Muziek App/Programma (Jukebox)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 10:17
Hallo Tweakers,
Ik was benieuwd of er een App bestaat waarmee je in bijvoorbeeld je woonkamer als je muziek afspeelt via een Raspberry Pi of een Computer etc. je dan via een App een ander nummer in de wachtlijst kan zetten?

Een soort softwarematige Jukebox.

Hopelijk hebben jullie hier een manier om dit voor elkaar te krijgen.

Mvg, Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-06 08:33
Wat heb je zelf al gevonden? Makkelijkste oplossing die mij meteen te binnen schiet is TeamViewer. Neem je met de app je pc over en kan je bij je normale media speler gewoon nummers toevoegen aan de playlist; )

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:15
Ik weet wel dat je dit makkelijk via Youtube kan doen. Gewoon naar YouTube: YouTube TV dan krijg je een soort fullscreen versie van youtube. Bij instellingen kan je dan je telefoon "pairen" met de computer/TV/mediaspeler.

Lijkt me dat zoiets ook wel mogelijk moet zijn via XBMC/Kody maar dat moet ik ook even beter uitzoeken eerst.
[EDIT]: XBMC is een goede oplossing voor lokale bestanden. Als je de Yatse app download op je telefoon kan je volgens mij gemakkelijk muziek/video van de NAS of computer toevoegen aan je playlist.

[ Voor 21% gewijzigd door Pindakaas op 02-10-2014 20:28 ]

don't mind me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 10:17
JeroenF schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:19:
Ik weet wel dat je dit makkelijk via Youtube kan doen. Gewoon naar YouTube: YouTube TV dan krijg je een soort fullscreen versie van youtube. Bij instellingen kan je dan je telefoon "pairen" met de computer/TV/mediaspeler.

Lijkt me dat zoiets ook wel mogelijk moet zijn via XBMC/Kody maar dat moet ik ook even beter uitzoeken eerst.
[EDIT]: XBMC is een goede oplossing voor lokale bestanden. Als je de Yatse app download op je telefoon kan je volgens mij gemakkelijk muziek/video van de NAS of computer toevoegen aan je playlist.
Bedankt jeroen! dan ga ik me daar is in verdiepen!