Toon posts:

GROENTJE PC GAMING

Pagina: 1
Acties:
  • 457 views

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

[b]Ik zoek een? Alle benodigde onderdelen voor een Gaming-PC. (Incl muis, toetsenbord, monitor en headset)

[i]Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken? Ik wil games zoals Far Cry 4, The Divison, en GTA 5 op standard en misschien max kwalitiet kunnen spelen.

[b]Wat is je budget? 1000 Euro, Monitor, toetsenbord, muis en headset inbegrepen.

[i]Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Nogmaals, 1000 Euro.

[b]Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? Ik ben nieuw in de PC-Wereld, ik sta dus open voor alles.
[i]Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons. Ik sta open voor alles.

[b]Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.? Het moet een snelle goeie computer zijn waarmee ik vooral game en af en toe Microsoft Office voor zal gebruiken. Hij zal in m'n kamer gaan staan op m'n bureau.

[i]Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. ...

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ondanks je wel onleesbare startpost, dan toch even dit. Tweakers heeft een best buy guide. En het gamesysteem is 1000 euro. Pecies goed voor jouw.

reviews: Desktop-BBG: september 2014

Oeps, alle randapparatuur moet erbij, dan kom je uit op het basis game systeem:

[ Voor 27% gewijzigd door Reepje op 02-10-2014 20:16 ]

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-02 11:24
niet precies goed voor TS, hij zoek een pc voor 1000 euro incl randapparatuur

Verwijderd