Kleine TimeMachine Harddisk vraag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 17:30
Een klein en waarschijnlijk simpele vraag, maar het antwoord heb ik zo 123 niet gevonden:
Mijn TimeMachine back ups maak ik op een externe HDD. Deze HDD is volledige gepetitioneerd als Mac OS uitgebreid (journaled). Kan ik de rest van mijn vrije ruimte gebruiken op de HDD gewoon gebruiken om media content (foto's, oude documenten die ooit nog van pas mogen komen) op te zetten (Dropbox moet een beetje worden leeggehaald ;)) of levert dit problemen zodat de HDD niet meer als Time Machine locatie wordt gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekbezoer
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-11-2024
Van de Time Machine Bijbel Website ®: http://pondini.org/TM/3.html.

Eerste hit op google als ik zoek op 'time machine other data'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:21
matthijsg schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:18:
Een klein en waarschijnlijk simpele vraag, maar het antwoord heb ik zo 123 niet gevonden:
Mijn TimeMachine back ups maak ik op een externe HDD. Deze HDD is volledige gepetitioneerd als Mac OS uitgebreid (journaled). Kan ik de rest van mijn vrije ruimte gebruiken op de HDD gewoon gebruiken om media content (foto's, oude documenten die ooit nog van pas mogen komen) op te zetten (Dropbox moet een beetje worden leeggehaald ;)) of levert dit problemen zodat de HDD niet meer als Time Machine locatie wordt gezien?
Het kan wel, maar wil je het risico lopen dat je je Time Machine data verliest? Immers, hoe meer je je schijf gebruikt hoe meer kans je hebt op falen van de schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Bob Popcorn

Plop!

Ja hoor, geen enkel probleem. Ik heb zelf 140gb vrijgemaakt op een 1TB schijf voor m'n timemachine, de rest is NTFS partitie voor m'n Windows computer. :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 17:30
Toppie. Genoeg info, thnx!