Dag beste Tweakers, Modjes, Devjes etc.
De mensen die hier daadwerkelijk interesse in hebben behoren misschien tot een niche-groep (of niet, geen idee eigenlijk). Maar desondanks vroeg ik mij af of dit implementeerbaar is:
Uitgebreide gebruikersstatistieken.
Denk hierbij aan:
Welke forumcategorie (H/W, Tweaking, GC, etc) is een gebruiker het actiefst in
Welke nieuwscategorie (Games, Procsessors, Gadgets) is een gebruiker het actiefst in
<insert meer categorie-activiteit>
Eventueel meer data-inzicht van een gebruiker dmv grafieken (Die karmagrafiek is al zo lang eenzaam!)
Kortweg: Een mogelijkheid om een goed beeld te kunnen krijgen wat voor soort Tweaker iemand is.
Uiteraard als opt-in feature om uitgebreide statistieken aan te zetten (voor de tweakers die hun Tweaker-gebruik liever niet met de hele site willen delen).
Ow en:
De reactie-navigatie zou misschien wat specifieker kunnen?
Dat je, desnoods met een kleine extra button, via een speciale link naar jouw laatste reactie in een topic komt als je via MyReact (of Post History) naar een topic navigeert.
(Als deze functie er is heb ik die in al die jaren nog steeds niet gevonden
)
Thanks for your time
De mensen die hier daadwerkelijk interesse in hebben behoren misschien tot een niche-groep (of niet, geen idee eigenlijk). Maar desondanks vroeg ik mij af of dit implementeerbaar is:
Uitgebreide gebruikersstatistieken.
Denk hierbij aan:
Welke forumcategorie (H/W, Tweaking, GC, etc) is een gebruiker het actiefst in
Welke nieuwscategorie (Games, Procsessors, Gadgets) is een gebruiker het actiefst in
<insert meer categorie-activiteit>
Eventueel meer data-inzicht van een gebruiker dmv grafieken (Die karmagrafiek is al zo lang eenzaam!)
Kortweg: Een mogelijkheid om een goed beeld te kunnen krijgen wat voor soort Tweaker iemand is.
Uiteraard als opt-in feature om uitgebreide statistieken aan te zetten (voor de tweakers die hun Tweaker-gebruik liever niet met de hele site willen delen).
Ow en:
De reactie-navigatie zou misschien wat specifieker kunnen?
Dat je, desnoods met een kleine extra button, via een speciale link naar jouw laatste reactie in een topic komt als je via MyReact (of Post History) naar een topic navigeert.
(Als deze functie er is heb ik die in al die jaren nog steeds niet gevonden
Thanks for your time
[ Voor 15% gewijzigd door Darkfreak op 03-10-2014 12:33 ]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻