnen enkele seconden recharged. De eerste keer dat ik 'm tegenkwam startte ik nog opnieuw op maar kwam elke keer terug. Niet dat ik de laatste boss had gered zonder deze bug maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Tja, het spel is ook eigenlijk niet zo heel erg lang.

BL2 was zo'n 24 uur spelen als je de eerste keer aan de gang ging en voldoende side quests ging spelen etc.
BL:PS was ik in 15 uur doorheen en 18 uur later was ook de Raid boss op TVHM neer. (Nadat ik door twee zeer storende bugs vertraagd was)

Inmiddels is m'n Wilhelm alweer level 38 op TVHM, maar ik ben er ondertussen wel al een beetje klaar mee, zo veel content is er niet en lang niet alle story missions of side quests zijn leuk genoeg om een aantal keer over te doen in korte tijd.

En dat brengt me eigenlijk bij het punt dat de endgame niet zo heel goed is hier. De Raidboss levert niets op en is niet zo moeilijk, maar duurt wel lang. De verstopte boss is al helemaal simpel, die ging ik maar farmen toen ik de laatste missie niet kon bereiken door een bug. (op lvl 47 al...)

De rewards zijn er daarnaast ook niet naar, er zijn geen iconische drops zoals van Terramorphous. XP krijg je amper, alleen voor de moonstone heeft het zin om bazen te gaan slopen. En dan vervolgens de sets aan legendaries die je oppakt van ze grinden voor een semi-random legendary...

Hoog tijd dat de DLC's er komen! De twee nieuwe speelbare chars zijn overigens al gelekt, wordt niet nog niet genoemd zag ik. We krijgen de Barones (van Hyperion?) en Jacks' Doppelganger. (die was eigenlijk al bekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:18
Gister het spel weer eens opgestart. Het blijft leuk, maar de performance op de PC is echt om te huilen.
Ik speel het spel op een 1440p scherm en het stottert zo af en toe. Dat heeft niets met mijn videokaart te maken want dat is een 780Ti. Wat mij opvalt tijdens het spelen is is dat het spel niet meer dan 1GB VRAM in gebruik neemt, misschien is dat het probleem dat het stottert. Mijn GPU wordt namelijk helemaal niet zwaar belast. Ik hoop dat ze dit gaan toevoegen want dit is gewoon zwaar irritant!

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Laatst online: 00:33
ShittyNL schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:16:
Gister het spel weer eens opgestart. Het blijft leuk, maar de performance op de PC is echt om te huilen.
Ik speel het spel op een 1440p scherm en het stottert zo af en toe. Dat heeft niets met mijn videokaart te maken want dat is een 780Ti. Wat mij opvalt tijdens het spelen is is dat het spel niet meer dan 1GB VRAM in gebruik neemt, misschien is dat het probleem dat het stottert. Mijn GPU wordt namelijk helemaal niet zwaar belast. Ik hoop dat ze dit gaan toevoegen want dit is gewoon zwaar irritant!
Hmmm, klinkt als een AMD kaart met physics aan. Ik heb nergens last van. In BL2 moest ik physics wel uitzetten anders stotterde het ook, hoe weinig er ook op het scherm was. Terugzetten in de settings naar LOW hielp niet btw, moest via een configuratie bestandje.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02:02
chaoscontrol schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:33:
[...]

Hmmm, klinkt als een AMD kaart met physics aan. Ik heb nergens last van. In BL2 moest ik physics wel uitzetten anders stotterde het ook, hoe weinig er ook op het scherm was. Terugzetten in de settings naar LOW hielp niet btw, moest via een configuratie bestandje.
Dat probleem had ik bij BL2 ook, maar met B:TPS had ik er minder last van. Op high(?) had ik ook last van stotteringen, maar op low had ik nergens meer last van.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
chaoscontrol schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:33:
[...]

Ik geef in mijn bericht aan welke videokaart ik heb. Dat is een Asus GTX780TI ruim overklokt. De overklok is sneller dan de GTX980 op standaard kloks dus dat moet het echt niet zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Het probleem is meer dat TPS Dx9.0c 32bit is. En er 2.2GB aan RAM wordt gereserveerd. De Physics wordt op een ouderwetse manier afgehandeld en je gekozen resolutie heeft al amper genoeg aan de VRAM die beschikbaar kan worden gesteld.

Waarschijnlijk had je met een 660Ti dezelfde performance gehad bij deze instellingen. Ik zou vooral de Physix effecten lekker laten voor wat ze zijn (bij mij op een 560ti setup in SLI met zeer specifieke instellingen werkbaar gekregen in BL2 - single kaart zonder dedicated Physix kaart niet te doen) en ik zou vooral de filtering buiten de game om forceren. Resoluties buiten 1080p en 720p moet je ook vooral niet v-syncen en fps-cappen, dit is ook weer zo'n terugkerend issue. BL2 en TPS ondersteunen geen tripple buffering en ook 75hz v-sync is echt een issue - de engine weet dan simpelweg niet wanneer frames gerendert moeten worden.

Ik begreep dat één van de BL launcher partners die op zo'n "superpc" 1440p previews gegeven werden waar de game op 0xAA en minimaal filteren stond, waarna middels FXAA injectie tools de instellingen verder verbeterd werden. Normaal demo-en ze op die machine games in 4K, maar dat kan dus gewoon niet in TPS. Ik geloof dat ze ook 2 van de 4SLI bruggetjes eruit moesten halen van de Titans, omdat ze anders niet eens beeld kregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Ik ben inmiddels ook met deze game begonnen op de PS3. Ben geen voorstander van de PS3 versie maar mijn xbox account was verlopen en had geen zin om daar een jaar voor te betalen. Dus we hebben hem op de PS3 nu 2 avonden zitten doen. Maar ik wordt echt gestoord van die Frame-Rate drops de hele tijd. Vooral online is het bijna onspeelbaar.... Ik speel met 2 andere vrienden. Die 2 andere vrienden kunnen elkaar niet eens joinen. Poorten etc etc zijn al goed ingesteld maar kunnen alleen spelen als ik ook mee doe. Maar dan heb ik dus continu die frame/drops en lag, en die andere 2 niet.
Als ik alleen speel is het stukke minder maar dan nog loopt de game gewoon niet soepel.

De andere 2 hebben hier ook geen last van.
Hebben alle 3 nog het oudste model Playstation van day1 release. Maar daar kan het dan toch ook niet aan liggen?

Vermaak me er prima mee, maar de online co-op met vrienden beleef ik zo weinig plezier van op deze manier.

Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
  • Laatst online: 13-08 22:23
Borderlands 2 was eigenlijk ook al een wrak op de consoles wat betreft multiplayer en vooral splitscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Halloween offeh, Bloody Harvest vandaag in BL.
Neem een kijkje ;-)

spoiler:
Pompoenen op de explosive barrels + aangepaste effecten
Cash = snoepjes

http://www.reddit.com/r/B...presequel_bloody_harvest/

@hierboven, oh, nooit geweten dat BL zo slecht liep op consoles? Dus nu heb je keuze uit slechte performance op consoles en een engine die te oud is om moderne game pc's fatsoenlijk te benutten?

Ik mag me dus gelukkig prijzen dat ik zonder PhysiX gewoon strak 60fps 1080 maxed kan spelen? (met MSAA extern geforceerd)

[ Voor 10% gewijzigd door djunicron op 31-10-2014 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

* YellowOnline meldt zich in dit topic

Zojuist gekocht, zo meteen enkele uurtjes spelen :)

Edit: PC natuurlijk. Was vergeten dat er ook nog consoles zijn })

[ Voor 25% gewijzigd door YellowOnline op 31-10-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Ben ik underleveled als ik op level 29 aan TVHM ben begonnen? Ik wordt telkens binnen enkele seconden van volledige health en shields naar nul geschopt door Deadlift.

De split-screen op de console (PS3) is wel slecht ja. De menu's zijn op de zelfde grootte als in singleplayer en je ziet telkens maar de helft :')

Online heb ik nog niet eens geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level is op zich prima, maar het is natuurlijk de bedoeling dat het in TVHM een stuk moeilijker is. Welke class speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:13:
Level is op zich prima, maar het is natuurlijk de bedoeling dat het in TVHM een stuk moeilijker is. Welke class speel je?
Athena met een melee build. Als ik thuis achter m'n PC zit kijk ik wel even of ik 'm kan posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaah, ja dan heb je bijna niks om je damage te mitigaten (lekker hollands engels daar). Ik was er binnen 30 seconden klaar mee met Athena, maar ik heb wel een full Aphos build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

melee builds in tvhm werken alleen met shields die extreem snel rechargen, maar die zijn nogal zeldzaam :/

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan nog, alleen shields die een hoge elemental res hebben, Roid Shields lijken wel leuk, maar je krijgt de kans nieteens om ze goed te gebruiken.

Ik vond de bleed damage van Athena op TVHM ook een beetje laag, vooral op bossfights is het bijna niet te doen, Redbelly en The Bosun zijn onmogelijk.

Vol op Phalanx waren dat echt cakewalks, je walst er gewoon overheen, vooral omdat mijn cooldown nu rond de 2 seconden hangt voor Aspis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Speel zelf Athena, maar ik heb een vrij agressieve speel style. Vandaar dacht ik, laat ik Athena nemen, lekker tanky. Helaas valt dat dus erg tegen, vriend van mij speelt Wilhelm (zelfde level, gelijke guns) en die houd het zoveel makkelijker vol en doet ook meer damage.. Vraag ik me toch af of ik de juiste build heb, speel nu met de phalanx build, maar vind dat mijn schild sloom herlaad, hoe krijg je het voor elkaar om die op 2 seconden te krijgen?

[ Voor 26% gewijzigd door JerX op 31-10-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phalanx tree inderdaad, heb daar alles in zitten wat betreft punten, op lvl 39 nu. Recharge zo laag omdat ik een 26% CD reduction heb met mijn classmod en ook nog eens 8 punten in Hold the Line.

Ik denk dat het een bug is, maar de extra tijd van Hold the Line loopt volgens mij gelijk met een deel van mijn cooldown. Tenminste: als de Aspis geworpen word dan is de CD halverwege. Nou dat dus i.c.m. 26% CD reduction en het gaat vrij rap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Eerste indruk: meer van hetzelfde (BL2), maar dat is niet per se slecht. Ik heb alleen wat moeite om nu ineens met Jack te sympathiseren omdat ik uiteraard al weet hoe het voor hem afloopt.

Zelf speel ik met Nisha trouwens - dus ik ben eigenlijk Jacks liefje :X. Leuk dat ik meteen een sniper rifle had (misschien alleen op dit karakter of een bonus omdat ik BL1 en 2 heb?), aangezien dat mijn favoriete wapen is in, euh, elke shooter eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
YellowOnline schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:53:
Zelf speel ik met Nisha trouwens - dus ik ben eigenlijk Jacks liefje :X. Leuk dat ik meteen een sniper rifle had (misschien alleen op dit karakter of een bonus omdat ik BL1 en 2 heb?), aangezien dat mijn favoriete wapen is in, euh, elke shooter eigenlijk.
Alleen op dat karakter krijg je een gun + sniper. Elke class krijgt een andere gun, ook al kan je natuurlijk elke gun gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Eerste indruk: meer van hetzelfde (BL2), maar dat is niet per se slecht. Ik heb alleen wat moeite om nu ineens met Jack te sympathiseren omdat ik uiteraard al weet hoe het voor hem afloopt.
spoiler:
Maak je geen zorgen, die sympathie is voor het einde al verdwenen
;) Nisha is in BL2 trouwens ook niet zo gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heb de eerste playthrough uitgespeelt in iets van 32 uur met alle sidemissions. Niet slecht voor een spel van 35 euro vind ik. Verder niet echt bijzonder tegenover BL1 en BL2, maar ik heb mij wel vermaakt.
Ben ik underleveled als ik op level 29 aan TVHM ben begonnen? Ik wordt telkens binnen enkele seconden van volledige health en shields naar nul geschopt door Deadlift.
Ik heb mijn game net online gegooit om Deadlift te kunnen verslaan. Ik vond de eerste playthrough erg makkelijk maar kreeg het niet voor elkaar om Deadlift solo te verslaan op TVHM met level 30. Iemand die mijn game gejoined had gaf aan dit te doen omdat hij zelf ook niet verder kwam tegen Deadlift. Je bent dus zeker niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
PilatuS schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:18:
Ik heb mijn game net online gegooit om Deadlift te kunnen verslaan. Ik vond de eerste playthrough erg makkelijk maar kreeg het niet voor elkaar om Deadlift solo te verslaan op TVHM met level 30. Iemand die mijn game gejoined had gaf aan dit te doen omdat hij zelf ook niet verder kwam tegen Deadlift. Je bent dus zeker niet de enige.
Ik ben er uiteindelijk langs gekomen met een Phalanx build en een laser die extra damage doet aan shields.
spoiler:
Na dit deel heb ik meer moeite om te sympathiseren met Lilith... Misschien een opzetje voor de bad-guy in BL3?

Verder zie ik ze Jack nog wel terug brengen in BL3. Hij was al de ster in BL2 en TPS dus het lijkt me sterk dat ze hem zomaar afschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

PilatuS schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:18:
Heb de eerste playthrough uitgespeelt in iets van 32 uur met alle sidemissions. Niet slecht voor een spel van 35 euro vind ik. Verder niet echt bijzonder tegenover BL1 en BL2, maar ik heb mij wel vermaakt.

[...]

Grappig, ik had in TVHM minder moeite met Deadlift dan in pt1. Nu heb ik wel het geluk gehad om daarvoor al een legendary COM in een vendor te vinden, maar volgens mij is Nisha gewoon OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Voor de mensen die nog geen Season Pass hebben, hij is nu voor 10 euro te verkrijgen bij G2A.com ;)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
wsLy schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 11:25:
Voor de mensen die nog geen Season Pass hebben, hij is nu voor 10 euro te verkrijgen bij G2A.com ;)
Thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
wsLy schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 11:25:
Had je niet moeten doen, nu heb ik hem ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Mijn xbox blijft elke keer hangen als ik via quick match een game met de raidboss join :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl 50 nu met Athena, en...

TVHM was inderdaad makkelijker dan normal. Vooral bij de eindbaas. Die deed mij letterlijk geen schade toe, ook niet als ik mijn Aspis omhoog gooide. Uiteindelijk deed ik die alleen maar omhoog om meer damage op hem te doen.

Tip van de dag: E-Gun is echt het sterkste wapen by far tegen welke baas dan ook. Ding is voor lvl 44 en zelfs op 50 met een aantal legendaries van lvl 50 is hij nog steeds de sterkste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Net story uitgespeeld en ben lvl28 ofzo. Heeft het zin verder te spelen om te levelen in TVHM of zijn er dan toch geen nieuwe quests verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 03-08 03:05
chaoscontrol schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:18:
Net story uitgespeeld en ben lvl28 ofzo. Heeft het zin verder te spelen om te levelen in TVHM of zijn er dan toch geen nieuwe quests verder?
TVHM heeft voor zover ik weet geen enkele nieuwe missie. Het is een verder bouwen op je build en uitbreiden met lvl cap van 50.
Als je uitbreidingen wil spelen denk ik dat het nooit kwaad kan om je huidige op lvl 50 te lvlen en wat legendaries te farmen.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

chaoscontrol schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:18:
Er is de Tiny Tina commentaar in TVHM, betere wapens, en als je het op normal nog niet gedaan zou hebben: Speel voor de verandering het spel in multiplayer; Een compleet andere ervaring :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Ondertussen Athena lvl 50 (m'n 'main') en Wilhelm naar 50 gerusht en ondertussen ook Clap Trap al een eind onderweg in TVHM.

De chars zijn wel duidelijk verschillend van elkaar, Wil gaat niet zo heel snel dood en het de Action skill krijg je zonder teveel moeite je 2nd wind wel als je neer gaat. Maar je bent ook duidelijk trager (clearspeed enzo) en de bonussen die je hebt zijn zeg maar echt nodig. Athena is nog het meeste een BL2 achtige char naar mijn mening. Claptrap is vrij random super hoge dmg doen, nades en nova's spammen, inaccuraat je magazijnen leeg raggen... Maar de clearspeed is wel super hoog, omdat je er zo'n beetje wel vanuit mag gaan dat je iedere confrontatie in FFYL terecht gaat komen.

Maar wat mij nu wel al erg opvalt; iedere char bouw je een beetje hetzelfde; op normal vul je de groene tree in en op TVHM is het tijd de rode vol te gooien. (Bij Wilhelm de blauwe / rode 50:50)

Vraag me af of als ik nu door blijf spelen en met Athena alle quests op lvl 50 af ga maken, de game nog wel leuk is tegen de tijd dat het de 11e is en Jack's Doppleganger uitkomt. Eigenlijk zou ik graag een "start op TVHM" optie zien als je de game al eens hebt uitgespeeld op TVHM. Denk dan ook dat ik maar "GibbEd" ga beginnen met de nieuwe char.

==
Op de BL reddit staat nu toelichting te lezen waaruit blijkt dat er dus 2 char dlc's komen, een level cap upgrade en (slechts?) één Story Campaign uitbreiding binnen de Seasonpass. Wat betreft geplande DLC's momenteel dan dus. Vooral dat er maar één nieuwe lading content komt vind ik wel wat karig. Liever nieuwe maps en verhaal dan extra chars zeg maar. Ik heb Krieg b.v. ook nooit gekocht of de behoefte aan gehad in BL2.

Maar de belofte is dan ook weer dat het een campaign wordt van minimaal TTina's AoDK lengte, dus een aantaal uren lang. (aka 1/3e van de lengte van de hele Pre-Sequel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als iemand nog wat Golden Keys wil hebben. Shift code voor 20 Golden Keys.

PC: C55BT-S95HK-HTT3J-B3J3J-5H5CR
PS3: C55BT-S95HR-FZT5J-H3K3J-5H5TW
XBOX: C55BT-S95CJ-CXX3R-C6J3J-5H5J3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

PilatuS schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:32:

Yay, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 20:21
PilatuS schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:32:

Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Om keys na te kijken (ze hebben ook een BL2 pagina trouwens, link boven aan de pagina) -> link.

En, juist. Ik probeer dus de Space Dead challenge compleet te krijgen, en dan ga je van 300 kills voor rank4 naar 750!! voor rank5, en die krengen zijn al zo zeldzaam...

Maar goed, voorlopig blaas ik met mn laser pewpew Wilhelm met groot gemak overal doorheen, dus dat is dan weer een meevaller.
djunicron schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:46:
Op de BL reddit staat nu toelichting te lezen waaruit blijkt dat er dus 2 char dlc's komen, een level cap upgrade en (slechts?) één Story Campaign uitbreiding binnen de Seasonpass. Wat betreft geplande DLC's momenteel dan dus. Vooral dat er maar één nieuwe lading content komt vind ik wel wat karig. Liever nieuwe maps en verhaal dan extra chars zeg maar. Ik heb Krieg b.v. ook nooit gekocht of de behoefte aan gehad in BL2.

Maar de belofte is dan ook weer dat het een campaign wordt van minimaal TTina's AoDK lengte, dus een aantaal uren lang. (aka 1/3e van de lengte van de hele Pre-Sequel?)
The Fall of New Haven, plz... 2K/GBX plz. :D

BTW: Eghood is maar wat gierig met z'n drops. Maar 1 enkele Blowfly na een kill of, wat? 40?

[ Voor 48% gewijzigd door Neelon op 07-11-2014 12:02 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Wel handig dat de vendors in dit spel niet zo nutteloos zijn als in BL2. Gisteren ben ik de 3DD1.E Oz Kit tegen gekomen en een paar dagen terug nog een legendary class mod en een schild met een recharge rate die gelijk is aan de capacity. Ik heb de Aspis nu nauwelijks meer nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Mijn eerste 3DD1.E kwam ook uit een vendor, en tegen de tijd dat ik mn eerste Blowfly drop had van Eghood, had ik er al 2 bij. De vendors zijn niet verkeerd, maar ik prefereer bosses die gewoon spawnen als je de story-mode compleet hebt, dus ook de quest bosses die een legendary drop hebben.

Tip trouwens voor 3DD1.E ozkit en de Prismatic Bulwark, ze werken niet goed, als in, de bonussen voor laser damage worden niet meteen meegeteld.

Wat je moet doen, is als je je character ingeladen hebt, ozkit en shield op de grond gooien (let op waar je dit doet) en dan weer oppakken om automatisch te equippen. Zo in je backpack stoppen vanuit je gearscreen en opnieuw equippen werkt niet.

Dit hoeft maar 1 keer trouwens tijdens een speel-sessie. Je kunt gewoon tussen zones reizen enzo. Je hoeft dit pas weer opnieuw te doen na een save-quit.

[ Voor 10% gewijzigd door Neelon op 07-11-2014 13:18 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Was dit al langsgekomen?
This year's Bloody Harvest festivities may have come to an end, but Undeadlift left his Jack-o'-Cannon behind! Enter the SHiFT codes below in Borderlands: The Pre-Sequel to unlock a pumpkin launcher of your very own:

PC / Linux / Mac: KW5BB-BZXWB-3TT33-JJT33-C966T
Xbox 360: K553J-WWRH6-5CFJF-5XB3B-RF6ZZ
PlayStation 3: K553J-WWRC5-9FBKB-9TC3B-RF6HX

To redeem, at the Borderlands: The Pre-Sequel main menu, select "Extras" then "SHiFT Code," or enter the code directly into the SHiFT Vending Machine in Concordia. Be sure to unlock your cannon before these codes expire on November 30, 2014!

After code redemption, your Jack-o'-Cannon will be waiting for you in the Repository tab of the SHiFT Vending Machine in Concordia. The Jack-o'-Cannon will be of the same level as the character who redeems it from the machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
C55BT-S95HK-HTT3J-B3J3J-5H5CR
20 Golden Keys ★ Special code celebrating the Nevermind funding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

chaoscontrol schreef op maandag 10 november 2014 @ 01:48:
C55BT-S95HK-HTT3J-B3J3J-5H5CR
20 Golden Keys ★ Special code celebrating the Nevermind funding.
"Already redeemed" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ja, die stond hier 5 dagen geleden ook al. Als iedereen nu deze pagina even bookmarkt, dan kunnen we ophouden met hier codes spammen: http://orcz.com/Borderlands_Pre-Sequel:_Shift_Codes

Handsome Jack Doppelganger Pack komt morgen: http://borderlandsthegame...uel-as-a-downloadable-add

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Jack ze personal log speelde bij mij niet af. Verder is ie best wel droog.

Heb ook nog een stuk of 60 Keys gekregen met 3 codes. Klopt weinig van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Ik heb niet eens een personal log gekregen voor Jack...

Hij speelt wel gaaf trouwens.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:47
Inmiddels de eerste playthrough met Wilhelm uitgespeeld. Ik vond het spel goed! Moest in het begin ontzettend wennen, maar uiteindelijk vind ik hem weer steengoed. :)

Nu opnieuw beginnen, maar dan met Jack. Ben benieuwd hoe hij speelt.
Athena en de rest laat ik even voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Ik heb ze allemaal nu rond 28 en vind Jack toch wel het beste spelen met op het moment de Hero for Hire mod. Elke digistruct dat kapot gaat telt als kill, dus vlotte second wind en stacks schieten ook wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Ik ben nu bijna met Jack aan het einde van mijn 2e playthrough. Kan iemand mij het nu van TVHM en UVHM uitleggen? Is dit gewoon over de wereld lopen en mobs killen tot je 50 bent? Of zit er meer achter? Zoek het namelijk niet om doelloos rond te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Er is nog geen uvhm.. aan het einde van je 2e playthrough kan je de side missions gaan doen voor achievements oid. Levelen en gear zoeken voor een raid boss.. net zoveel nut als normal mode imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
chaoscontrol schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:59:
Ik ben nu bijna met Jack aan het einde van mijn 2e playthrough. Kan iemand mij het nu van TVHM en UVHM uitleggen? Is dit gewoon over de wereld lopen en mobs killen tot je 50 bent? Of zit er meer achter? Zoek het namelijk niet om doelloos rond te rennen.
Het nut is dat je het spel met meer uitdaging kan spelen en betere drops kan krijgen. En de loot is toch wel een van de belangrijkste (en leukste) factoren van Borderlands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Al tien dagen geen post meer. Ben ik de enige die nog speelt? :s

Enfin, ik zou graag hebben dat iemand mij hier de logica van uitlegt:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hh2JRI0nXSShY5PaTIsYtjJQ/medium.jpg

Waarom zou ik upgraden naar de lvl 48 mod? :s Een skill point inleveren voor 1% melee DMG?

[ Voor 6% gewijzigd door YellowOnline op 30-11-2014 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Die classmods blijven zoals alle dingen in het spel random dingen. Een hoger level hoeft niet beter te zijn. Ik heb wel eens met een level 10 classmod rondgelopen terwijl ik level 35 was. Het hangt er maar net vanaf wat je tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:51

JSchut

.....

YellowOnline schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:33:
Al tien dagen geen post meer. Ben ik de enige die nog speelt? :s
Het is momenteel 1 van de twee games die ik continu speel. (Binding of isaac rebirth is de andere ;))
Alleen erg drukke tijd helaas waardoor ik even wat minder tijd heb voor gaming. Nisha heb ik ergens tegen de 40 en ben nu begonnen met Jack. Deze is nu level 10/11.

Met nisha heb ik de fout gemaakt te veel te skippen waardoor ik als level 26 tvhm in ging. Als je dan tvhm wilt doen zonder de meeste side quests dan wordt het heel snel heel pittig. Mijn story mission was 38 terwijl ik 30 was. :P Met Jack doe ik het daarom even anders. Alle sidequest in normal doen en met een zo hoog mogelijk level tvhm in.

Aangezien ik nog geen enkel max level char heb en verder alles zo goed als het zelfde werkt als in de voirge borderlands heb ik verder niet veel post waardigs om in dit topic te vermelden. Denk dat meer mensen hier last van hebben.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Yep, merk ook dat ik weer BL2 aan het spelen ben met vrienden. :o En met Jack lvl 33 heb ik ook een lvl 13 nademod (Legendary :+) dus zo vreemd is het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Ik speel ook nog wel wat, maar ik moet zeggen dat ik ook wel weer een beetje klaar ben.

Jack naar lvl 50 gebracht en game uitgespeeld, nog weer wat side quests gedaan, mja, dat was het dan wel weer zo'n beetje.

Erger me vooral ook erg aan de max inventory; als je eenmaal je bundeltje uniques hebt die de moeite waard zijn, dan wordt het wel heel veel heen en weer gehannes voor de grinder / bank enzovoorts.
Echt veel interessante endgame content is er ook niet echt en ik ben nu wel een beetje klaar met de hoofdverhaallijn (na 7 playthroughs, gek he?).

Rondlopen en random mobs slopen levert eigenlijk te weinig op, bosses killen op lvl 50 ook eigenlijk, vooral als je hun legendaries niet nodig hebt, dus wat overblijft is bosses slopen voor hun zooi en die grinden. Beetje balen dan alleen als je rommel legendaries krijgt en daarvan zijn er toch teveel.
Cat-o-ninetails, de meeste AR legendaries, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Vooral na online te hebben gespeeld kom je al snel rond level 24 in tvhm

Ik ben met jack naar 50 bezig, maar focus nu even meer op de challenges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:20
De mannen, en vrouwen van Gearbox hebben iets leuks voor ons bedacht i.v.m. de feestdagen.
Zie de link voor meer info: http://www.gearboxsoftwar...orderlands-the-pre-sequel

Afbeeldingslocatie: https://gearboxsoftwarecom.s3.amazonaws.com/images/_/20141218/0e33bbff68c6c98429e3c0d4d6bee67c8e8f26d6.jpg

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Cheaper ammo haha geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Nou het topic is wel behoorlijk dood. Ik ben nooit verder gekomen dan 10u spelen. Moet het maar weer eens oppakken. Is de DLC nog wat of is iedereen inmiddels alweer terug no BO2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Welke DLC...?

Jack is vet en arena's zijn stom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Ik ga hem weer even schoppen. Zo te zien slaat The Pre Sequel niet echt aan. Ik heb het spel nog steeds niet uitgespeeld. Misschien rustig eens de tijd pakken en weer helemaal opnieuw beginnen. Ik kom er maar niet lekker in en ben zelf iets teveel bezig met andere spellen. Wel jammer ik had er zoveel meer van verwacht. Nou ben benieuwd wat BO3 gaat doen. Ik heb hier ook al een paar keer voorbij zien komen dat veel weer naar BO2 zijn overgestapt. Achja we zullen zien en evt. vindt ik het later als ik er de tijd voor neem wel een prachtig spel!

Als iemand nog tips heeft of info wat in de topicstart moet staan hoor ik dat uiteraard ook graag.

[ Voor 8% gewijzigd door Daniel. op 23-03-2015 15:53 . Reden: topicstart info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ik vind het wel leuk, maar de DLC nodigt niet echt uit tot meer spelen. Nieuwe karakters zijn (vast) leuk, maar ik heb alleen in BL1 vier karakters door pt1 gekregen dus voor mij hoeft dat niet zo nodig. Tegen de tijd dat ik twee karakters door pt2 (of zoals in BL2 tot Overpower weet ik het) heb is ce uitdaging voor mij er wel af. Nieuwe content is voor mij dus nieuwe storyline, en die Holodome Onslaught spreekt me niet aan. Ik zal echt de enige niet zijn, dus volgens mij is dit niet zo'n handige updatestrategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Claptastic aan het downloaden op de xbox.. Met dit tempo kan ik morgen wel spelen als 'deel 2' net zo snel gaat

Ohja, de compatible pack moet dan ook nog.. nou tot volgende week :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 17:35
ik heb een klein probleem met mijn inventory :
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/34115347327577334/F6327B07ADF382BA2D76D6E244655B5B07D6742D/

Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steamusercontent.com/ugc/34115347327577822/C74850EE326B544B7D1C34A5D38803B4CF0E29FF/

wanneer ik een wapen kies dan komt mijn inventory wel tevoorschijn anders niet, met een uitzondering bij stores

het lag aan de filtering :/

[ Voor 4% gewijzigd door snowD op 31-03-2015 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennemans360
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 31-07 12:45
Zit er in deze borderlands ook de Overpowered Levels in zoals in BL2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Bennemans360 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:57:
Zit er in deze borderlands ook de Overpowered Levels in zoals in BL2?
Als je de "True Vaulthunter Mode" bedoeld, dan is het antwoord ja.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Nee, hij bedoeld OP levels zoals in BL2
En nee, deze zitten hier niet in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennemans360
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 31-07 12:45
Mikayu schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:24:
Nee, hij bedoeld OP levels zoals in BL2
En nee, deze zitten hier niet in :)
Oh oke, Ik heb de handsome edition tijdje geleden gekocht en vroeg het mij af. :) Duurt het lang om aan die OP leveles te beginnen? En dit is elke keer een nieuwe playthrough neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Je moet eerst naar 72 levelen en dan de missie op Digistruct Peak doen om OP1 te unlocken. Daarna kan je vanuit het hoofdmenu OP1 selecteren en de missie opnieuw doen om naar OP2 te komen. Dit doe je dan tot en met OP8

Farmen voor het betreffende OP gear is wel aan te raden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Inmiddels deze game weer aan het spelen. Ditmaal met Athena.

Ben de naam van de skill tree even kwijt, maar wat is die rechter tree sterk zeg! Ik blaas serieus overal doorheen. Één shock en een fire weapon op zak en je knalt alles overhoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Het is mij helaas nog niet gelukt om hem uit te spelen. Moet echt weer eens dit spel oppaken, want hij is wel echt goed!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
ShittyNL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:53:
Het is mij helaas nog niet gelukt om hem uit te spelen. Moet echt weer eens dit spel oppaken, want hij is wel echt goed!!!
Ik heb hem bijna uitgespeeld, zit nu in het brein van Claptrap.
Moet zeggen dat de makers een grote fantasie hebben, die levels waar ik nu in zit zijn echt te gek.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Man man man, 2 weken terug de handsome edition gehaald voor de ps4, geweldig spel dit! Dat ik er nu pas achterkom. Jammer dat er niet een soort matchmaking is om co-op te spelen.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Haha, welkom, beetje laat inderdaad, maar ach, wat is anderhalf jaar op een mensenleven enzo.

BL:TPS is zeker nog de moeite waard, hoewel ik het spel nooit beter heb gevonden dan de "originele" BL2, waar dit toch als de expansion van aanvoelt. Mocht je die nog niet gespeeld hebben, is ook een aanrader, of eh, een klassieker moet ik zeggen denk ik.

Hoop dat ze bij Gearbox nog wel echt doorgaan aan het deeltje 3, en dat ze de engine / mechanics dan wat onder handen nemen.

Wat er in BL:TPS gedaan is is toch wel een beetje het hoogtepunt, veel meer valt er niet uit te persen. En ondanks alle kritiek toen in 2014 / 2015, is het nog steeds vergeleken met de rest van de markt prachtig geschreven en zijn er eigenlijk maar weinig bugs en fouten meer over inmiddels.

Weet niet hoeveel mensen en nog online zijn tegenwoordig, maar wie weet tref je nog iemand om online mee te spelen. Persoonlijk vind ik dat online met vreemden niet zo'n succes, zeker niet als je het verhaal nog goed wil volgen. (Zeker nu zullen velen het rushen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Laatst online: 02-05-2024
Nevermind
Lol, bijna 4 jaar geleden sinds het laatste forumbericht hier dus dit wordt een echte longshot. Ik weet trouwens niet zeker of dit hier mag maar ik (PSN: hetzelfde als mijn forumnickname hier) en een vriend van me zijn aan het proberen dit spel Platinum (trophy) te halen. We spelen BL: The Handsome Collection via gratis PS+ game van juni 2019. Er zijn in totaal 64 trophies incl. DLC en ik heb er 60 behaald in de afgelopen 4 weken. Ik mis er dus nog 4. Een trophy daarvan heet "Who You Gonna Call?" en de beschrijving luidt: Completed the "Sub-Level 13" missions with 3 other players. Mijn vraag is natuurlijk of er 1 of 2 mensen tijd en zin hebben om ergens komende tijd samen die trophy te halen? Uiteraard kunnen wij je ook bij sommige overige online / co-op trophies helpen in return. Oja, je level of char maakt helemaal niks uit, we carry'en jou en onszelf wel door die missie heen. Ik ben lvl 52 Wilhelm en die vriend van me is een lvl 52 Athena, maar nogmaals maakt je eigen level of char niks uit.

https://psnprofiles.com/t...s-the-pre-sequel/LightTwi

Edit: Hulp is niet meer nodig. Psych dankjewel voor je aanbod. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door LightTwi op 27-10-2020 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:51
Ha ik wil daar wel mee helpen, maar volgens mij zegt je profiel dat het al gelukt is! Ik deel wel mijn Psn in privé bericht mocht het nog uitkomen.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Pagina: 1 2 Laatste