Ik wil graag een HTPC aanschaffen, ik heb m'n oog laten vallen op een Intel NUC, voor die prijs en form factor, wil ik gerust iets meer betalen dan zelf de onderdelen samen zoeken ...
Bij deze wou ik even peilen of deze collectie voldoende is om ubuntu, XBMC en een svn servertje te draaien. (en of deze combinatie ook compatibel is...)
Alvast bedankt!
// edit
Even een nagedacht ....
Ik heb momenteel al mijn video bestanden op een 2tb externe schijf... deze zal nog zeker enkele jaren kwa grootte voldoen... (uitbreiding is niet aan de orde) zou deze ¨vast¨ aan de nuc kunnen hangen, zonder dat deze constant loopt te draaien ? (of gaat hij iedere 2 minuten de schijf spinnen)
Bij deze wou ik even peilen of deze collectie voldoende is om ubuntu, XBMC en een svn servertje te draaien. (en of deze combinatie ook compatibel is...)
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel NUC Kit DN2820FYKH | € 117,80 | € 117,80 |
| 1 | Crucial CT51264BF160BJ | € 34,- | € 34,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 91,96 | € 91,96 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 243,76 | |
// edit
Even een nagedacht ....
Ik heb momenteel al mijn video bestanden op een 2tb externe schijf... deze zal nog zeker enkele jaren kwa grootte voldoen... (uitbreiding is niet aan de orde) zou deze ¨vast¨ aan de nuc kunnen hangen, zonder dat deze constant loopt te draaien ? (of gaat hij iedere 2 minuten de schijf spinnen)
[ Voor 8% gewijzigd door svennd op 02-10-2014 20:21 . Reden: toevoeging ]