Ik zoek een mediaplayer
Wat is je budget?
rond de 150
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om:
- netflix te kunnen draaien;
- een mp die alles afspeelt qua films, zeker al het gangbare
- niet te duur /niet te moeilijk/hoeft geen 3d
Wat heb je zelf al gevonden?
Nou...
Ik zat te denken aan de MED600x3d en chromecast te gaan kopen.
Dus vanmiddag ben ik in de mediamarkt geweest en heb..... een samsung homesync gekocht voor 99 euro.
Met enige twijfel, want ik koop niet vaak impuls. Aan de verkoper had ik mijn lijstje uitgelegd en hij liet me de samsung homesync zien (die hadden ze daar aangesloten op tv). Ik zag er ook XBMC op staan (leuk!). Hij zei waarom twee apparaten als je het in één kan krijgen.
Ik heb nog gevraagd of hij echt alles afspeelde, ja. Iso moest dan dan bewerkt worden…. het klonk simpel.
Nu kom ik erachter dat er niet veel reviews zijn over het gebruik van dit apparaatje. En ik begin te twijfelen of hij wel alles afspeelt. Ik heb nog niks uitgepakt dus vraag ik aan jullie advies, want dan breng ik hem gewoon terug..
Welke vragen heb je hier nog over?
- Welke mediaplayer zou bij mijn wensenlijst passen?
- Speelt de samsung homesync b9150 wel echt al het gangbare af?
p.s. alvast bedankt voor de reacties
Wat is je budget?
rond de 150
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om:
- netflix te kunnen draaien;
- een mp die alles afspeelt qua films, zeker al het gangbare
- niet te duur /niet te moeilijk/hoeft geen 3d
Wat heb je zelf al gevonden?
Nou...
Ik zat te denken aan de MED600x3d en chromecast te gaan kopen.
Dus vanmiddag ben ik in de mediamarkt geweest en heb..... een samsung homesync gekocht voor 99 euro.
Met enige twijfel, want ik koop niet vaak impuls. Aan de verkoper had ik mijn lijstje uitgelegd en hij liet me de samsung homesync zien (die hadden ze daar aangesloten op tv). Ik zag er ook XBMC op staan (leuk!). Hij zei waarom twee apparaten als je het in één kan krijgen.
Ik heb nog gevraagd of hij echt alles afspeelde, ja. Iso moest dan dan bewerkt worden…. het klonk simpel.
Nu kom ik erachter dat er niet veel reviews zijn over het gebruik van dit apparaatje. En ik begin te twijfelen of hij wel alles afspeelt. Ik heb nog niks uitgepakt dus vraag ik aan jullie advies, want dan breng ik hem gewoon terug..
Welke vragen heb je hier nog over?
- Welke mediaplayer zou bij mijn wensenlijst passen?
- Speelt de samsung homesync b9150 wel echt al het gangbare af?
p.s. alvast bedankt voor de reacties