Toon posts:

GROENTJE PC GAMING

Pagina: 1
Acties:
  • 457 views

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

[b]Ik zoek een? Alle benodigde onderdelen voor een Gaming-PC. (Incl muis, toetsenbord, monitor en headset)

[i]Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken? Ik wil games zoals Far Cry 4, The Divison, en GTA 5 op standard en misschien max kwalitiet kunnen spelen.

[b]Wat is je budget? 1000 Euro, Monitor, toetsenbord, muis en headset inbegrepen.

[i]Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Nogmaals, 1000 Euro.

[b]Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? Ik ben nieuw in de PC-Wereld, ik sta dus open voor alles.
[i]Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons. Ik sta open voor alles.

[b]Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.? Het moet een snelle goeie computer zijn waarmee ik vooral game en af en toe Microsoft Office voor zal gebruiken. Hij zal in m'n kamer gaan staan op m'n bureau.

[i]Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. ...

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ondanks je wel onleesbare startpost, dan toch even dit. Tweakers heeft een best buy guide. En het gamesysteem is 1000 euro. Pecies goed voor jouw.

reviews: Desktop-BBG: september 2014

Oeps, alle randapparatuur moet erbij, dan kom je uit op het basis game systeem:

[ Voor 27% gewijzigd door Reepje op 02-10-2014 20:16 ]

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-02 11:24
niet precies goed voor TS, hij zoek een pc voor 1000 euro incl randapparatuur

Verwijderd

Hij zal toch naar het goedkopere systeem moeten kijken die is veel te duur.

Verwijderd

Topicstarter
Reepje schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:13:
Ondanks je wel onleesbare startpost, dan toch even dit. Tweakers heeft een best buy guide. En het gamesysteem is 1000 euro. Pecies goed voor jouw.

Oeps, alle randapparatuur moet erbij, dan kom je uit op het basis game systeem:
Ja het spijt me, ik ben nieuw op deze site. Excuus

Verwijderd

Topicstarter
skipe schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:18:
niet precies goed voor TS, hij zoek een pc voor 1000 euro incl randapparatuur
Excuus Excuus, ik ben nieuw op deze site.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:18:
Hij zal toch naar het goedkopere systeem moeten kijken die is veel te duur.
Zou de basisgamesysteem bij mij kunnen passen? Zou die Dead Rising 3 bijvoorbeeld op fraaie kwaliteit kunnen spelen? (Ik ben gewend aan de PS4, dus qua schermkwaliteit ben ik snel tevreden.)

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-02 14:27

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:43:
[...]

Zou de basisgamesysteem bij mij kunnen passen? Zou die Dead Rising 3 bijvoorbeeld op fraaie kwaliteit kunnen spelen? (Ik ben gewend aan de PS4, dus qua schermkwaliteit ben ik snel tevreden.)
De videokaart haalt het in ieder geval. Het minimum vereiste is een AMD Radeon 7870, en die scoort net iets minder dan de Club3D Radeon R9 280 royalKing. Vergelijking: Gigabyte GV-R787OC-2GD vs Club3D Radeon R9 280 royalKing. De processor zal het ook wel aan kunnen, en bij het werkgeheugen hou je op z'n ergst niks over: Minimumvereiste is 6GB, aanbevolen 8GB. Maak je dus maar geen zorgen. Andere games als BF4 en Watch Dogs gaat hij ook aankunnen.

Let op!! Dat hij het aankan betekent niet dat je het ook op hoge instellingen kan spelen. Daarvoor zul je echt meer centjes moeten inleggen.

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou dus Dead Rising 3 op standard kunnen spelen? Zoja ben ik daar al superblij mee haha
MasterPrutser schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:01:
[...]

De videokaart haalt het in ieder geval. Het minimum vereiste is een AMD Radeon 7870, en die scoort net iets minder dan de Club3D Radeon R9 280 royalKing. Vergelijking: Gigabyte GV-R787OC-2GD vs Club3D Radeon R9 280 royalKing. De processor zal het ook wel aan kunnen, en bij het werkgeheugen hou je op z'n ergst niks over: Minimumvereiste is 6GB, aanbevolen 8GB. Maak je dus maar geen zorgen. Andere games als BF4 en Watch Dogs gaat hij ook aankunnen.

Let op!! Dat hij het aankan betekent niet dat je het ook op hoge instellingen kan spelen. Daarvoor zul je echt meer centjes moeten inleggen.

• Pwuts

Pwuts

Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:11:
Ik zou dus Dead Rising 3 op standard kunnen spelen? Zoja ben ik daar al superblij mee haha

[...]
Dat zou inderdaad kunnen, maar dat moet je natuurlijk niet gaan proberen met allerlei achtergrondprogramma's open. Een programma dat automatisch achtergrondprogramma's afsluit zodra je een game opent zou dus handig kunnen zijn. ;)

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Topicstarter
Ja, natuurlijk. Bij de basisgamesysteem build, zit daar letterlijk alles bij wat ik nodig moet hebben als ik 'm wil bouwen? Na gereedschap natuurlijk.
MasterPrutser schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:24:
[...]

Dat zou inderdaad kunnen, maar dat moet je natuurlijk niet gaan proberen met allerlei achtergrondprogramma's open. Een programma dat automatisch achtergrondprogramma's afsluit zodra je een game opent zou dus handig kunnen zijn. ;)

• Pwuts

Pwuts

Alle onderdelen zitten er natuurlijk bij. De case zou je evt kunnen vervangen door een leuker uitziend geval, maar die keus is natuurlijk aan jou. De processor, het werkgeheugen en het moederbord zijn het hart van de computer. In combinatie met een voeding en een harde schijf zou je daar een lopende computer van kunnen maken. Aangezien dat niet zo praktisch is (loslopende en blootliggende onderdelen) is het handig om het geheel in een case te installeren. Dat is genoeg hardware, je hebt nog wel randapparatuur nodig. De SSD is niet essentieel, maar zal je computer wel retesnel maken. Als je geluk hebt start hij straks binnen 15sec op. Zie wikipedia voor meer info :p

¯\_(ツ)_/¯

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:37
Bedenk ook dat je er nog windows of een ander operating system op moet zetten.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

Poef, weg. Uiteraard "caren" we wel.

[ Voor 79% gewijzigd door br00ky op 03-10-2014 14:02 ]

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• Pwuts

Pwuts

poef, weg
Staat hier niks over in de policy? Anyway, dit wilde ik eigenlijk ook zeggen. Probleem opgelost. :p
Dat zou ik dus niet doen. Staat heel duidelijk in de voorwaarden.

[ Voor 62% gewijzigd door br00ky op 03-10-2014 14:07 ]

¯\_(ツ)_/¯

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:00

br00ky

Moderator Harde Waren
Verder sluit ik ook het topic want het staat in het verkeerde subforum, er is geen eigen voorstel en ook nadat anderen daarop aandringen. Nieuw of niet, we verwachten eigen input.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.