Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe zijn deze laptops in vergelijking tot de Lenovo E540?

Pagina: 1
Acties:

• zwaanenberg
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-11 20:22
Hallo,

voor iemand anders wilde ik nog een laptop uitzoeken, en dit wordt mogelijk de pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E540 (20C6004GMH)

Doel van de laptop is zakelijk gebruik: office /internet. Wellicht wat fotos bekijken en bewerken (PS).

Nu is het zo dat voor diegene gewicht vrij belangrijk is, omdat de dame er niet te veel mee wil slepen. Nu had ik zelf een beetje in de prijsklasse gekeken naar 2 lichte varianten en kwam op deze 2 uit:
pricewatch: Acer Aspire V5-573G-54218G50aii
pricewatch: Toshiba Tecra Z50-A-11Q

Nu had ik ze zelf even vergeleken en met mijn niet al te ervaren pc kennis zie ik dat het enige echte verschil een SSD is. Klopt dit? Zal zij ook het missen van een SSD erg missen in deze laptops, dwz zijn deze echt een stukje trager dan de e540, of valt dat allemaal wel mee?

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:56
Geen SSD is voor mij tegenwoordig gelijk een no-go, een SSD maakt zo ongelofelijk veel verschil voor het gevoel. Ik zou het wel weten!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik zou ook nooit maar dan ook nooit meer een laptop of pc zonder SSD aanraden. Sterker nog, ik kan tegenwoordig vaker mensen aanraden hun oude laptop een SSD te geven ipv een nieuwe te kopen.

• zwaanenberg
Oke dit is wel duidelijk, Thanks!

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Ik zou ook voor een Lenovo S540 kunnen overwegen. Die is compacter dan de E540

• zwaanenberg
Hoi Job89, die heb ik ook op mijn lijstje staan ja, maar dan mis je weer een ssd. Jammer.

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Bij de S540 kun je die tijdens de PC configuratie toevoegen. Of later vrij gemakkelijk zelf inbouwen in de M.2 42mm poort of de gewone hdd vervangen voor een ssd.

• zwaanenberg
Hoi Job89, ja ik zag het. Maar kan je niet beter zelf eentje los kopen, want dan heb je die 500GB HD extra toch?
Ik zag ook nog deze pricewatch: Lenovo Essential B50-70 MCC2TMH, weet je of het mogelijk is hier een SSD in te bouwen? ( ik moet zeggen dat ik deze vraag ook al in een ander topic heb gesteld)
Pagina: 1