Goedemorgen,
Ik heb een vraag over de NAT instellingen van mijn Router. Recentelijk ben ik overgestapt naar Telfort Glasvezel, ik ben erg tevreden over de snelheid maar ik heb wat problemen met online gamen.
Als ik online game via mijn router (Ps4 bedraad op de Sitecom WLR-4004, die bedraad naar het modem van Telfort) heb ik erg veel connectiviteitsproblemen. Constant verliest hij verbinding en wordt ik uit het spel gegooid.
Als ik mijn internetkabel direct op het glasvezelmodem aansluit en dan online game heb ik geen problemen.
Ik heb geprobeerd mijn NAT open te krijgen, maar ik krijg dit niet voor elkaar.
Dit zijn mijn instellingen:
- Ps4 heeft statisch IP;
- Firewall van router staat gewoon aan (standaard instelling);
- NAT staat enabled (Standaard instelling);
- UPnP staat ook aan;
- Ik heb de volgende poorten open gezet via de Virtual server tab:

Zie ik iets over het hoofd, of doe ik het niet goed? Kan iemand mij aub helpen!?!?!
Alle ideeën zijn welkom.
Gr.
Marcel
Ik heb een vraag over de NAT instellingen van mijn Router. Recentelijk ben ik overgestapt naar Telfort Glasvezel, ik ben erg tevreden over de snelheid maar ik heb wat problemen met online gamen.
Als ik online game via mijn router (Ps4 bedraad op de Sitecom WLR-4004, die bedraad naar het modem van Telfort) heb ik erg veel connectiviteitsproblemen. Constant verliest hij verbinding en wordt ik uit het spel gegooid.
Als ik mijn internetkabel direct op het glasvezelmodem aansluit en dan online game heb ik geen problemen.
Ik heb geprobeerd mijn NAT open te krijgen, maar ik krijg dit niet voor elkaar.
Dit zijn mijn instellingen:
- Ps4 heeft statisch IP;
- Firewall van router staat gewoon aan (standaard instelling);
- NAT staat enabled (Standaard instelling);
- UPnP staat ook aan;
- Ik heb de volgende poorten open gezet via de Virtual server tab:

Zie ik iets over het hoofd, of doe ik het niet goed? Kan iemand mij aub helpen!?!?!
Alle ideeën zijn welkom.
Gr.
Marcel